دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند

این مدل فرش پرز بلند، یکی از فرش های جالب و جدید برای اتاق خواب هاست. یک فرش پرز بلند کنار تخت یا وسط اتاق خواب، جلوه ای مدرن و خاص درست می کند. از زمان قدیم طراحی دکوراسیون داخلی یکی از مهمترین بخشهای ساختمان بود. مطمئنا برایتان پیش آمده است که وارد یک ساختمان قدیمی شده وحس آرامش وامنیت را با تمام وجود حس کردید. این حس آرامش خانه های قدیمی بدین خاطراست که طراحی این سبک خانه ها تماما با فکر وهدف بوده است.

  • بهتر است برعکس از فرش های بزرگ در خانه های کوچک استفاده نمایید.
  • تمامی موارد ذکر شده باعث تفاوت و تنوع مابین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال و تزیین اتاق خواب دخترانه نوجوان می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند.
  • شما می‌توانید با الهام گرفتن از این ایده‌ها بهترین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه را بر اساس سلیقه خود انتخاب و چیدمان کنید.
  • تصور بیشتر افراد این است که در اتاق خواب کوچک از فرش کوچک استفاده کنند.

چنین دکوراسیونی همیشه فضایی بانشاط و جذاب را برایشان به ارمغان می‌آورد. حتی می‌توان از همین ایده در انتخاب کاغذ دیواری یا رنگ دیوارهای اتاق کمک گرفت. پرده اتاق خواب دخترانه با تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ در بازار به چشم می‌خورد. اما در زمان انتخاب پرده برای دکوراسیون اتاق خواب دخترانه باید با توجه به طرح و رنگ بقیه وسایل اتاق خواب، طرح و رنگ پرده را انتخاب کنیم. ما در این مقاله به نکات مربوط به دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک اشاره کردیم.

انتخاب سرویس خواب دخترانه ساده می تواند به شما کمک کند تا با تغییر اکسسوری ها و لوازم دکوری بتوانید تغییراتی کوچک اما زیبا را در اتاق خود به وجود آورید. برای زیبایی دیزاین اتاق خواب دخترانه خود بهتر است از سرویس خواب با سایز مناسب استفاده کنید و برای کامل نمودن اتاق خواب از پرده، آباژور، قاب عکس، جاشمعی و لوازم ساده دیگر انتخاب کرده و هر یک را در جای درست خود قرار دهید. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

همچنین بهتر است که تخت را مثل این تصویر، زیر پنجره و کنار درب چیدمان نکنید، تا سر و صدا بیرون اتاق و سرما خواب آرامتان را مختل نکند. سر تختی به صورت چوبی ، آینه ای ، آهنی و یا پارچه ای قابل تزئین است . اگر سر تختی از نوع چوبی باشد ، چوب بکار رفته در آن با چوب تخت یا تاج آن ست می شود . اگر از نوع پارچه ای باشد ، رنگ پارچه با رو تختی ، بالش های تخت و ملافه ها ست می شود .

هشت – طراحی کمد دیواری اتاق خواب بایستی چطور انجام شود؟

استفاده از یک لحاف چهل تکه یا پتوی پشمی همراه با بالشت‌های خزدار گرمای دلنشینی به فضا می‌بخشد. این فضای ساده و در عین حال زیبا ذهن شما را از هرگونه افکاری خالی کرده و به شما فرصت تمدد اعصاب شگفت‌انگیزی می‌دهد. شما درحالی‌که اتاق خود را به این سبک تزیین می‌کنید، می‌توانید سلیقه شخصی خود را هم با آن ترکیب کرده و فضایی با نشاط به وجود بیاورید.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا…

با قرار دادن آن در کنار تخت علاوه بر استفاده از فضای نگهدارنده، می توانید به عنوان میز پاتختی نیز از آن استفاده نمایید. هم چنین استفاده از چنین لامپ هایی که نور را بیشتر به سمت بالا متمرکز می کنند نیز در ایجاد فضایی بزرگ تر کمک می کند. با انجام این کار نور بیش تری در اتاق خواب منعکس می شود و همین امر سبب بزرگ تر شدن اتاق می شود. ویژگی اصلی آن، داشتن طرح‌های بزرگ برگ مانند، رنگ‌ سبز و گل‌های استوایی است. این سبک باعث می‌شود صبح که از خواب بیدار می‌شوید حس بودن در تعطیلات داشته باشید. میزها و لامپ‌های همسان، هر مبل یا صندلی‌ای درست در مقابل جفت دیگر خود قرار گرفته اند.

در این زمان ها لازم است بازسازی دکوراسیون داخلی اتاق خواب انجام شود . در هنگام بازسازی اتاق خواب سعی کنید ابتدا آنچه که مدنظرتان است را بر روی کاغذ ترسیم کنید سپس طبق طرح ، خرید وسایل را انجام دهید و دکوراسیون را بچینید . کمد دیواری یکی از ابزارهایی است که تکمیل کننده دکوراسیون اتاق خواب است . حسنی که کمد دیواری دارد این است که سبب جمع و جور کردن فضای اتاق خواب می شود . کمد دیواری در اندازه های مختلف به صورت باکس و قفسه طراحی می شود .

همچنین می توانید آیینه ها را طوری به کار ببرید که اتاق بزرگتر نشان داده شود. یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید. در انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه خودمان را محدود به یکسری رنگ محدود و تکراری نکنیم. اما نکته‌ای که در انتخاب رنگ باید به آن توجه کنید این است که براساس سلیقه فرزندتان آن را انتخاب کنید. بکارگیری این رنگ‌ها می‌تواند هر فضای بی‌روحی را به یک فضای با انرژی زیاد و هیجان انگیز تبدیل کند.

باید طراحی داخلی اتاق به شکلی پیشروی کند تا نکات منفی در محیط اتاق حذف شوند. دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری به شکل مربع نمونه ای ایده آل برای چیدمان است که در این حالت هر وسیله ای می تواند در مرکز یا گوشه های اتاق و کنار پنجره باشد. توصیه من به عنوان طراح دکوراسیون اینست که برای اطمینان خاطر از برقراری تعادل طرح و رنگ، از اکسسوری های کلاسیک برای اتاق های بزرگتر و تزیینات ساده تر متمایل به مدرن برای اتاق خواب های کوچک یا دارای نور کم استفاده نمایید. اگر قصد صرفه‌جویی در هزینه‌ها رادارید ببینید کدام گروه از وسایل‌تان به سبک جدیدی که انتخاب کرده‌اید نزدیک است تا آن را نگه‌دارید. قدم بعدی تغییر دکوراسیون دیوارها و پنجره‌ها شامل تغییر رنگ یا کاغذ دیواری آن‌ها است. مرحله بعد تغییر اسباب و وسایل شامل بالش، ملحفه، قالیچه وسط اتاق و پرده‌ها است.