دکوراسیون آشپزخانه قیمت دکوراسیون آشپزخانه در بازار آنلاین “خدمت از ما”-پارسیان دکور

محلی است که کدبانوی خانه ساعات زیادی از روزش را در آنجا سپری می‌کند به همین خاطر چگونگی طراحی دکوراسیون آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است. تصویر بالا یکی دیگر از مدلهای بسیار زیبای میز ناهار خوری چوبی است که توسط گروه زیست با استفاده از چوب باکیفیت درخت گردو طراحی و تولید شده است. برای رسیدن به یک نتیجه ایده آل و پیشگیری از خطاهای شاید کوچک اما بسیار شاخص و زیر سوال بردن هزینه های سنگینی که بر روی دکوراسیون آشپزخانه صرف شده است، منطقی ترین راهکار مشورت با یک طرح دکور حرفه ایست. بنابراین، چنانچه احتمالا در کشور دیگری حضور دارید، ممکن است به دلیل سبک ساختمان ها، نورگیری فضاهای داخلی ، طرح و رنگ کابینت ها ، سبک زندگی و سایر جزییات مهم، برخی از این نکات برای شما کارایی لازم را نداشته باشد. رنگ کاملا سفید و طرح کاملا ساده بدون هیچ نوع بافت ، شیار و رنگی ، در برخی از نمونه های کابینت ام دی اف وجود دارد. به علاوه، برخی سازندگان و طراحان بخش هایی از دیوار یا نمای آشپزخانه را به صورت کاملا سفید یکدست در نظر می گیرند.

  • اگر دکوراسیون آشپزخانه شما انرژی بخش و شاد باشد، خانه شما نیز از فضای دلنشین و مطبوعی بهره مند می‌شود.
  • فضای ذخیره سازی در دکوراسیون آشپزخانه باید حداکثر ظرفیت را داشته باشد تا کارایی آشپزخانه افزایش یابد.
  • یکی از نکات مهم در دکوراسیون منزل و پذیرایی های کوچک که اغلب نادیده انگاشته می شود، تاثیر بسیار بالای دیزاین آشپزخانه و پذیرایی بر روی یکدیگر است.

با هر میزان مبلغ و هر نوع سلیقه‌ای قادر هستید یک دکوراسیون شیک دارا باشید. بیش از 50 مدل کمد جالباسی و جاکفشی مخصوص دکوراسیون دم در ورودی، جدید و شیک و مدرن. این مدلها جزو بهترین و جذاب ترین مدلهای جاکفشی و جالباسی هستند. این‌که آشپزخانه شما چند متر است تاثیر مستقیمی بر هزینه تمام شده مجله خبری دکوراسیون دارد. زیرا به همان میزان که آشپزخانه بزرگ‌تر باشد، متریال و مواردی که استفاده می‌شوند بیشتر می‌شود. هنگام ثبت سفارش لازم نیست به طور دقیق متراژ آشپزخانه را اندازه بگیرید.

عوامل متعددی در انتخاب کابینت آشپزخانه تأثیرگذار هستند، مانند سبک، متریال، اندازه ها و قیمت های مختلفی در بازار وجود دارد که قبل از انتخاب آن ها باید تحقیقات زیادی انجام گیرد. مهمترین عامل این است که کابینت ها اغلب بیشترین هزینه ی آشپزخانه را شامل می شوند. پس در ادامه با ما باشید تا شما را در انتخاب کابینت ها راهنمایی کنیم. اهمیت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی به گونه ای است که آشپزخانه را قلب خانه می نامند و ما باید باور کنیم که حقیقت دارد.

این طراحی‌ها به شما کمک می‌کنند که با استفاده از وسایل مناسب و رنگ‌های خاص، آشپزخانه کوچک خود را به محیطی دل‌باز تبدیل کنید. نورپردازی باید با توجه به ابعاد و رنگ های قابل استفاده در آشپزخانه صورت گیرد. اصولا یک آشپزخانه کم نور و تاریک طوری به نظر می رسد که انگار فضای کوچکتری به آن اختصاص داده شده است و فضا کوچک‌ تر از آنچه هست که دیده می شود. مسئله نورپردازی نه تنها در آشپزخانه ‌های کوچک، بلکه در آشپزخانه ‌های بزرگ‌ تر نیز بسیار مهم است.

سبک کلاسیک

طراحی معاصر به طراحی اشاره دارد که در حال حاضر اتفاق می افتد، در حالی که طراحی مدرن به یک سبک خاص اشاره دارد. مثلث کار (گاز، سینک و یخچال) باید به اندازه کافی جمع و جور باشد که گردش راحت و موثر را برای سرآشپز فراهم کند، اما در عین حال به قدری فضا در اختیار دهد که 2 نفر براحتی بدون برخورد با یکدیگر فعالیت کنند. همچنین نباید با جزیره آشپزخانه یا دیگر کابینت ها تلاقی داشته باشد.

چیدمان منزل عروس و داماد و انتخاب مبلمان مناسب

احتمالاً سطوح صاف و براق پررنگ‌ترین تصویری است که اغلب ما از یک آشپزخانه مدرن در ذهنمان داریم! هرچند تصویر درستی است اما باید بدانید اولین و مهم‌ترین ویژگی سبک مدرن، مینیمالیسم یا به زبان خودمان ساده‌گرایی است و این سادگی شامل تمام جنبه‌های طراحی دکور می‌شود؛ از انتخاب رنگ گرفته تا نورپردازی، انتخاب وسایل و شکل چیدمان. تناسب به اندازه یک شی در رابطه با قسمت دیگری از جسم اشاره دارد.

دیزاین آشپزخانه

به طور مثال وقتی به دنبال یک شیء کوچک در آشپزخانه هستید نیازی نیست تمام کابینت ها را جستجو کنید. هیچ گاه اجاق گاز، یخچال و سینک را کنار هم در یک ردیف قرار ندهید. پیشنهاد می شود برای متراژ بزرگ تر میز‌ و صندلی با طرح ساده انتخاب کنید.

ای را مشاهده می کنید که از متریال سنگ مرمریت در جهت لوکس سازی دکوراسیون آشپزخانه استفاده کرده است. گروه معماری آرکا در عرصه ساخت، مشارکت، طراحی، مدیریت پیمان ساختمان، دکوراسیون داخلی، امور بازسازی و ساخت غرفه های نمایشگاهی فعالیت دارد. اگر بخواهید آشپزخانه خود را همین جوری دکوراسیون کنید و صرفاً این کار را برای زمان حال انجام دهید باعث می شود در دراز مدت هزینه زیادی بکنید.