دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو-پارسیان دکور

اگر در شهرهای محدودهی سلام ساختمان باشین (استانهایی که در نقشهی بالا مشخص شده)، بین 24 تا 48 ساعت کاری طول میکشه تا پشتیبان سلام ساختمان باهاتون تماس بگیره. از شما میخواهیم نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما درمیان بگذارین.

  • مهمترین عامل این است که کابینت ها اغلب بیشترین هزینه ی آشپزخانه را شامل می شوند.
  • در این نوع خانه ها برای بزرگ جلوه دادن محیط معمولاً جلوی آشپزخانه را باز می‌گذارند.
  • همچنین رنگ سبز آبی دیوارها ترکیب و هارمونی رنگی مناسبی با رنگ چوب طبیعی کابینت‌ها ایجاد کرده است.
  • گاه نمای سرد و بی روحی که از کابینت های سفید رنگ در ذهن دارید، با قرار گرفتن شیرآلات ، سینک و دستگیره های کروم یا برنزی کابینت ها کاملا تغییر می کند.

در ادامه مدلهای مدرن کابینت هایگلاس اجرا شده را مشاهده می کنید. اگر بخواهیم تعریف ساده‌ای از این سبک داشته باشیم می‌توانیم بگوییم این سبک، سبکِ حداقل گرایی و سادگی است. مینیمالیسم یکی از معروفترین و پر طرفدارترین سبک‌ها در دکوراسیون داخلی محسوب می‌شود.

۴٫ انتخاب مناسب کابینت آشپزخانه

به نظر می رسد که بیشتر اهمیت آشپزخانه در دکوراسیون داخلی به خانواده،سبک زندگی و طراحی دکوراسیون خانگی بستگی دارد. در خانه های قدیمی تر، آشپزخانه ها کوچک تر بود و از بقیه خانه جدا می شدند. این یک فضای محصور بود که به طور انحصاری برای پخت و پز استفاده می شد و قابلیت بسته شدن در را داشت تا آشفتگی را پنهان کند. خانواده و دوستان غذا می خوردند و در اتاق های ناهارخوری و نشیمن جمع می شدند. در خانه های قدیمی اهمیت بیشتری به اتاق های غذاخوری و نشیمن داده می شد.

شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید در طراحی دکوراسیون آشپزخانه مدرن، طرح کمدها و کابینت‌ها، افقی، پهن و بلند است در حالی که در طراحی کلاسیک، بیشتر از خطوط و طرح‌های عمودی استفاده می‌شود. یکی از جذابیت‌های زندگی امروز، تجربه‌ی لذت آشپزی در یک آشپزخانه مدرن است. البته این مدرن بودن فقط در استفاده از لوازم به‌روز خلاصه نمی‌شود، توجه به دکوراسیون، رنگ، نورپردازی، چیدمان و… دکوراسیون آشپزخانه مدرن را شکل می‌دهد.

طرح دکوراسیون آشپزخانه بدون کابینت بالا

سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد مجله خبری دکوراسیون بود. اما اگر متخصص براتون طراحی انجام داد ولی باهاش به توافق نرسیدین باید هزینه طراحی رو پرداخت کنین. یکی مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان در مرحله اول است و دیگری مشاوره مستقیم با متخصصینی که برای اجرای کار بهتون معرفی شدن.

عوامل موثر بر هزینه دکوراسیون آشپزخانه

در دکوراسیون آشپزخانه در خانه‌های ایرانی یکی از وسایلی که همیشه بلاشک وجود دارد فرش می‌باشد و با حضور خود در آشپزخانه و یا سایر بخش‌های خانه، زیبایی خاصی را ایجاد می‌کند. اما نکته‌ای که باید توجه کنید آن است که جهت جلوگیری از کوچک نشان داده شدن فضا، فرش‌های ساده‌تر انتخاب کنید و از انتخاب فرش‌های شلوغ اجتناب کنید. ترکیب رنگ‌های «سفید و خاکستری» و «سفید و مشکی» هم پرکاربردترین رنگ‌ها در دکوراسیون آشپزخانه مدرن است. مهترین جزء در دکوراسیون آشپزخانه مدرن نیز کابینت است که در طراحی مدرن، معمولا کابینت ها بدون دسته هستند که بسیار جذاب به نظر می رسند و درب ها به صورت کشویی طراحی می شوند. جنس کابینت‌ها در دکوراسیون آشپزخانه به سبک کلاسیک از جنس چوب طبیعی مانند گردو، راش و … می‌باشد.