دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما”

در بسیاری از خانه های این روزها، خصوصا فضاهای آپارتمانی ، آشپزخانه ها به نحوی طراحی شده اند که یا پنجره ای ندارند و یا پنحره آن ها به نورگیر طبقات ساختمان باز می شود و بنابراین نور طبیعی چندانی به آشپزخانه وارد نمی شود. در یک طراحی اصولی تمامی اجزا و و المان‌های طراحی ازجمله رنگ، نور، پرده، پنجره، کف‌پوش و.. همگی باید کاملاً پیوستگی داشته باشند و حس شلوغی و بهم‌ریختگی در بیننده ایجاد نکند. نکته‌ی مهمی که در سبک مدرن و اجرای این اصل باید به آن توجه داشته باشید، به‌اندازه و متناسب بودن این تاکید است. برای رنگ آمیزی حتما دقت کنید سطوح یکدست شده باشند از رنگی استفاده کنید که در برابر آتش و آب محافظت خوبی داشته باشد.

کارهایی از قبیل تهیه مواد غذایی مورد نیاز، پاک کردن، خشک کردن، بسته بندی، نگه داری، مواد غذایی آماده سازی انواع سبزی ها، ترشی ها، رب ها و … برنامه هایی بودند که تا همین بیست سال پیش به صورت گسترده در بین خانم های ایرانی رایج بود. یک تیم از هنرمندان اسپانیایی در طراحی‌های دیواری، از لاستیک‌های فرسوده و بازیافتی به شکلی زیبا و خلاقانه استفاده کردند.این لاستیک‌های فرسوده از گورستان لاستیک‌ها از سسینا آورده شده اند. دریایی از لاستیک در زمینه ای سفید و بدون هیچ طرحی و با چشم انداز امواج سیاه و سفید، در این جشنواره خود نمایی کرد. منظور از قفسه شناور کابینت‌های دیواری است که درون بدنه، در و باقی قسمت‌های آن فضایی برای گذاشتن ملزومات آشپزخانه تعبیه کرده‌اند.

  • تجربه ثابت کرده است که آشپزخانه‌های متوسط رو به کوچک معمولاً کارایی بیشتری نسبت به آشپزخانه‌های بزرگ دارند.
  • در تصویر زیر می بینید که دو رنگ مشکی و سفید چه ترکیب زیبایی را ایجاد کرده اند.
  • یکی از بخش‌های مهم هر منزلی آشپزخانه آن است زیرا دکوراسیون آشپزخانه و نحوه ترتیب و نظم آن اثری مستقیم در فضای خانه و زیبایی دکوراسیون منزل دارد.
  • در مورد کابینت های سبک کلاسیک، کابینت بیشتر چوبی بوده و تزیینات زیادی دارد.
  • چه این کفپوش در فضای پذیرایی واقع شده باشد و چه در دیزاین آشپزخانه به کار رفته باشد، بهتر است از کابینت های روشن و ترجیحا تونالیته های رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه و طراحی کابینت ها استفاده شود.

حالا که اصول طراحی مدرن را می‌دانید، وقتش رسیده که با اجزای مختلفی این اصول را عملی کنید. در ادامه به شما خواهیم گفت که برای اجرایی کردن دکوراسیون آشپزخانه مدرن می‌توانید از چه چیزهایی کمک بگیرید. توجه به ارتفاع سقف، ابعاد فضا، طول و عرض محیط و نکاتی از این دست نقش مهمی در انتخاب وسایل، اندازه‌ی کابینت‌ها و نوع چیدمان دارد.

تخمین هزینه

در قسمت آشپزخانه مهمترین عنصر کابینت است و باید در خرید آن دقت کرد. برای جلوگیری از این پراکندگی و تزاحم رنگ ها بهتر است لوازم تیره رنگ در بین یک بستر سفید و بدون رنگ قرار گیرد تا جلوه زیبا و چشم نوازی را ایجاد کند. اگر آشپزخانه شما دارای فضای کمی است و لوازم شما اکثرا به رنگ تیره هستند بهتر است که کابینت های سفید رنگ را به کار ببرید.

رنگ هایی که با دکوراسیون آشپزخانه سفید، یک ترکیب جذاب و هماهنگ می سازند؛

در کل برای داشتن یک محیط مطلوب باید برای انتخاب تک تک وسایل خود سلیقه به خرج دهید. رنگ سفید یک رنگ خنثی است که بعنوان پس زمینه برای بسیاری از رنگها استفاده می شود. این رنگ با ترکیب رنگهای مشکی، طلایی و نقره ای برای آشپزخانه بسیار استفاده می شود. برای کف آشپزخانه های سفید می توانید از رنگ های تیره و طرح چوب استفاده کنید تا دیوارها خود را بهتر نشان دهند. آشپزخانه ای که کاملاً سفید رنگ است یک محیط خوب و مناسب است برای برای بکارگیری وسایل رنگارنگ و بوجود آوردن تضاد در دیزاین آشپزخانه.

فرشی که به عنوان کفپوش بر سطح زمین انداخته می‌شود باید طول و عرض .. خرید وسیله ی مناسب برای آشپزخانه و چیدمان آن اهمیت ویژه ای در ایجاد یک دکوراسیون منحصربفرد و جذاب دارد و هر کسی با توجه به سلیقه شخصی خودش می تواند تم خاص خودش را داشته باشد. پس بهتر است در زمان انتخاب طرح و دکوراسیون و رنگ ها بسیار دقت کنید و در صورت امکان از طراح دکور مشاوره دریافت کنید. همان طور که در بالا نیز اشاره کردیم اکر فضای پذیرایی شما کوچک است یا نور کافی ندارد برای طراحی رنگی را انتخاب کنید که فضا را دلگیر نکند. یکی از موضوعاتی که امروزه به یک دغدغه اصلی برای افراد تبدیل شده این است که برای طراحی دکوراسیون خود از چه رنگ هایی استفاده کنند. در فضای آشپرخانه ممکن است رنگ هر کدام از لوازم آشپزخانه آنقدر به چشم نیاید اما چون ماهیت آن ها پراکنده است میزان تاثیر گذاری آن ها برای فضا بسیار بالا است.

طراحی مکان آشپزخانه ابتدا بر عهده مهندس معمار و طراحی دکوراسیون داخلی آن بر عهده طراح داخلی منزل می باشد. طراحی داخلی آشپزخانه به دو سبک مدرن و کلاسیک صورت می گیرد در آشپزخانه های بزرگ با توجه به سلیقه افراد می توان از سبک مدرن یا کلاسیک استفاده کرد. اما در آشپزخانه های کوچک اگر از سبک مدرن استفاده شود بهتر است .زیرا در سبک مدرن با توجه به طراحی و استفاده از رنگهای روشن و مات جلوه بزرگتری به این فضا خواهد بخشید. سبک طراحی آشپزخانه شما به هر سبکی باشد کابینت مهمترین المان در طراحی است که برای انتخاب آن باید با دقت عمل کرد. امروزه بدلیل محدودیت در زمین و ساخت منازل، خانه ها کوچکتر شده و به همین نسبت، وسعت آشپزخانه ها هم کم شده.

برای تزیین آشپزخانه می توانید از یک یا دو گلدان طبیعی استفاده کنید و همچنین می توانید از یک سری مگنت ها بر روی وسایل مختلف استفاده کنید. ولی همانطور که گفتیم بهتر است فضای آشپزخانه خیلی شلوغ نشود و برای روی میز ناهارخوری هم می توانید از رانر به همراه یک گلدان کوچک یا یک مجسمه و ظرف تزئینی استفاده کنید. جزیره آشپزخانه می تواند با توجه به نوع دکوراسیون منزل شما کاملاً متفاوت باشد. انتخاب کابینت ها برای یک آشپزخانه و همچنین میز و صندلی و یخچال و گاز و غیره کار آسانی نیست خصوصا اگر فضای شما کوچک باشد. زیرا باید تمام این وسایل طوری خریداری شوند که هم پاسخگوی نیاز شما باشند و هم از نظر هزینه با پولی که شما در اختیار دارید جور باشد. برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل و پیشگیری از خطاهای شاید کوچک اما بسیار شاخص و زیر سوال بردن هزینه های سنگینی که بر روی دکوراسیون آشپزخانه صرف شده است، منطقی ترین راهکار مشورت با یک طرح دکور حرفه ایست.