دکوراسیون آشپزخانه گروه معماری رومو

در سال 2022 استقبال از جزیره آشپزخانه در طراحی دکوراسیون بسیار زیاد شده است. جزیره محیط آشپزخانه را مدرن تر و جذاب تر می کند می تواند باعث تمیزی و جذابیت بیشتر آشپزخانه شود. جزیره خود دارای قفسه بندی ها و کشوهایی است، بنابراین موجب می شود تا فضای نگهداری بیشتری در آشپزخانه وجود داشته باشد. جزیره ها انواع مختلفی از قبیل ساده و متحرک دارد که انتخاب بین این موارد به سلیقه شما و فضای آشپزخانه تان بستگی دارد. اگر دکوراسیون آشپزخانه شما انرژی بخش و شاد باشد، خانه شما نیز از فضای دلنشین و مطبوعی بهره مند می‌شود. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه طرح کابینت‌ها، فرش‌، میز ناهارخوری و سایر اجزاء نقش مهمی را بر عهده دارند.

با روی کار آمدن سبک‌های مدرن و مینیمال و افزایش طرفداران آن، هنوز هم هستند افرادی که به دنبال اصالت و زرق و برق سبک کلاسیک هستند. قطعا برای داشتن دکوراسیون داخلی به سبک کلاسیک نیاز به یک آشپزخانه با همین سبک نیز داریم. مانند سبک مدرن نورپردازی در این مدل ازکابینت جایگاه ویژه‌ای دارد. نور زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان خواهد کرد پس اگر آشپزخانه شما دارای پنجره است و نور طبیعی وارد آن می‌شود بهتر است از پرده‌های نازک و یا پرده‌های روز و شب استفاده کنید به این صورت در طول روز از نور طبیعی بهره‌مند می‌شوید.

استفاده از رنگ‌های روشن و براق، محیطی آرامش بخش، پاکیزه و شاد رو به شما القا می کنه. به نظرم یک دکوراسیون مدرن آشپزخانه درست و حسابی میتونه انتخاب دو رنگ جلوه گر باشه. همراه کردن خطوط نرم و هلالِ سبک کلاسیک، با کابینت‌های ساده، گاز رومیزی و رنگ یکدست سفید، یک ایده مدرن ایجاد کرده. مدلی که به دلیل نبودن کابینت های دیواری، مقداری شلوغ به نظر میرسه. از این صحبت که بگذریم، میرسیم به پنجره های بزرگی که در آشپزخانه وجود داره.

اکثر طراحی های مدرن تاکید زیادی بر استفاده بهینه از فضای خانه و آشپزخانه دارند. مطلبی در مورد کابینت های گوشه آشپزخانه در یک آشپزخانه مدرن براتون آماده کردیم. در اون مطلب میتونین با مدل های کابینت گوشه آشپزخانه آشنا بشین و شیوه استفاده از فضای آشپزخانه در طراحی مدرن رو ببینین. هنر مدرن در شاخه های مختلف هنر مثل نقاشی، مجسمه سازی، طراحی و … وارد شده و جای خود رو در بین همه سبک های هنر، باز کرد. دکوراسیون داخلی هم از سایر هنر ها استثناء نبوده و سبک طراحی مدرن در آشپزخانه ها طرفداران خیلی زیادی برای خودش پیدا کرده.

پنجره با هدایت نور طبیعی به درون آشپزخانه میتواند در دلباز و بزرگ بودن فضا تاثیر گذار باشد. استفاده از کابینت ممبران یا هایگلاس در بازسازی و عوض نمودن کابینت‌ها توصیه می‌شود. افرادی که به سبک و استایل کلاسیک علاقه دارند کابینت‌های نوع ممبران بیشتر استفاده می‌کنند و افراد علاقه‌مند به سبک مدرن، نوع هایگلاس را به کار می‌برند.

  • شما می‌توانید وسیله‌های آشپزخانه را طبق سلیقه و علایق خود خریداری کنید.
  • نظرتان در خصوص تغییر دکوراسیون آشپزخانه و پاشیدن سفید به رعنوان رنگ شاخص بر روی تمام در و دیوار چیست؟!
  • اصول طراحی کابینت های آشپزخانه مدرن تفاوت های زیادی نسبت به آشپزخانه های کلاسیک داره که باعث میشه این دو سبک از طراحی ناخودآگاه در جایگاه مقایسه با یکدیگر قرار بگیرن.
  • برای نگه داری وسایل و ظروف طاقچه های گچی که پرده هایی درجلوی آنها برای دور کردن حشرات و مرتب نشان دادن محیط آویخته می شدند، رایج بودند و در بین خانواده های متومل تر کمدهای چوبی.
  • بنابراین دکوراسیون آشپزخانه ایرانی ساده در طراحی داخی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به آن توجه لازم و کافی داشته باشید.

