دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند

مطالعه کتاب درآرامش و گذراندن زمانی آرام نیازمند طراحی متناسب دکوراسیون اتاق خواب برای ایجاد احساس راحتی وآرامش بیشتر است. نحوه تزئین اتاق خواب، رنگها، پارچه ها و متریالهای به کاررفته، مبلمان. درکل سبک طراحی بر خلق و خوی افراد تاثیر گذاشته و احساسات را به راحتی تغییر میدهد. در سبک دکوراسیون لافت که معمولا در فضاهای کوچک مورد استفاده قرار می گیرد، بخشی به صورت معلق ایجاد می شود و کارکرد اتاق خواب یا اتاق کار را ایفا می کند.

  • بنابراین جهت حفظ امنیت و سلامت جسمی نوزاد بهتر است اتاق را تمیز و خلوت نگه‌دارید.
  • هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری بهتر است به توصیه های طراحان توجه کنید.
  • برای همین هم خدمات آن‌ها را ضمانت می‌‍کنیم و بین آن‌ها و شما، قرارداد می‌بندیم و مسئولیت هر گونه اقدامی از سمت متخصص را می‌پذیریم.

این طرح توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در کرج اجرا شده است. استفاده از رنگ زرد در زمینه صندلی و آباژور و ترکیب آن با رنگ سفید ملحفه و تخت خواب آبی رنگ، تخت خواب تک نفره زیبا و شیکی را نمایش میدهد. سایبان تخت توسط یونانیان مورد استفاده قرار گرفت و در زمان یونان باستان اجرای این روش نشانه ای از تجمل در اتاق خواب بود که توسط اشرافیان استفاده می شد . سایبان تخت یک محیط رویایی و افسانه ای را برای محل خواب فراهم می کند و سبب ایجاد یک فضای رمانتیک و راحت برای خوابیدن می شود .

استفاده از کمدهای پارچه ای

رنگ‌های ملایم مانند آبی، ارغوانی، بنفش کم رنگ و سبز و … برای اتاق خواب مناسب هستند. این رنگ‌ها موجب گرما و آرامش بخش شدن دکوراسیون اتاق خواب می‌شوند. در اتاق خواب خود از تنالیته‌ی ملایم رنگ مورد علاقه‌ی خود استفاده کنید. برای انتخاب بهترین رنگ برای خانه حتما مقاله دیگر ما را بخوانید. رنگ های روشن نه تنها به خاطر تاثیر مثبتی که در روحیه انسان دارند و باعث آرامش و تسکین می شوند، در اولویت هستند بلکه باعث می شوند فضا به لحاظ بصری بزرگتر نیز به نظر برسد. در دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری یا کوچک تر با تم دخترانه و برای دختران جوان راحتی و فضای آرامش بخش و زیبایی، بسیار مهم است.

ایجاد گالری قابل دیواری جدید در اتاق خواب

گزینش چراغ های روشنایی و نور پردازی باید با سبک مدرن هماهنگی و تناسب داشته باشد. پیشنهاد میکنیم فضایی شخصی خلق کنید تا از قرار گرفتن در محیط خسته نشوید. وسایل ریز و کوچک باعث شلوغی محیط و کوچک به نظررسیدن آن میشوند.

طرح کناف اتاق خواب

طرح ها و اشیاء دکوری عجیب و غریب جزئی از دکوراسیون اتاق خواب پسرهاست . فرش یا قالیچه دو در دو یا دو در سه و یا سه در چهار متری با توجه به ابعاد اتاق خواب ، جهت دکوراسیون داخلی اتاق خواب مورد استفاده قرار می گیرد و معمولاً دور فرش یا قالیچه خالی می ماند و کف پارکت یا سرامیکی نمایش داده می شود . هنگام ارائه ایده های اتاق خواب ، آنقدر درگیر نکات تزئینات نشوید که در آخر به یک اتاق خواب تبدیل می شوید که احساس خوبی با شما ندارد. اتاق خواب شما باید احساس راحتی و متناسب با نیازهای شما کند ، بنابراین در این راه مطمئن شوید که چه چیزی شما را مجذوب خود می کند. اما اگر نمی خواهید یک سرویس کامل را برای اتاق خواب خود خریداری کنید، می توانید کمد هایی که در حال حاضر در اختیار دارید را به همین روش چیدمان کنید.