دکوراسیون آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه آشپزخانه کلاسیک-پارسیان دکور

آشپزخانه هایی که نور طبیعی در آن ها جریان دارد نسبت به دیگر آشپزخانه ها امتیاز ویژه تری دارند. برای داشتن آشپزخانه‌ای شیک و مدرن بهتر است از یک تیم طراحی دکوراسیون کمک بگیرید. شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید. یک تیم طراحی دکوراسیون آشپزخانه در چیدمان بهتر وسیله‌ها به شما کمک خواهد کرد. دکوراسیون داخلی آشپزخانه سبک کلاسیک نیز ویژگی های خاص خود را دارد.

  • فرم درخواست خدمات را پر کنید و از 5 دقیقه مشاوره رایگان استفاده نمایید.
  • در استفاده از رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه از رنگ های گرم مانند قرمز، زرد و نارنجی به صورت ملایم استفاده کنید.
  • این سینک اضافه برروی جزیره، میتونه از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کنه.

کابینت با درب‌های شیشه‌ای به عنوان ویترین جزء طراحی این سبک قرار می‌گیرد. نورپردازی از طریق یک منبع مانند لوستر در مرکز سقف و روی کانتر انجام می‌شود. کمک می کند بلکه کمک میکند نور محیط برای انجام آشپزی نیز بیشتر شود. تابش نور طبیعی در دل آشپزخانه، جریانی از انرژی است که طراحی دکوراسیون آن آشپزخانه را منحصربه‌فردتر می‌کند. برای ساخت میز ناهار خوری چوب و فلز، از انواع چوب میتوان استفاده کرد. به عنوان مثال برای تولید میزی که در تصویر بالا مشاهده میکنید از چوب درخت چنار استفاده شده است.

اهمیت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی

اغلب در طراحی آشپزخانه و مدل کابینت نئوکلاسیک درب برخی از کابینت‌ها شیشه‌ای انتخاب و به عنوان ویترین در نظر گرفته می‌شود. در واقع می توان گفت ویترین نئوکلاسیک جزء جدایی ناپذیر این مدل از کابینت است و با ظرافت زیاد طراحی و اجرا می شوند. جایی است که برای وعده غذایی خود برنامه ریزی می کنید به عنوان یک خانواده در کنار هم غذا می‌خورید و حتی از مهمانان پذیرایی می کنید. در زمانهای گذشته آشپزخانه یا مطبخ معمولا در زیر پله یا قسمتی از زیر زمین خانه ساخته می‌شد. مطبخ جایی بود که دود اجاق و تنور، دیوارهای آن را سیاه می‌کرد و جای دلنشینی نبود. دکوراسیون آشپزخانه، مدل کابینت و چیدمان آن بسیار در سبک دکوراسیون خانه موثر است بنابراین هزینه کردن برای طراحی آن یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

راهنمای خرید سرویس خواب دخترانه

این مهم است که چینش آشپزخانه با اصول مخصوص خود انجام شود و هر وسیله را در جای مشخص خود باشد زیرا این کمک می‌کند تا دیزاین آشپزخانه به بهترین شکل صورت گیرد. بهتر است بیش از حد از گلدان و وسایل جهت تزیین استفاده نشود و درصورت استفاده، در حد تعادل به کار برود چرا که آَشپزخانه بابت کاربردی که دارد وسایل زیادی در آن موجود است. وقتی بیش از حد وسایل در آن قرار گیرد، دکوراسیون آشپزخانه جلوه و زیبایی خود را از دست می‌دهد.

۴٫ انتخاب مناسب کابینت آشپزخانه

مثلا یکی از پرکاربردترین انواع دکوراسیون با کابینت آشپزخانه مدل های‌گلاس است. کابینت های‌گلاس با درخشندگی زیبایی که دارد مناسب آشپزخانه‌های مدرن است و کاربردی در دکوراسیون های کلاسیک ندارد. نوع دیگر که مناسب خانه های با سبک کلاسیک است، کابینت ممبران می باشد که بسیار لوکس و زیباست. کابینت ممبران نیز در رنگ‌های متنوعی ساخته می‌شود که البته رنگ سفید پرطرفدارترین مدل است. کابینت‌های چوبی قیمت بالایی دارند و حس گرما و صمیمیت را به وجود می آورند. استفاده از فرش و خصوصا فرش ایرانی در معماری داخلی و مجله خبری دکوراسیون ایرانی اهمیت ویژه‌ای دارد.

یکی از پرسش هایی که مکررا در مشاوره های دکوراسیون اتود مطرح می شود، انتخاب رنگ لوازم آشپزخانه، از یخچال و فریزر و لباسشویی بگیرید تا اکسسوری ها و ظروف پذیرایی ست. اولا لازم است این رنگ ها با رنگ سفید ترکیب شوند و به این صورت نباشد که تمام کابینت ها یا دیزاین آشپزخانه با چنین رنگ های پوشیده شود و ثانیا بهتر است در مورد این جزییات با یک طراح دکور حرفه ای مشورت نمایید. استفاده از رنگ‌های روشن و براق، محیطی آرامش بخش، پاکیزه و شاد رو به شما القا می کنه.

وقتی نقطه کانونی مشخص شد، از خط، فرم و رنگ برای برجسته کردن آن استفاده می کنیم. یک دکوراسیون کلاسیک را می توان نقطه مقابل طراحی دکوراسیون مدرن در نظر گرفت. استفاده از سقف های طرحدار یک ایده برا دکوراسیون آشپزخانه است. کابینت نیز تاثیر زیادی در فضا دارند شما می توانید از کابینت های معرق کاری شده با رنگهای تیره و طرح چوب استفاده کنید. برای انتقال فضای سنتی به داخل آشپزخانه می توانید در فضای خالی بین کابینت ها از کاشیکاری سنتی استفاد کنید.