زمانی که اجاق و فر به صورت جداگانه قرار میگیرند، نمی توان اطراف آنها را با استفاده از کابینت پوشش داد . اجرای مدل کابینت منحنی می تواند کنج ها را به صورتی زیبا بپوشاند و فضای پرت و اضافی را پنهان کند. کشوها فضایی برای ذخیره سازی ابزارهایی مثل قیچی، چاقو، قاشق، چنگال، دستمال، دستگیره، دم کن، سفره، زیرسفره و دیگر موارد هستند .

استفاده از لاستیک‌های فرسوده در طراحی‌های دیواری

به همین دلیل بیشتر خانم‌ها به دکوراسیون آشپزخانه خود اهمیت خاصی نشان می‌دهند. به علاوه، برای نصب برچسب بر روی نمای کابینت ها، گاه لازم است یک پولیش و پرداخت کلی بر روی آن ها انجام شود. یک برچسب مناسب که با دقت بر روی کابینت ها قرار بگیرد، می تواند تا چندین سال شما را از هزینه های تغییر کابینت رها کند و تغییرات بسیار اساسی و عالی در دکوراسیون منزل تان ایجاد نماید. اگر دکوراسیون آشپزخانه منزل تان نورگیری مناسبی ندارد، می توانید از نورپردازی مصنوعی برای ایجاد یک محیط روش استفاده کنید. ارائه این فهرست به هیچ وجه به این معنا نیست که سایر رنگ ها امکان قرارگیری در کنار رنگ سفید در دیزاین آشپزخانه را ندارند، اما به صورت متداول رنگ های زیر به نحو جذاب تری با کابینت ها و دکور سفید رنگ ست می شوند. در یک آشپزخانه بزرگ می توانید از تزییناتی مانند مبلمان های راحتی یا تاب های ریلکسی نیز برای دیزاین فضا استفاده نمایید.

چنانچه تصمیم به بازسازی دارید کف آن را نو کنید و بعد از جدید کردن در کابینت‌ها سراغ تهیه لوازم نو بروید. اما همچنان بهتر از از شلوغ کردن بیش از حد محیط آشپزخانه جلوگیری شود. در طراحی‌های مدرن معمولاً از رنگ قهوه ای در کنار یک رنگ خنثی مثل سفید و طوسی استفاده می کنن. وسایل جا به جا کردن ظروف رو نزدیک سینک یا ماشین ظرفشویی در نظر بگیرید. شاید هم بخواهید خوراکی‌ها بعد از مدرسه بچه‌ها را در محلی قرار بدید که راحت‌تر بهش دست رسی داشته باشند و البته بهتر خوراکی‌های سالم و مقوی بذارید. مي تونيد کاشي هاي شش ضلعي رو در قسمت هاي مختلف آشپزخونه تون استفاده کنيد و آشپزخانه تون رو به آشپزخانه اي خاص و چشمگير تبديل کنيد.

کابینت به سبک بوهمیان در مدل های شیک و امروزی

همه این سبک را به ابزار و حکاکی هایی که روی درب کابینت هایست می شناسند همچنین وجود ستون های منبت کاری شده دلیلی بر محبوبیت روز افزون این سبک است. وجود تاج، زیر چراغ، گل و ستون های منبت کاری شده از دکوراسیون آشپزخانه کلاسیک یک چهره شلوغ به نمایش گذاشته است، شلوغ اما دیدنی و تاثیر گذار البته عده ای این شلوغی را نمی پسند و این بحثی کاملا سلیقه ایست. 1.میز ناهارخوری از وسایل ضروری و کاربردی در خانه محسوب می شود که انتخاب آن اهمیت بالایی دارد.

مادرها هنگام کار در خانه دوست داشتند کمی بیشتر بر اوضاع کودکان مسلط باشند و در فضاهای بازتری کارکنند. در همان دوره ها بود که پژوهشگران، طراحان و صنعت گران تحقیقاتشان را بر روی طراحی فضاهای کاری متمرکز کردند. توجه به ارگونومی آشپزخانه به عنوان یک ایستگاه کار و روانشناسی محیطی در طراحی اهمیت پیدا کرد و وسایل و تجهیزات و انواع کابینت ها برای آشپزخانه های مختلف با مواد و تکنولوژی های به روز طراحی و تولید شدند. سلام؛ رنگ‌های سفید، خنثی، آبی و سبز علاوه بر ایجاد حس آرامش، فضای آشپزخانه‌ای با سبک ایرانی را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. یکی از راه حل‌های بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک ایرانی استفاده از قفسه‌های بدون درب است.