دکوراسیون اتاق خواب با 7 ترفند اصولی و مدرن گروه معماری و معماری داخلی آرمند

در ضمن باید درنظر بگیریم که عملکرد های دیگری غیر ازخوابیدن مانند مطالعه، نشستن و گفتگو نیزدراین فضا صورت میگیرد. اتاق خواب باید با فضاهایی مانند سرویس و حمام ارتباط مستقیم داشته باشد. هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری بهتر است به توصیه های طراحان توجه کنید. این ترفندها در دکوراسیون و جایگذاری مبلمان به افزایش بصری فضا کمک می کند و اتاقتان بزرگتر به چشم می آید. در چیدمان اتاق خواب برای کودکان رعایت کردن چند نکته مهم است، داشتن فضا برای خوابیدن، بازی کردن و اگر به مدرسه و مهدکودک می روند فضایی برای انجام تکالیف و فعالیت های جدی تر و آموزشی با والدین.

  • از ویژگی‌های دیگر این سبک، استفاده از دیوارها و پارچه‌های صیقلی و براق در دکوراسیون اتاق است.
  • بهتر است وسایل کمتر با ابعاد بزرگتر در خانه قرار دهید تا خانه دلباز و زیباتر بنظربرسد.
  • پنل های نوری، جز نورهای معمولی و غیر مستقیم هستند که کم کم میزان محبوبیت آنها رو به افزایش است.
  • یک رنگ مثل طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز یا زرشکی در کنار رنگ های دیگر بیشتر به چشم می خورد .
  • برای مثال قابی که به حالت پازلی به دیوار نصب شده است، فضای خاصی را ایجاد کرده است.
  • در این سبک از دکوراسیون یک المان هیجان انگیز همچون طرح های سنتی و قدیمی بعنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می شود، چند عنصر دیزاین قدیمی به دکوراسیون اضافه می شود و در پایان جلوه ای منحصر به فرد و منسجم تحویل شما می دهد.

یکی از ایده های پیش روی شما استفاده از تکنیک نقاشی قلابی یا است. در این راستا کافی است ابتدا با غلتک سطح مورد نظر را رنگ آمیزی کنید و سپس با یک اسفنج دریایی روی آن ضربه بزنید. با این کار بخشی از رنگ روی دیوار پاک می شود و شما در پایان با طراحی ای متفاوت و جذاب روی دیوار روبه رو خواهید شد. به صورت کلی به یاد داشته باشید که تزیینات و اکسسوری های شلوغ و پرکار کلاسیک برای اتاق خواب های مدرن گزینه مناسبی محسوب نمی شوند و هارمونی و نظم اتاق را به سادگی درهم می ریزند. در خصوص اتاق خواب مستر به دلیل پرسش های متعدد در مشاوره های دکوراسیون اتود، یک مقاله کاملا مفصل با راهنمایی های کامل نوشته شده است. اما به صورت کلی لازم است پیش از هرچیز بدانید اتاق خواب مستر به لحاظ اصول معماری و دکوراسیون، با آنچه که فروشندگان املاک و بساز و بفروش های گرامی غالبا آن را اتاق خواب مستر می نامند کاملا متفاوت است.

بازسازی اتاق خواب

مدت زمان انجام هرپروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم ورتینا اجرا میگردد. برای ثبت و شروع پروژه ابتدا درخواست کننده باید تعدادی عکس از فضاهای مختلف و با زاویه مناسب گرفته شود.

برای دکوراسیون اتاق خواب خواب کودک خود بهتر است از سرویس خواب کودک با رنگ سفید استفاده نمایید و هر یک را در جای درست خود قرار دهید. همچنین پیشنهاد می شود یک رنگ صورتی به دیوار اتاق کودک خود بزنید و برای کامل نمودن دیزاین اتاق خواب کودک از اکسسوری هایی با رنگ های گرم تر استفاده نمایید تا زیبایی اتاق خواب کامل شود. همچنین می توانید از طیف رنگ صورتی همراه با کمی سفید برای تمامی لوازم مورد استفاده در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه خود استفاده نمایید.

کفپوش اتاق خواب دو نفره

به طور تقریبی گفته می‌شود که همه ما حدود یک سوم عمر خود را در اتاق خواب می گذرانیم، بنابراین باید به سبک و طراحی آن توجه ویژه ای داشته باشیم یا محیطی پر آرامش و با نشاط ایجاد کنیم. با استفاده از گل و گیاه می توانید طراوت و شادابی را به اتاق خواب بیاورید . اگر به گل های طبیعی علاقه دارید چند گلدان زیبا در اتاق خواب قرار دهید و اگر به گل های طبیعی علاقه ندارید می توانید از گل های خشک شده استفاده کنید و با توجه به سلیقه تان آنها را در اتاق خواب قرار دهید . استفاده از رنگ طوسی و یا خاکستری به عنوان رنگ غالب در اتاق خواب، جزء دکوراسیون‌های پر طرفدار بین پسرها است. همان طور که مطالعه کردید، برای داشتن اتاق خوابی زیبا که اصولی دکور شده است، باید نکات و ترفندهایی را اجرا کرد. پس از مواردی که در این مطلب آموزش دادم، استفاده کنید و اتاق خوابتان را دکور کنید.

برای طراحی فضای داخلی اتاق خواب، اول از همه ، باید به سلیقه و ترجیحات شخصی دقت کنید. طراحان، پنج مدل طراحی برای دکوراسیون اتاق خواب دو نفره در سال جدید ارائه داده اند که از راه حل های شیک و به روز پیروی می کند. آیینه ها با انعکاس نور از سطح خود فضای اتاق خواب شما را بزرگتر و روشن تر نشان می دهند.

همیشه این سوال وجود دارد که برای اتاق خواب چه فرشی بخریم ؟ فرش اتاق خواب چه اندازه باشد ؟ و سوالاتی مانند این. استفاده از یک فرش در اندازه مناسب می تواند حس امنیت اتاق خواب شما را بیشتر کند. همچنین در زمستان که کف اتاقها سرد و خشک می شود وجود یک فرش گرمای بیشتری به اتاق می‌بخشد. برای داشتن یک دکوراسیون خیره کننده فرشها را متناسب با پالت رنگی اتاق انتخاب کنید. پیشنهاد میکنیم که رنگ فرش را با یکی از موارد؛ پرده اتاق خواب، رنگ دیوار و یا رو تختی هماهنگ کنید.

طرح های کاغذ دیواری

یکی از دکوراسیون‌های زیبا و مدرن برای اتاق خواب پسرانه، استفاده از طیف‌های رنگی هماهنگ است. همخوانی رنگ اطراف کشوها با سایر رنگ‌های اتاق نیز، دکوراسیون فوق العاده‌ای را ایجاد کرده است. شما می‌توانید این تخت و کمد خاص را از هرجای ایران به ما سفارش دهید.