دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما”

یکی از بهترین انواع کابینت که برای وسایل خاصی استفاده میشه و کاملا کابردی است. در دکوراسیون آشپزخانه جدید و مدرن فضایی کافی برای حرکت در نظر داشته باشید. فضای درون آشپزخانه حداقل باید یک متر عرض داشته باشه تا بشه راحت در آن حرکت کرد و به پخت و پز پرداخت. اگر قصد دارید از آشپزخانه‌های جزیره‌ای یا آشپزخانه بدون اپن استفاده کنید حتما این گزینه رو در نظر داشته باشید.

دومین روشنایی، روشنایی وظیفه ای است؛ چراغ هایی است که در زیر کابینت های بالایی یا بالای میز جزیره نصب می شوند تا سطح روی کابینت ها و میز کار را روشن کنند. لاستیک نوع دیگر کفپوشی است که می توانید برای آشپزخانه مدنظر داشته باشید. می توانید از همین الان برای هرکدام از وسایل و ظروف مکانی مشخص کنید.

کابینت ساز حرفه ای می تواند طوری دکوراسیون آشپزخانه را بچیند که از این گوشه ها بهینه ترین استفاده را نماید. سرامیک آشپزخانه اگر سفید انتخاب شود می تواند باعث دلباز شدن فضا و بزرگی آن شود و نور آشپزخانه را منعکس کند. اپن ممبران یکی از شیک ترین اپن های مدل جزیره است و بدلیل سر ستون هایی که می توان بر روی جزیره ممبران اجرا کرد نسبت به اپن جزیره ام دی اف یا هایگلاس بسیار شیک تر است و زیباتر جلوه می کند. این‌که آشپزخانه شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده دکوراسیون آشپزخانه دارد.

  • یک دکوراتیو جذاب مانند یک گلدان یا حتی کتری رنگی از رنگی که به صورت عمده در پارچه پرده به کار رفته است می تواند برای ایجاد تناسب رنگی بهتر در بخشی از کابینت یا روی میز اپن قرار بگیرد.
  • گلیم و فرش ایرانی که دارای طرح و نقش‌های اسلیمی یا عشایری است، یکی از مهم‌ترین عناصر رعایت دکوراسیون به سبک ایرانی محسوب می‌شود.
  • آشپزخانه ها در بین قسمت های مختلف یک خانه برای خانم های خانه دار، مهم ترین قسمت خانه هستند زیرا کدبانوی خانه زمان زیادی از وقتش را در آنجا می گذراند و دلش می خواهد برای چیدمان آن و خرید وسیله برای دکوراسیون آن سنگ تمام بگذارد.
  • همان طور که پیش از این در ابتدای این مقاله نیز برای شما ذکر کردم، این نکات و مجموع مطالبی که در این حا مشاهده می فرمایید، برای دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ در یک خانه ایرانی بیان شده است.
  • علاوه بر آن می توان با نصب پرده های مناسب و زیبا این ویژگی ها را بیشتر نمود.

در طراحی دکوراسیون آشپزخانه و کابینت مدرن به کاربردی شدن فضا اهمیت بیشتری داده می شود. با به کار بردن یراق آلات مدرن مانند سوپر مارکت ها و… سعی می شود از کوچکترین فضا و کابینت به بهترین وجه ممکن استفاده شود. اولین اصل برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت مدرن توجه به کاربردی بودن دکوراسیون و استفاده بهینه از فضای آشپزخانه است. برای داشتن دکوراسیونی مدرن و لوکس اولین اقدام تهیه وسایل آشپزخانه نظیر کابینت ها، میز ناهار خوری، سینک ظرفشویی، شیر آلات و وسایل برقی همچون یخچال و ماکروفر و… با طراحی مدرن و هماهنگ است. طراحان دکوراسیون داخلی مدرن برای طراحی آشپزخانه اهمیت زیادی قائل هستند و معتقدند آشپزخانه به عنوان قلب تپنده خانه باید دارای چیدمانی زیبا و متفاوت باشد.

