دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

کابینت پلکانی فضایی طراحی بی نظیری دارد و اگر علاقه مند به کابینت سبک مدرن هستید این کابینت را هم زیر نظر داشته باشید. دکوراسیون آشپزخانه سفید می تواند بر روی فضای منزل شما و پذیرایی شما تاثیر مستقیم داشته باشد، شما با استفاده از رنگ سفید به راحتی می توانید برای سایر وسایل منزل رنگ های مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه‌های کوچک باید از رنگ‌های بسیار روشن نظیر سفید، آبی و کرم بهره مند شوید. استفاده از کابینت‌ها و کاشی‌های با رنگ‌های قهوه‌ای، مشکی و طوسی پر‌رنگ فضای آشپزخانه را کوچک نشان می‌دهد.

  • همه این موارد در قیمت نهایی بازسازی دکوراسیون آشپزخانه تاثیر می‌گذارند.
  • ولی همانطور که گفتیم بهتر است فضای آشپزخانه خیلی شلوغ نشود و برای روی میز ناهارخوری هم می توانید از رانر به همراه یک گلدان کوچک یا یک مجسمه و ظرف تزئینی استفاده کنید.
  • لازم به ذکر است که در استفاده از نور مصنوعی در فضای آشپزخانه نباید زیاده روی کرد به گونه ای که موجب خیرگی چشم یا حواس پرتی کاربر در استفاده از بخش های مختلف آشپزخانه شود.
  • بلکه یک شیوه منطقی برای سالم و در امان ماندن منزل شما از اسباب کشی های متعدد و تخریب خانه است.
  • با مشاهده عکسهای شیکِ مات و براقِ کابینت های گلاس به فکر خرید کابینت مدرن افتادین؟ قبل از خرید کابینت پیشنهاد می‌کنم مطلب در مورد کابینت های گلاس به همراه مزایا و معایب این سبک کابینت رو مطالعه فرمایید.

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد. کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته، حال و آینده شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد. میز مخفی در داخل کابینت جای می گیرد و همچون کشوها توسط ریل بیرون می آید و در صورت عدم نیاز دوباره به جای خود هل داده می شود. می توان باکس هایی را در کابینت به صورت بدون درب یا شلف های طرح دار ایجاد کرد و در این باکس ها اشیاء دکوری، گلدان های طبیعی و مصنوعی و دیگر موارد تزئیناتی را چید.

طراحی می شود که انتخاب هر یک از این سبک ها به سلیقه شخصی شما و تجهیزاتی که در دسترس دارید بستگی دارد. اگر می خواهید دکوراسیون آشپزخانه سنتی داشته باشید بهتر است از کابینت های سنتی استفاده کنید تا آشپزخانه شما چیدمان سنتی بیشتری داشته باشد. استفاده از ظروف مسی یا گلدن های قدیمی می تواند به تکمیل دکوراسیون آشپزخانه سنتی کمک کند. 1.میز ناهار خوری روناک یک میز پرفروش است که علاوه بر کیفیت بالایی که دارد، زیبا و بسیار لوکس می باشد. شاید شما هم فکر کنید که در خانه های کوچک نمی شود میز ناهار خوری داشت.

بهترین طرح های دکوراسیون آشپزخانه + نمونه کارهای اجرا شده

امروزه واژه مدرن برای طراحی دکوراسیون ها با فضاهای باز، تمیز و خطوط براق به کار می رود. استفاده از رنگ، پلاستیک، فولاد، چوب های لمینیت شده (روکش شده)، شیشه و سیمان نیز از نشانه های سبک مدرن است. نشانه دیگر این سبک استفاده از نقشه ها و پلان های باز برای خانه ها و فضاهای مختلف است.

میز ناهار خوری شش نفره چوب گردو wd649

اما امروزه با یکی شدن فضای آشپزخانه و سایر بخش‌های منزل دیگر خبری از آن مطبخ‌های تاریک نیست. در حال حاضر به خوبی می‌توان مصداق سبک معماری و طراحی ایرانی را در آشپزخانه‌های سنتی نظاره کرد. این روزها طراحی آشپزخانه‌های ایرانی سرشار از رنگ، نور و انرژی هستند که منشا آن را باید سبک طراحی سنتی ایرانی دانست. اما همه این تغییرات نتوانسته میزان اهمیت آشپزخانه را نزد ایرانیان کاهش دهد.

اگر می‌خواهید آشپزخانه سبک ایرانی شما کمی حال و هوای مدرن داشته باشد، به رعایت اصل سادگی توجه کنید. اما امروزه به دلیل زندگی شهری و کوچک شدن متراژ خانه‌ها دیگر خبری از آشپزخانه‌های جداگانه نیست. بلکه در اکثر خانه‌ها با آشپزخانه‌ای روبه‌رو هستیم که توسط یک دیوار کوتاه در قالب آشپزخانه اوپن ساخته شده‌اند و یا دارای پیوستگی کامل با اتاق پذیرایی هستند. آشپزخانه ایرانی محلی جداگانه نسبت به سایر فضاهای منزل داشته باشد. در آشپزخانه‌های کوچک بهتر است از به کار بردن وسایل اضافی و متعدد که باعث شلوغ شدن فضا می شود خودداری نمود. عدم استفاده از وسایل غیر ضرور نیز همانگونه که بیان گردید باعث به وجود آمدن آشپزخانه‌های ساده اما کاربردی خواهد شد.