دکوراسیون آشپزخانه, چیدمان آشپزخانه, مدل کابینت

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید صفحه اینستاگرام نوین کابین را دنبال فرمایید. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . میتوانید از پرده های زیبا و تابلوهای مناسب و همچنین از گلدان یا مجسمه های کوچک برای تزیین استفاده نمایید. وسایل درون کابینت ها بایستی به صورت طبفه بندی شده و منطم بدور از آشفتگی و روی هم ریختن چیدمان شده باشند.

مطبخ جایی بود که دود اجاق و تنور، دیوارهای آن را سیاه می‌کرد و جای دلنشینی نبود. دکوراسیون آشپزخانه، مدل کابینت و چیدمان آن بسیار در سبک دکوراسیون خانه موثر است بنابراین هزینه کردن برای طراحی آن یک سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. ما در این مقاله قصد داریم جدیدترین سبک‌های دکوراسیون آشپزخانه و مدل کابینت را به شما معرفی کنیم.

  • بنابراین هر چه که بتوان دکوراسیون و طراحی مناسب و زیبایی را برای این قسمت از ساختمان در نظر گرفت، آرامش و راحتی بیشتری را می توان برای افراد ساکن به ارمغان آورد.
  • بلکه در اکثر خانه‌ها با آشپزخانه‌ای روبه‌رو هستیم که توسط یک دیوار کوتاه در قالب آشپزخانه اوپن ساخته شده‌اند و یا دارای پیوستگی کامل با اتاق پذیرایی هستند.
  • برای داشتن آشپزخانه مینیمال باید از رنگ‌های روشن و خنثی استفاده کنید.
  • توجه داشته باشید برای زیبایی هرچه بیشتر در دکوراسیون آشپزخانه بزرگ باید از تضاد رنگی استفاده کرد تا دکور شما چشم نوازی بیشتری داشته باشد.
  • راه حل پیشنهادی دیگر این است که طراحی کابینت ها را به صورت عملکری و کاربردی انجام شود.

استفاده از پارچه های پر طرح و رنگ برای استفاده بر روی صندلی ‌های آشپزخانه نیز از نکات کوچک اما مهم در طراحی این نوع آشپزخانه است. ترکیب رنگ سفید و طلایی، سفید و نقره ای یا متالیک از پرطرفدارترین رنگ هاست . بعضی ها ترجیح می دهند کابینت هایی با رنگ و طرح چوب را سفارش دهند . بعضی ها هم رنگ هایی مثل زرد، سبز، آبی، بنفش و قرمز را ترجیح می دهند. اگر هم آشپزخانه خیلی بزرگ باشد از یک طرف اپن استفاده می شود و یک جزیره نیز در وسط ساخته می شود .

نکات دکوراسیون داخلی آشپزخانه

قیمت دکوراسیون آشپزخانه بسیار متغیر است و به صورت پروژه‌ای یا به صورت موردی محاسبه می‌شود. برای دریافت قیمت دکوراسیون آشپزخانه و برآورد حدودی خدمات، می‌توانید سفارش خود را در “خدمت از ما” ثبت کنید. هنوز هم شمار زیادی از افراد وجود دارند که به آشپزخانه هایی با المان های ایرانی و سنتی علاقه نشان می‌دهند. چوب مهم ترین عنصری است که حال و هوای سنتی را به آشپزخانه های ایرانی می‌دهد. برای انتقال فضای سنتی به داخل آشپزخانه می توانید در فضای خالی بین کابینت ها از کاشیکاری سنتی استفاد کنید. نورپردازی در سبک کلاسیک بیشتر به صورت استفاده از نورهای نقطه ای ست و از نورهای مخفی و کوچک خبری نیست.

دکوراسیون آشپزخانه به سبک معاصر

این طرح توسط طراح کابینت آشپزخانه و با استفاده از نرم افزار تری دی مکس طراحی می شود. با ورود ام دی اف به بازار کار کابینت سازی، کم کم کابینت های فلزی جای خودشان را به کابینت های ام دی اف دادند. کابینت آشپزخانه بخشی جداناپذیر از معماری و دکوراسیون داخل منزل محسوب می شود. وجود داشتن پنجره در آشپزخانه الزامی نیست ولی تاثیر زیادی در دکوراسیون دارد.

چیدمان دکوراسیون آشپزخانه

از آنجایی که از قدیم تا به امروز آشپزخانه یکی از ارکان اصلی خانه به حساب می آمده، طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز اهمیت ویژه ای میان مردم داشته است. اگر به یاد داشته باشید یا خانه های قدیمی ساز را دیده باشد، آشپزخانه در آنها معمولا در انتهای خانه و به صورت فضایی که درب آن بسته شود، همانند اتاق خواب طراحی می شده. رفته رفته و با به روز شدن طرح ها و عوض شدن سلیقه ها، طرح آشپزحانه اُپن در میان سلیقه های مردم جای گرفت که در این نوع طراحی دیگر درب ورود خروجی برای آشپزخانه ها تعبیه نشده است. همچنین در بعضی از مناطق در خانه های با متراژ بالا و آشپزخانه های بزرگ، فضایی کوچک در کنار آشپزخانه برای شست و شوی ظروف و پخت و پز در نظر می گیرند که مطبخ نام دارد. اما در سال های اخیر و با جدید شدن طراحی ها، آشپزخانه های دارای جزیره مد شده، به این صورت که دیگر فضای آشپزخانه تقریبا با حال یکی بوده و فقط با یک میز بزرگ که جزیره نام دارد از حال و نشیمن جدا می شود. علاوه بر آن بهتر است از رنگ هایی در چیدمان دکوراسیون آشپزخانه به روز استفاده کنید که با نگاه کردن به آن احساس آرامش داشته باشید.