دکوراسیون آشپزخانه ساده اما شیک

این وسایل را باید با توجه به کاربردی بودن و هزینه ای که مد نظر شماست انتخاب کرد. در ادامه به چند نکته در مورد چیدمان لوازم و وسایل داخل کابینت اشاره می کنیم. برای طراحی آشپزخانه مدرن گزینه های زیادی وجود دارد که از یکی از مهمترین آنها استفاده از کابینت های سبک مدرن است.

توصیه میشود سینک ظرفشویی به دلیل داشتن رطوبت در کنار پنجره قرار بگیرد. پارکت های چوبی به این مدل کابینت ها نمای بهتری می دهد برای خرید پارکت لمینت از آرکسان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. در هر آشپزخانه اصولي مثلث کار نقش مهمي دارد که شامل سه راس يعني سينک ظرفشويي، اجاق گاز و يخچال مي باشد. نکاتی که یک صاحبخانه خوب باید در دکوراسیون خانه ای که اجاره می دهد رعایت کند. استفاده از انواع پارکت ها که از چوب های مهندسی شده تولید شده اند با روکش های وینیل در آشپزخانه رایج هستند که البته نظافتشان کمی دشوارتر از سرامیک است.

۱۳ ایده برای جاکفشی جدید، خاص و متفاوت

مشخص‌ترین مولفه‌ای که در آشپزخانه های مدرن وجود دارد این است که فضای آشپزخانه از نشیمن یا پذیرایی با در یا دیوار جدا نشده است. کمک می کند بلکه کمک میکند نور محیط برای انجام آشپزی نیز بیشتر شود. تابش نور طبیعی در دل آشپزخانه، جریانی از انرژی است که طراحی دکوراسیون آن آشپزخانه را منحصربه‌فردتر می‌کند. در سبک مدرن معمولا به جای استفاده از یک نقطه نوری بزرگ از تعداد زیادی نورهای کوچک استفاده می شود که در این صورت استفاده از نور، عملکردی تر شده و با توجه به عملکرد اشیاء نورپردازی مناسب آن انجام می شود. اگر در طراحی ساختمان، فضایی برای ناهار خوری درنظر گرفته نشده، گوشه ای دنج و بلا استفاده از ساختمان را با تغییرات جزیی و قرار دادن میز، به اتاق ناهار خوری تبدیل کنید.

وقتی بیش از حد وسایل در آن قرار گیرد، دکوراسیون آشپزخانه جلوه و زیبایی خود را از دست می‌دهد. فقط شباهت زیادی به برخی مدل های دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی داره. به دلیل وجود پنجره های زیاد، نور آشپزخانه هم کاملا در طول روز تأمین میشه. این آشپزخانه جزیره هم مانند یک میز طراحی شده تا کاربرد میز ناهار خوری داشته باشه.

دوستداران آشپزخانه و مدل کابینت نئوکلاسیک به جزییات توجه زیادی دارند اما در عین حال از مدرن بودن آن نیز لذت می برند. تضاد زیبایی در آشپزخانه‌های نئوکلاسیک وجود دارد، جایی که گذشته با حال و قدیم با جدید ملاقات می‌کند. به طور کلی، طراحی آشپزخانه کلاسیک جزئیات معماریِ مربوط به قرن 18 تا اوایل قرن 20 را نشان می‌دهد.

این فضا برای انواع فنجان ها، سینی، چای ساز، توستر و سایر وسایل آشپزخانه طراحی می‌شود. در این مدل از سه دیوار موجود درمکان استفاده میگردد .دو دیوار آن به طور موازی و روبه روی هم قرار میگیرد که توسط یک دیوار میانی به هم متصل میگردند و چون دقیقا شبیه حرف U انگلیسی میباشد به آن آشپزخانه U شکل گفته میشود . و معمولا جهت استفاده آشپزخانه های کوچک بوده و ترجیحا از رنگ روشن استفاده میکنند. سلام شما می توانید با کلیک بروی اسامی زیر با بخش پشتیبانی و فروش گروه صنایع آریا خواب از طریق واتس اپ ارتباط برقرار کنید. درج این سبد در داخل کابینت باعث می شود شما به راحتی بتوانید خوراکی های مدنظرتان را جهت دسترسی بهتر در داخل آنها بچینید. در کشور ما معمولاً این ابزارها بر روی صفحه کابینت زمینی قرار می گیرند .