دکوراسیون آشپزخانه سفید هالی سارن طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان

جدیدترین مدل اپن آشپزخانه‌های ایرانی بدین منظور طراحی می‌شوند و علاوه بر این‌که فضای آشپزخانه و نشیمن را از هم جدا می‌کنند، به عنوان میز غذاخوری نیز کاربرد دارند. در بین آشپزخانه های مدرن ایرانی استفاده از ام دی اف هایگلاس جزو مرسوم ترین و محبوبترین متریالها برای ساخت کابینت است. کابینت های گلاس نمونه ای مقاوم در میان انواع کابینت ها می باشند که از ام دی اف ساخته شده و روکش پلاستیکی و براقی دارد.

  • با اینکه رنگ کف آشپزخانه و کابینت ها کمی تیره هستند و باعث کوچکتر دیده شدن فضا میشه، اما طرح و نقش های زیبایی برروی اون ها قرار داره.
  • در تصویر فوق نمونه ای از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده را مشاهده میکنید.
  • زیرا اگر این کار به صورت حرفه ای انجام شود، فضاسازی خوبی در آشپزخانه صورت خواهد گرفت.
  • ممکن است فکر کنید که برای داشتن یک آشپزخانه شیک حتما باید آشپزخانه ای با ابعاد بزرگ داشته باشید، اما اصلا اینطور نیست.
  • شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید.

زیرا به همان میزان که آشپزخانه بزرگ‌تر باشد، متریال و مواردی که استفاده می‌شوند بیشتر می‌شود. هنگام ثبت سفارش لازم نیست به طور دقیق متراژ آشپزخانه را اندازه بگیرید. در صورتی که کارشناس به صورت حضوری از پروژه بازدید کند؛ اقدام به محاسبه اندازه آشپزخانه می‌کند.

به طور معمول در طراحی آشپزخانه های کلاسیک از رنگ های روشن و شاد و نیز رنگ های خنثی استفاده می شود. به طور کلی انتخاب رنگ غالب در طراحی یک آشپزخانه بستگی به سلیقه افراد دارد. برخی از افراد با رنگ های روشن و درخشان به وجد آمده و برخی دیگر به رنگ های تیره شیک علاقه‌مند هستند. به کار بردن وسایل تزیینی مانند گلدان های طبیعی در محل های مناسب آشپزخانه نیز یکی از موارد اصلی در زیباترین دکوراسیون آشپزخانه به شمار می آید.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن ایرانی

ولی نکته مهم این است که با استفاده از اصول و ترفندهایی، بهترین استفاده را از این فضا داشته باشیم.سبک مدرن برای آشپزخانه های کوچک مناسب تر است. چون اصولی که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن وجود دارد به بزرگنر نشان دادن فضای آشپزخانه کمک می کند. استفاده از رنگ های روشن، طراحی های به دور از شلوغی و بلندتر در نظر گرفتن سقف آشپزخانه، نیز کمک کننده است. برای طراحی آشپزخانه اولین و مهم ترین جز انتخاب کابینت مناسب و هماهنگ با دکوراسیون است. با انتخاب یک رنگ متناسب با دکور داخلی برای کابینت می توان گفت نصف بیشتر راه را برای زیبایی منزل خود رفته اید. پس ازانتخاب طرح و رنگ و جنس کابینت ها نوبت به خرید وسایل و اجزای دیگر آشپزخانه همچون یخچال، گاز و میز و صندلی و … می رسد.

نکات اولیه دکوراسیون آشپزخانه

زمانی که آشپزخانه کوچکی دارید بسیار مهم است که دکوراسیون آشپزخانه و ابزار و وسایل شما در ابعاد کوچک باشند. استفاده از میز و صندلی‌های باریک، قفسه‌های باریک و در کل ابزارهای کوچک و جمع و جور باعث می‌شود علاوه بر اشغال فضای کمتر، محیط آشپزخانه شلوغ و به هم ریخته نباشد. در طراحی نمودن آشپزخانه دست شما باز است تا کاغذ دیواری‌های زیبا با طرح‌های جذاب و نیز رنگ‌های مدنظر خود را در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید.

ایده دیزاین آشپزخانه با کابینت زرد

اگر آشپزخانه شما پنجره دارد، حتما از چند گیاه در کنار آن استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی آشپزخانه، تأثیر خوبی بر روحیه شما خواهد گذاشت. برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید. جزیره یک المان در آشپزخانه به شمار می رود که کاربرد های بسیاری دارد. اعضای خانواده می توانند به واسطه جزیره دور هم جمع شده و به گفتگو و یا انجام کارهای شخصی خود بپردازند.