دکوراسیون آشپزخانه مدرن نکستا دیزاین-پارسیان دکور

و این نکته را به یاد داشته باشید که چینش این ظروف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند زیرا باید به گونه‌ای ظرف‌ها را در جایگاهشان چید که هم به راحتی در دسترس قرار گیرند و هم زیبایی و تناسب لازم آن‌ها در دکوراسیون حفظ شود. ثبت سفارش خدمات دکوراسیون آشپزخانه در “خدمت از ما” کاملاً رایگان است. شما با پاسخ دادن به چند سؤال ساده می‌توانید سفارشتان را ثبت کنید. با مشخص کردن متراژ آشپزخانه و قید مواردی که می‌خواهید بازسازی شود، می‌توانید متخصص مناسب‌تری برای بازسازی دکوراسیون اشپزخانه خود پیدا کنید. در انتها با تعیین تاریخ و زمان حضور متخصص و همچنین آدرس موردنظرتان، ثبت سفارش به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها بمانید.

  • شما می توانید با استفاده از نورپردازی جلوه خاص تری را ایجاد کنید.
  • در ایران آشپزخانه یکی از مهم ترین فضاها و محل رفت و آمد همه افراد خانواده است و وسایل زیادی را نیز باید در خود جای دهد.
  • این جزیره به عنوان عامل جداکننده فضای داخل آشپزخانه از فضای منزل عمل میکنه.
  • از مزایای اون میتونیم به پنجره های بزرگ و نورگیر بودن و طراحی خیلی زیبای اون اشاره کنیم.
  • هنگامی که در مورد دکوراسیون آشپزخانه مدرن صحبت می‌کنید عوامل مختلفی باعث می شود یک دکوراسیون مدرن و جذاب خلق شود.

ما از انواع مبلمان فضای باز ، صندلی مخصوص این فضا را برای شما انتخاب کرده ایم که بسیار پرطرفدار و پرتیراژ در تولید هستند. برخلاف کابینت‌های منبت کاری شده در سبک‌های سنتی، این سبک دارای کابینت‌های روکش کامل بدون قاب است، که دارای فاصله‌ای ثابت در بین کابینت‌ها و همچنین درها و کشوها است. اگر می خواهید ظاهری مدرن داشته باشید، در افزودن فضای ذخیره سازی در هر اینچ از آشپزخانه خود تردید نکنید. این بدان معنا نیست که آشپزخانه‌های مدرن نمی‌توانند اندکی تزئین داشته باشند، اما اغلب آن را از ویژگی‌های طبیعی در یک ماده می‌گیرند. پارکت های چوبی به این مدل کابینت ها نمای بهتری می دهد برای خرید پارکت لمینت از آرکسان با شماره های ما تماس حاصل فرمایید.

پرسش‌های متداول دکوراسیون آشپزخانه

استفاده از ظروف مسی یا گلدن های قدیمی می تواند به تکمیل دکوراسیون آشپزخانه سنتی کمک کند. دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک شامل مدل های طرح چوب (روکش چوب)، تمام چوب (چوب) و کابینت ممبران (وکیوم) می باشد. این سبک الهام گرفته شده از کابینت های چوبی قدیمی مخصوصا در اروپاست و به مرور دچار تغییراتی شده تا به شکل امروزی در آمده.

قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از رنگهای پاستیلی استفاده کنید. یکی دیگر از المان هایی که معمولا در آشپزخانه مدرن دیده می شود میز کانتر است. در واقع میز کانتر جدا کننده فضای آشپزخانه از سالن پذیرایی بوده و علاوه برآن چند کاربردی نیز طراحی می شود. از میز کانتر به عنوان میز کار و میز غذا خوری نیز استفاده می کنند. لوازم باید یک فضای مختص به خود داشته باشند تا اولا چیدمان آشپزخانه با انبوهی از خورده ریزها آسان شود و ثانیا پراکنده شدن انواع وسایل در این سو و آن سوی آشپزخانه، نمای شلوغی در این فضا ایجاد نکند.

این میز ناهار خوری بسیار خوش ساخت و با کیفیت می باشد و با نهایت دقت و ظرافت ساخته می شود. 1.میز ناهار خوری مارگارت یکی از محصولات خوش ساخت مجموعه آف دکور است. صندلی های این کار نشیمن راحتی داشته و بخاطر تکیه گاه بلندی که دارد کمر شما را د.. یکی از مهم ترین قسمت های فضای آشپزخانه ویترین آن است که می تواند قسمت چشمگیر و جذاب فضای آشپزخانه باشد و در صورتی که تزیین مجله خبری دکوراسیون این ویترین به صورت صحیح و هوشمندانه باشد می تواند ظاهر آشپزخانه را بسیار چشم .. در هر خانه ای دکوراسیون اتاق غذاخوری و آشپزخانه تاثیر چشم گیری در دکوراسیون کلی منزل دارد و می تواند در روشنایی منزل هم تاثیر زیادی داشته باشد. در آشپزخانه از فرشی استفاده نمایید که هم با تم فضا همخوانی داشته باشد و در صورت داشتن میز ناهارخوری، تمام میز و صندلی داخل فرش جای بگیرد.

یاشیل دیزایندر تماس بوده و اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. همچنین می توانید در خصوص هزینه های احتمالی اجرایی هر یک از سبک ها نیز مطالب مورد نیاز خود را به دست آورید. برای روح بخشیدن به آشپزخانه می توانید از دو یا سه گلدان طبیعی استفاده کنید. اگر فضای شما بزرگ است می‌توانید از سینک دو کاسه استفاده کنید.

نمونه‌هایی از دکوراسیون آشپزخانه ایرانی

وسایلی که سنگین تر هستند مانند بشقاب و کاسه های بلور و چینی را در کابینت های پایین بچینید و ظرف های سبک تر و پلاستیکی را می توانید در کابینت های ردیف بالا قرار دهید. اما هرقدر هم به یک یخچال ساید سیلور علاقه مند باشید، اما با سکونت در خانه ای که کابینت های کرم رنگ تیره دارد، از انتخاب چنین رنگی پشیمان می شوید. گاه نمای سرد و بی روحی که از کابینت های سفید رنگ در ذهن دارید، با قرار گرفتن شیرآلات ، سینک و دستگیره های کروم یا برنزی کابینت ها کاملا تغییر می کند.

در سبک کلاسیک کابینت ها معمولا دارای تزیینات و منت کاری شده هستند. مهترین جزء در آشپزخانه کابینت است که در طراحی مدرن معمولا کابینت ها بدون دسته هستند، درب ها به صورت کشویی طراحی می شوند. جنس کابینت ها معمولا از هایگلاس براق و یا مات است و معمولا ساده و بدون تزیینات هستند. برای نورپردازی آشپزخانه به زوایای تاریک و گوشه ها توجه کافی داشته باشید.