دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو-پارسیان دکور

در این آشپزخانه، شکل چراغ ها و صندلی ها و حتی سینک کاملاً مدرن بوده ولی کابینت ها حالتی مشابه با کابینت های کلاسیک دارند. به دلیل اینکه کابینت ها در طراحی خودشون قاب دارند، کمی به کابینت های ممبران کلاسیک مشابه هستند. آشپزخانه اینجا بزرگ است اما ما اون رو عمداً در بخش آشپزخانه های کوچک آوردیم. دلیل اینکه ما این آشپزخانه رو در بخش آشپزخانه های کوچیک آوردیم اینه که معمولاً این نوع کابینت های کاربردی و باریک رو شما بیشتر در آشپزخانه های کوچک میبینین. یکی از بهترین انواع کابینت که برای وسایل خاصی استفاده میشه و کاملا کابردی است. از مزایای اون میتونیم به پنجره های بزرگ و نورگیر بودن و طراحی خیلی زیبای اون اشاره کنیم.

  • آشپزخانه که یک بخش مهم در خانه محسوب می شود، طراحی داخلی آن تحت شرایط موجود در فضا انجام می شود.
  • در طراحی مدرن خانه‌های بزرگ کنار آشپزخانه اپن‌‌، آشپزخانه در بسته‌ای به نام مطبخ یا آشپزخانه کثیف قرار می‌گیرد که تمام آشپزی‌ها و ریخت و پاش‌ها در آن انجام شده و آشپزخانه اصلی، تمیز و دست‌ نخورده باقی می‌ماند.
  • در تصویر زیر می بینید که دو رنگ مشکی و سفید چه ترکیب زیبایی را ایجاد کرده اند.
  • امروزه بیشتر افراد دکوراسیون آشپزخانه مدرن را برای چیدمان آشپزخانه خود در نظر می گیرند.
  • غذاهای خوشمزه، سیر کننده و مقوی تهیه می کردند که خانواده از آنها لذت می بردند و با هم میل می کردند.

علاوه بر این، جزیره نیز از ویژگی های طراحی آشپزخانه مدرن لوکس است و اگر فضای آن را دارید، قطعا باید یکی را انتخاب کنید. اکثر خانواده ها به ترتیب ظروف را تمیز کرده، آبکشی و در ماشین ظرفشویی قرار می دهند. پس از آن، طراحی آشپزخانه باید سطل زباله، سینک ظرفشویی و ماشین ظرفشویی را به ترتیب خطی قرار دهد و همچنین سطل زباله به میز ناهارخوری (یا گوشه صبحانه) نزدیک باشد. تنوع مدلهای میز ناهار خوری تولیدی گروه زیست بسیار زیاد است، شما میتوانید برای دیدن نمونه های بیشتر و خرید میز ناهار خوری کلیک کنید. برای دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده میتوانید از دیوار با نمای آجر استفاده کنید. همان طور که پیش از این در ابتدای این مقاله نیز برای شما ذکر کردم، این نکات و مجموع مطالبی که در این حا مشاهده می فرمایید، برای دکوراسیون یک آشپزخانه سفید رنگ در یک خانه ایرانی بیان شده است.

هفت- منزل چیدمان شده با مبلمان و اثاثیه زیاد

سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یکی از پر طرفدارترین سبک‌هاست. با ظهور سبک مدرن در آشپزخانه‌ها طراحی این قسمت از فضای منزل، زیبا و کاربردی‌تر شکل گرفت. در واقع یکی از جدیدترین سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه، طراحی به سبک مدرن است. طراحی آشپزخانه مدرن می تواند سلایق مختلف را تحت پوشش قرار دهد و انتظارات افراد منزل را برآورده سازد.

نکات مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

وسایل جا به جا کردن ظروف رو نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید. شاید هم بخواهید خوراکی‌ها بعد از مدرسه بچه‌ها را در محلی قرار بدید که راحت‌تر بهش دست رسی داشته باشند و البته بهتر خوراکی‌های سالم و مقوی بذارید. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور مجله خبری دکوراسیون پلاس اجرا می گردد . برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته و به همراه نقشه ساختمان برای ما ارسال نماید ، علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود. میتوانید از پرده های زیبا و تابلوهای مناسب و همچنین از گلدان یا مجسمه های کوچک برای تزیین استفاده نمایید.

بازسازی کلینیک

شما می توانید با به کارگیری نکات و ترفندهای خلاقانه بهترین چیدمان ممکن را برای آشپزخانه ایجاد کنید. برخی از افراد در آشپزخانه ‎های خود لوازمی را نگه داری می کنند که بلا استفاده ‌هستند و یا خیلی کم مورد استفاده قرار می گیرند و در کنار آن جای زیادی را نیز اشغال می کنند. پیشنهاد می شود این لوازم را از محیط آشپزخانه خارج کنید و در جایی مانند انباری قرار دهید.

ترکیب این دو رویکرد سبک دکوراسیون نئوکلاسیک یکی از جدیدترین سبک های دکوراسیون را بوجود آورد. یکی از موارد مهم در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مینیمال استفاده از وسایل توکار مانند یخچال توکار، ماشین لباسشویی توکار، ماشین ظرفشویی توکار، فر برقی توکار و … است. کاربرد لوازم خانگی توکار به این صورت است که داخل فضای کابینت قرار می‌گیرد و به جای بدنه خارجی آنها درب کابینت قرار می‌گیرد. به این ترتیب وسایل برقی آشپزخانه از دید پنهان می‌شود و سطحی یک دست و یک رنگ را ایجاد می‌کند.