دکوراسیون آشپزخانه طراحی دکوراسیون آشپزخانه آشپزخانه کلاسیک-پارسیان دکور

حتی مدل پرده و سبک فرش شما در دکوراسیون آشپزخانه باید با استایل اصلی تناسب داشته باشد تا نظم و زیبایی خاص آن در دیده‌ها جلوه‌گر شود. در بین آشپزخانه های مدرن ایرانی استفاده از ام دی اف هایگلاس جزو مرسوم ترین و محبوبترین متریالها برای ساخت کابینت است. کابینت های گلاس نمونه ای مقاوم در میان انواع کابینت ها می باشند که از ام دی اف ساخته شده و روکش پلاستیکی و براقی دارد.

  • همچنین می توانید در خصوص هزینه های احتمالی اجرایی هر یک از سبک ها نیز مطالب مورد نیاز خود را به دست آورید.
  • شاید بعدا بچه‌ها هم بخواهند در کارهای آشپزی کمک کنند، پس به نسبت قد و ارتفاع کابینت‌های پایین توجه کنید.
  • مثلث کار (گاز، سینک و یخچال) باید به اندازه کافی جمع و جور باشد که گردش راحت و موثر را برای سرآشپز فراهم کند، اما در عین حال به قدری فضا در اختیار دهد که 2 نفر براحتی بدون برخورد با یکدیگر فعالیت کنند.
  • در طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود به هر سبکی می‌توانید با استفاده از گیاهان سبز حس و حال فضا را بیشتر شبیه به آشپزخانه‌های ایرانی کنید.
  • در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک این تزیینات خصوصا اگر طراحی شلوغ یا ابعاد کوچکی داشته باشند خیلی زود جلوه ای آشفته ایجاد می کنند و بهتر است برای دکور این فضاها، از تزیینات بزرگ و اندک استفاده نمایید.

در مورد بزرگتر دیده شدن فضای آشپزخانه استفاده از کابینت هایی با رنگ روشن بسیار کارآمد است. برای بزرگتر دیده شدن فضا نسبت به اندازه واقعی سعی کنید از وسایلی که بیشتر رنگ های روشن دارند استفاده کنید. اگر رنگ وسایل با رنگ دکوراسیون آشپزخانه هماهنگ باشد، علاوه بر بزرگ دیده شدن فضا، هارمونی ایجاد شده برای بینندگان نیز بسیار چشم‌ نواز خواهد بود. می توانید رنگ دیوار و کفپوش و سرامیک ها را هم روشن انتخاب کنید.

۴٫ انتخاب مناسب کابینت آشپزخانه

امروزه با ساخت و سازهای جدید و متصل بودن آشپزخانه به سایر اتاق ها مجله خبری دکوراسیون نقش مهمی را در زیباسازی خانه ایفا می‌کند. به همین جهت چیدمان دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت زیادی برخوردار است. وسایلی مثل یخچال، اجاق گاز، قابلمه ها، ظروف مختلف و … باید در جای مناسب قرار گیرند. برای خانه‌های کوچک، طراحی درست و استفاده بهینه از فضاهای آشپزخانه موجب می‌شود تا آشپزخانه شلوغ و بهم ریخته به نظر نرسد.

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون آشپزخانه

رعایت این موارد نه تنها در دکوراسیون آشپزخانه های سفید رنگ ، بلکه در تغییر دکوراسیون آشپزخانه و انتخاب طرح و رنگ کابینت ها نیز می تواند برای شما راهنمایی مفیدی تلقی شود. اگر به این ایده برای طراحی یک دکوراسیون شیک و متفاوت در آشپزخانه سفید رنگ منزل تان علاقه مندید، لازم است مطلب زیر را نیز به دقت مطالعه بفرمایید. به صورت کلی و به عنوان طراح لازم است به شما بگویم نگرانی از بی روح شدن فضای آشپزخانه در یک خانه ایرانی کاملا بی مورد است! خانه ایرانی سرشار از رنگ ها، اکسسوری ها و تزیینات دکوراتیو یا کاربردی و به صورت خودمانی ، انواع خورده ریزهاییست که سفیدترین و خلوت ترین آشپزخانه ها را هم سرشار از روح زندگی می کند.

