دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکستا دیزاین-پارسیان دکور

با ارائه یک رنگ خاص در آشپزخانه یا جا به جایی رنگ ها و ترکیب آن ها با یکدیگر می توان احساس و اندیشه درونی خود را به بیننده انتقال داد. در بحث نورگیری، فضای آشپزخانه جز فضاهای فرعی دسته بندی می شود. به عبارتی نیاز به پنجره، برای آشپزخانه ضرورتی ندارد و تعبیه یک نورگیر برای این فضا کفایت می کند. اما داشتن نور مناسب در آشپزخانه یکی از مهم ترین آپشن برای آشپزخانه تلقی می شود. با استفاده از پنجره یا نورگیر در فضای آشپزخانه نور طبیعی در روز می تواند نور مورد نیاز فضا را تامین کند.

  • همچنین در نزدیکی اجاق گاز نباید هیچ سیم برقی وجود داشته باشد؛ زیرا ممکن است در اثر حرارت ذوب شده و منجر به حادثه شود.
  • در سبک مدرن سعی بر این است که از لوازم و تجهیزات در کنار فناوری نوین استفاده شود و از ترکیب آنها و استفاده از لوازم چند کاره و قفسه های چند منظوره نکاتی مثل کمتر اشغال کردن فضا و پر کاربرد بودن لوازم در نظر گرفته شود.
  • همچنین باید هنگام خرید به استایل و مدل، رنگ و هارمونی آن‌ها با بقیه وسیله‌ها و مابقی بخش‌های منزل در نظر گرفته شود.
  • کفپوش اصلی آشپزخانه اعم از سرامیک، سنگ یا پارکت به صورت کلی و به دلایل بهداشتی بهتر است از رنگ های روشن انتخاب شود.
  • کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد.

چه از فضای آشپزخانه صرفا برای پخت و پز استفاده می شود و چه یک میز صبخانه خوری یا میز جزیره با کاربری صرف غذا در دکوراسیون آشپزخانه دارید، گیاهان می توانند روحیه افراد حاضر در این فضا را بهبود بخشند. در این مطلب با هم در مورد ایده های گوناگونی که می توانید در دکوراسیون یک آشپزخانه مدرن به رنگ سفید پیاده سازی کنید، مزایا و معایب و مدل های گوناگون پیاده کردن ایده های سفید در ترکیب با سایر رنگ ها صحبت می کنیم. دکوراسیون ترنج با داشتن یک تیم خلاق و حرفه ای و پیش رفتن با جدید ترین طرح ها و نوآوری ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه، آماده همکاری با تمامی کارفرمایان عزیز می باشد. برای طراحی دکوراسیون سنتی آشپزخانه ایرانی می‌توانید از پارکت‌های طرح چوب، کاشی‌های سنتی، کابینت‌های طرح چوب، چند قاب عکس سنتی، قابلمه‌های مسی و تزئینات سنتی استفاده کنید.

دکوراسیون داخلی آشپزخانه و طراحی آن

همه این سبک را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از مجله خبری دکوراسیون کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست. 1.میز ناهار خوری کایلی یکی از مدل های زیبا و پر استقبال در مدل های ناهار خوری آف دکور می باشد.

دکوراسیون آشپزخانه مدرن

نکته بسیار مهم در مورد دیزاین و طراحی مدرن این است که مرز کاملاً مشخصی بین طراحی مدرن و کلاسیک وجود نداره. ممکنه یک کار تلفیقی از سبک های کلاسیک و مدرن باشه و نتونیم بگیم که در نهایت کار ما مدرن است یا کلاسیک. امروزه بیشتر افراد در خانه های کوچک و آپارتمان ها زندگی می کنند و در عین حال دوست دارند که در فضای کوچک منزل خود از تمام وسایلی که مورد نیاز یک خانه کامل است، استفاده کنند. نیم پرده یا پرده کرکره ای به رنگ روشن گزینه های مناسبی هستند.

دکوراسیون اتاق بچه با سیسمونی

اگر آشپزخانه شما پنجره دارد، حتما از چند گیاه در کنار آن استفاده کنید. این کار علاوه بر زیبایی آشپزخانه، تأثیر خوبی بر روحیه شما خواهد گذاشت. رنگ‌های طوسی و سفید ممکنه فضا رو بی روح جلوه بدن، اما برای بزرگتر نشون دادن فضاها در دکوراسیون آشپزخانه های کوچک، انتخاب مناسبی هستن. در طراحی آشپزخانه های مدرن، معمولاً برروی جزیره ها، سینک ظرفشویی کوچکی قرار میدن که بسیار کاربردی است. این سینک اضافه برروی جزیره، میتونه از رفت و آمد زیاد در آشپزخانه جلوگیری کنه. همچنین کاربری بیشتری به جزیره موجود در آشپزخانه بده و فضای بالای جزیره، بدون استفاده باقی نمونه.