دکوراسیون آشپزخانه, چیدمان آشپزخانه, مدل کابینت

مدل آشپزخانه تاثیر زیادی در نوع طراحی و دکوراسیون آشپزخانه و کابینت آن دارد . اگر آشپزخانه دارای درب و پنجره نباشد و به صورت تمام دیوار باشد، یک طراحی و دکوراسیون جذابی را می توان برای آن اجرا کرد. چوب گردو با داشتن نقوش طبیعی و منحصر به فرد بر روی خود یکی از زیباترین چوبها برای تولید میز ناهار خوری چوبی مدرن می باشد که میتوانید برای خرید میز ناهار خوری تمام چوب آن را انتخاب کنید. میزی که مشاهده میکنید با استفاده از صفحه یک تکه گردوی سیاه ساخته شده است. آشپزخانه‌های کوچک برخلاف آشپزخانه‌های بزرگ شدیداً نیاز به دکور و لوازم جانبی دارند. استفاده از قفسه و فضاهای مخفی و خلاقیت شما می‌تواند راهکاری عالی برایبزرگ‌تر به نظر رسیدن فضای کوچک شما باشد.

  • 1.میز ناهار خوری کمجا یک انتخاب عالی و مناسب هم برای افرادی است که منزل کوچکی دارند هم افرادی که میخواهند میز ناهار خوری را در داخل آشپزخانه قرار دهند..
  • انتخاب رنگ هایی که قرار است از آن‌ها در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک استفاده کنید ‌اهمیت بسیار بالایی دارد.
  • در طراحی نمودن آشپزخانه دست شما باز است تا کاغذ دیواری‌های زیبا با طرح‌های جذاب و نیز رنگ‌های مدنظر خود را در دکوراسیون آشپزخانه به کار ببرید.
  • از گذشته‌های دور این ظروف همیشه مورد استفاده قرار می‌گرفت و امروزه هم طرفداران زیادی دارد.

طراحی دکوراسیون آشپزخانه سفید رنگ با گل و گلدان های تزیینی نه تنها روح زیبایی و طبیعت را به دیزاین آشپزخانه وارد می کند، بلکه یک راهکار عالی برای تغییر حس و حال آشپزخانه است. در این مقاله از تعیین هدف و برنامه ریزی تا انتخاب چیدمان، جنس کابینت، رنگ، کاشی و نورپردازی را بررسی کرده ایم. خانواده ها در کنارهم آشپزی می کنند، در کنارهم غذا می خورند و ساعات غذا خوردن یکی از زمان های مشترک میان خانواده هاست. میز ناهارخوری اغلب در کنار آشپزخانه است و تمام کابینت ها و وسایل آشپزخانه از داخل اتاق نشیمن و پذیرایی دیده می شوند. حتی گاهی بچه ها تکلیف های مدرسه شان را برروی پیشخوان آشپزخانه می نویسند.

دکوراسیون آشپزخانه + مدلهای جدید دکوراسیون آشپزخانه + ویدیو

همیشه هم قرار نیست همه چیز در آشپزخانه پشت درب های کابینت ها بماند با انتخاب درب های شفاف می توانید از ظروف داخل کابینت برای تزیین و تنوع دادن به فضای شپزخانه استفاده کنید. از مزایای اون میتونیم به پنجره های بزرگ و نورگیر بودن و طراحی خیلی زیبای اون اشاره کنیم. خانم های ایرانی کمتر حاضر میشن آشپزخانه ای با کابینت های سیاه داشته باشند. البته رنگ کف آشپزخانه باعث شده که مقداری از این حس کم بشه اما باز هم مقداری خسته کننده است.

دکوراسیون آشپزخانه در خانه‌های ایرانی

امروزه آشپزخانه های اکثر ساختمان ها به ویژه فضاهای آپارتمانی به گونه ای ساخته شده اند که یا پنجره ندارند و یا اگر دارند پنجره آن ها به نورگیر طبقات ساختمان باز می شود، بنابراین آشپرخانه نور کافی ندارد. و برای اینکه از لزوم اینکار مطمئن شوید، لازم است به عرض برسانم این یک ایده اخلاقی نیست! بلکه یک شیوه منطقی برای سالم و در امان ماندن منزل شما از اسباب کشی های متعدد و تخریب خانه است. به اغلب این نکات به صورت خلاصه و پراکنده در بخش های مختلف این مطلب و مطالب دیگر اشاره شده است، اما به حدی توجه به آن ها مهم است که به عنوان طراح اطمینان دارم بایستی یک بار دیگر و با تاکید به اهمیت ، هریک آن ها را مطالعه نمایید.

شما می‌توانید از ظروف مسی و سفالی برای ایجاد حس و حال سنتی و کلاسیک بهره ببرید و ظرف‌های مدرن را درون کابینت بچینید. هرچند که نمی‌توان خاصیت مفید ظروف مسی را برای سلامتی نادیده گرفت. در واقع توجه به اینکه خانه‌های آپارتمانی دارای آشپزخانه‌های متصل به اتاق نشیمن و پیوسته با سایر بخش‌های منزل هستند، در اولویت قرار دارد. بلکه به دلیل متصل بودن به فضای اصلی خانه باید هنگام طراحی آن به سبک دکوراسیون خود توجه کنید. در حقیقت می توان اینگونه بیان نمود که، اگر بخواهیم تنها وسایل ضروری در آشپزخانه را به کار ببریم، در وهله اول باید به عناصر اصلی یک آشپزخانه مانند اجاق گاز، سینک ظرفشویی، محلی برای چیدن ظروف و نیز یخچال اشاره نمود. این موضوع به خصوص در آشپزخانه هایی که از فضای کوچکی برخوردار هستند و برای دکوراسیون آشپزخانه کاربردی از اهمیت بالایی برخوردار است.