دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما”

در طراحی و دکوراسیون آشپزخانه های پنجره دار بهتر است سینک ظرفشویی در زیر پنجره قرار گیرد. در چنین حالتی می توان در هنگام شستن ظروف فضای بیرونی آشپزخانه را نیز تماشا نمود. وجود پنجره در آشپزخانه علاوه بر تامین نور کافی، می تواند به عنوان یک تهویه کننده طبیعی نیز باشد. زیرا با باز نمودن مکرر آن می‌ توان فضای داخلی آشپزخانه از هوای تازه پر کرده و بوی انواع غذا ها در هنگام پخت از منزل خارج نمود.

پنجره با هدایت نور طبیعی به درون آشپزخانه میتواند در دلباز و بزرگ بودن فضا تاثیر گذار باشد. استفاده از کابینت ممبران یا هایگلاس در بازسازی و عوض نمودن کابینت‌ها توصیه می‌شود. افرادی که به سبک و استایل کلاسیک علاقه دارند کابینت‌های نوع ممبران بیشتر استفاده می‌کنند و افراد علاقه‌مند به سبک مدرن، نوع هایگلاس را به کار می‌برند.

  • کابینت های گلاس نمونه ای مقاوم در میان انواع کابینت ها می باشند که از ام دی اف ساخته شده و روکش پلاستیکی و براقی دارد.
  • قفسه های باز می توانند جایی در آشپزخانه شما داشته باشند و یا حتی کابینت های شناور را در نظر داشته باشید.
  • در دکوراسیون سنتی از لوازم برقی جدید خبری نیست اما این به معنای استفاده نکردن از آنها نیست.

اکثر طراحی های مدرن تاکید زیادی بر استفاده بهینه از فضای خانه و آشپزخانه دارند. مطلبی در مورد کابینت های گوشه آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن براتون آماده کردیم. در اون مطلب میتونین با مدل های کابینت گوشه آشپزخانه آشنا بشین و شیوه استفاده از فضای آشپزخانه در طراحی مدرن رو ببینین. هنر مدرن در شاخه های مختلف هنر مثل نقاشی، مجسمه سازی، طراحی و … وارد شده و جای خود رو در بین همه سبک های هنر، باز کرد. دکوراسیون داخلی هم از سایر هنر ها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه ها طرفداران خیلی زیادی برای خودش پیدا کرده.

همه این سبک را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست. 1.میز ناهارخوری از وسایل ضروری و کاربردی در خانه محسوب می شود که انتخاب آن اهمیت بالایی دارد.

دکوراسیون آشپزخانه باریک و دراز – دکوراسیون آشپزخانه طولی

به همین دلیل بیشتر خانم‌ها به دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت خاصی نشان می‌دهند. به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود. یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید. اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نورگیری مناسبی ندارد، می توانید از نورپردازی مصنوعی برای ایجاد یک محیط روش استفاده کنید. ارائه این فهرست به هیچ وجه به این معنا نیست که سایر رنگ ها امکان قرارگیری در کنار رنگ سفید در دیزاین آشپزخانه را ندارند، اما به صورت متداول رنگ های زیر به نحو جذاب تری با کابینت ها و دکور سفید رنگ ست می شوند. در یک آشپزخانه بزرگ می توانید از تزییناتی مانند مبلمان های راحتی یا تاب های ریلکسی نیز برای دیزاین فضا استفاده نمایید.

دکوراسیون آشپزخانه کوچک ایرانی

اگر آشپزخانه شما فضایی کاملا جدا از دیگر قسمت‌های منزل مانند پذیرایی دارد، سبک طراحی دکوراسیون آن بنا به سلیقه شما می‌تواند مستقل از سایز بخش‌ها باشد. اما چنانچه مرز میان آشپزخانه و پذیرایی تنها با یک کابینت جزیره مشخص شده است، بهتر است سبک طراحی دکوراسیون آشپزخانه متناسب با بخش‌هایی باشد که به آشپزخانه دید دارند. سبک دکوراسیون آشپزخانه ترکیه ای از انواع سبک های مدرن دکوراسیون به شمار می رود. از آن‌جا که فرهنگ ایران به این کشور بسیار نزدیک است، دکوراسیون ترکیه ای در ایران محبوبیت زیادی دارد و مورد استقبال واقع شده است.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه با کابینت های چوبی

استفاده از رنگ‌های روشن و براق، محیطی آرامش بخش، پاکیزه و شاد رو به شما القا می کنه. به نظرم یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه درست و حسابی میتونه انتخاب دو رنگ جلوه گر باشه. همراه کردن خطوط نرم و هلالِ سبک کلاسیک، با کابینت‌های ساده، گاز رومیزی و رنگ یکدست سفید، یک ایده مدرن ایجاد کرده. مدلی که به دلیل نبودن کابینت های دیواری، مقداری شلوغ به نظر میرسه. از این صحبت که بگذریم، میرسیم به پنجره های بزرگی که در آشپزخانه وجود داره.

با روی کار آمدن سبک‌های مدرن و مینیمال و افزایش طرفداران آن، هنوز هم هستند افرادی که به دنبال اصالت و زرق و برق سبک کلاسیک هستند. قطعا برای داشتن دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نیاز به یک آشپزخانه با همین سبک نیز داریم. مانند سبک مدرن نورپردازی در این مدل ازکابینت جایگاه ویژه‌ای دارد. نور زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان خواهد کرد پس اگر آشپزخانه شما دارای پنجره است و نور طبیعی وارد آن می‌شود بهتر است از پرده‌های نازک و یا پرده‌های روز و شب استفاده کنید به این صورت در طول روز از نور طبیعی بهره‌مند می‌شوید.

چنانچه تصمیم به بازسازی دارید کف آن را نو کنید و بعد از جدید کردن در کابینت‌ها سراغ تهیه لوازم نو بروید. اما همچنان بهتر از از شلوغ کردن بیش از حد محیط آشپزخانه جلوگیری شود. در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می کنن. وسایل جا به جا کردن ظروف رو نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید. شاید هم بخواهید خوراکی‌ها بعد از مدرسه بچه‌ها را در محلی قرار بدید که راحت‌تر بهش دست رسی داشته باشند و البته بهتر خوراکی‌های سالم و مقوی بذارید. مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد.