دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما”-پارسیان دکور

خیلی از مشکلات خانم ها به این طریق حل می شود و فضای آشپزخانه، برای کار کردن خانم ها راحت تر می شود. بی هیچ توضیح اضافه ، قرار دادن اکسسوری ها یا تزیین کابینت ها با چوب ، یک جلوه بسیار جذاب و خاص به دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ منزل تان می دهد. به همان زیبایی که پارچه خود را رها و آویزان می کند، رنگ ها در فضای آشپزخانه پخش می شوند و سردی فضا را در خود حل می کنند. یک دکوراتیو جذاب مانند یک گلدان یا حتی کتری رنگی از رنگی که به صورت عمده در پارچه پرده به کار رفته است می تواند برای ایجاد تناسب رنگی بهتر در بخشی از کابینت یا روی میز اپن قرار بگیرد. انتخاب رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه دست شما را برای انتخاب انواع طرح و رنگ بین کابینتی ها باز نگاه میدارد و با خیال راحت بدون دغدغه شلوغ شدن یا تیرگی فضا می توانید از ایده های گوناگون در این خصوص استفاده کنید. یکی از نکات مهم در دکوراسیون منزل و پذیرایی های کوچک که اغلب نادیده انگاشته می شود، تاثیر بسیار بالای دیزاین آشپزخانه و پذیرایی بر روی یکدیگر است.

  • یکی از مهمترین و اصلی ترین موضوعاتی می باشد که امروزه ذهن بسیاری از افراد به خصوص خانم های خوش سلیقه را به سوی خود جذب کرده است.
  • اولین قدم برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده انتخاب کابینت است.
  • در برابر چوب خام و خشن ترکیب لوکسی برای این آشپزخانه ایجاد کرده است.
  • نگرانید که خیلی بی حس و حال شود یا ترکیب جذابی در کلیت دیزاین منزلتان به وجود نیاورد؟ این مطلب آموزشی را برای همین نوشته ایم و امیدواریم دغدغه شما را رفع کند.
  • جنس رنگی که در این سبک استفاده می شود رنگ پوششی و پولیشی است.

برای داشتن یک آشپزخانه مدرن و به روز باید نکات مختلفی را مد نظر قرار دهید. اولین چیزی که برای داشتن دکوراسین آشپزخانه به روز باید به آن توجه داشته باشید، داشتن یک ظاهر ساده و خلوت در فضای کلی خانه است. بنابراین نباید روی کانتر و جزیره آشپزخانه و بر روی کابینت ها وسایل اضافی قرار داده شود. در سال های اخیر بسیاری از مردم در دکوراسیون آشپزخانه، سبک روستایی را پیاده می کنند که بتوانند نهایت لذت را از زندگی ساده ی خود ببرند. قفسه های باز، کفپوش های سرامیکی، سینک های بزرگ، میز ناهارخوری بزرگ از مهمترین مشخصه های مربوط به این سبک می باشد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

و این نکته را به یاد داشته باشید که چینش این ظروف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا باید به گونه‌ای ظرف‌ها را در جایگاهشان چید که هم به راحتی در دسترس قرار گیرند و هم زیبایی و تناسب لازم آن‌ها در دکوراسیون حفظ شود. ثبت سفارش خدمات دکوراسیون آشپزخانه در “خدمت از ما” کاملاً رایگان است. شما با پاسخ دادن به چند سؤال ساده می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. با مشخص کردن متراژ آشپزخانه و قید مواردی که می‌خواهید بازسازی شود، می‌توانید متخصص مناسب‌تری برای بازسازی دکوراسیون اشپزخانه خود پیدا کنید. در انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها بمانید.

پنج – خانه هایی با نشیمن و پذیرایی کوچک یا کم نور

دکوراسیون اشپزخانه امروزه تنوع بسیاری در سبک های متنوع پیدا کرده که شامل سبک کلاسیک، مدرن و نئوکلاسیک می شود. کابینت کلاسیک شامل سه مدل (کابینت طرح چوب، کابینت ممبران، کابینت چوب) می باشد. مجله خبری دکوراسیون با رنگ سفید قابلیت ترکیب شدن با سایر رنگ ها را دارد از این رو بهتر است در طراحی آشپزخانه از رنگ سفید استفاده شود تا بتوانید از سایر رنگ های مورد علاقه خود نیز در فضای آشپزخانه تان استفاده کنید. ترکیب رنگ سفید قهوه ای و سفید مشکی از پرطرفدارترین ترکیب رنگی ها می باشد. در دکوراسیون آشپزخانه مدرن از رنگ‌ های خنثی مانند طوسی، خاکستری، سرمه‌ای، سفید و … استفاده می شود.

این میز ناهار خوری بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد و با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شود. 1.میز ناهار خوری مارگارت یکی از محصولات خوش ساخت مجموعه آف دکور است. صندلی های این کار نشیمن راحتی داشته و بخاطر تکیه گاه بلندی که دارد کمر شما را د.. یکی از مهم ترین قسمت های فضای آشپزخانه ویترین آن است که می تواند قسمت چشمگیر و جذاب فضای آشپزخانه باشد و در صورتی که تزیین این ویترین به صورت صحیح و هوشمندانه باشد می تواند ظاهر آشپزخانه را بسیار چشم .. در هر خانه ای دکوراسیون اتاق غذاخوری و آشپزخانه تاثیر چشم گیری در دکوراسیون کلی منزل دارد و می تواند در روشنایی منزل هم تاثیر زیادی داشته باشد. در آشپزخانه از فرشی استفاده نمایید که هم با تم فضا همخوانی داشته باشد و در صورت داشتن میز ناهارخوری، تمام میز و صندلی داخل فرش جای بگیرد.