امروزه در بسیاری از آشپزخانه‌ها ممکن است شاهد جزیره آشپزخانه بوده باشید. جزیره آشپزخانه که به کانتر آشپزخانه معروف می‌باشد به نوعی، محیطی معین در نقطه معینی است که وسط آشپزخانه قرار دارد و اطراف آن آزاد و خالی است به همین دلیل رفت و آمد در اطراف آن به سهولت انجام می‌گیرد. برای حداکثر کردن قابلیت و فضای کوچک آشپزخانه خود، مکان‌هایی برای اضافه کردن قفسه پیدا کنید. یک ردیف از قفسه‌های باریک می‌تواند جای مناسبی برای کتاب آشپزی‌های شما باشد.

برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه چه به شیوه سنتی و چه به شیوه مدرن، بهتر است از یک فرد یا گروه متخصص کمک بگیرید. این افراد با تحلیل اصولی آشپزخانه و در نظر گرفتن بودجه شما، بهترین دکوراسیون را طراحی خواهند کرد. ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به دفتر شرکت دکوراسیون ترنج واقغ در شهرک غرب تهران مراجعه کرده و از آخرین طرح های اجرا شده ودستاوردهای شرکت بازدید به عمل آورید.

خانم های ایرانی کمتر حاضر میشن آشپزخانه ای با کابینت های سیاه داشته باشند. ترکیب رنگ قهوه ای روشن با سفید از اون دسته ترکیب هاست که معمولاً خیلی زیبا و چشم نواز میشه. در این آشپزخانه نورگیر و بزرگ، این ترکیب رنگی بسیار زیبا شده.

استفاده از نور های طبیعی می تواند در گرما و حس صمیمیت این سبک از دکوراسیون آشپزخانه به سبک روستیک بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین در دکوراسیون اشپزخانه روستیک، استفاده از چوب های طبیعی با رنگ های تیره بسیار مرسوم است. 1.میز ناهار خوری روناک یک میز پرفروش است که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، زیبا و بسیار لوکس می باشد. 1.میز ناهارخوری از وسایل ضروری و کاربردی در خانه محسوب می شود که انتخاب آن اهمیت بالایی دارد.

برای خرید برندهای برتر لوازم خانگی مانند لوازم خانگی آریستون ، لوازم خانگی ویرپول ، لوازم خانگی اکسپریال و … به فروشگاه اینترنتی آرمند مراجعه کنید. این مقاله در خصوص دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ است، اما به صورت کلی هم شاید برای تان جالب باشد که بدانید به لحاظ اصول فنگ شویی استفاده از رنگ های تیره و تند در فضای آشپزخانه توصیه نمی شود. همچنین انتخاب یک مدل خوب برای طراحی کابینت آشپزخانه که متناسب با دکوراسیون آشپزخانه سه در چهار منزلتان باشد، علاوه بر زیبایی، به کارآمد بودن بیشتر آشپزخانه هم کمک می کند. از آنجا که امروزه با توجه به مدرن شدن آشپزخانه ها، اتاق نشیمن با آشپزخانه ادغام شده است ، طراحی کابینت مدرن بیش از گذشته ضروری است. دکوراسیون آشپزخانه مدرن شامل مدل های هایگلاس، فوق برجسته و کابینت اتریش، کابینت نیمن، کابینت ام دی اف می باشد که هر کدام از این محصولات مشخصات و قیمت مختلفی دارند. همچنین فضایی برای تعاملات خانوادگی محسوب می شود پس داشتن محیطی مدرن و شیک امری ضروری به شمار می رود.