دکوراسیون اتاق خواب دخترانه 28 مدل اتاق دخترانه شیک دکوچید

برای دیزاین اتاق خواب می توانید از تصاویر اتاق خواب هایی که در این مطلب قرار داده ایم ایده بگیرید و آن را با سلیقه خود ادغام کنید و دیزاین اتاق خواب خود را انجام دهید. برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید. اگر برای دکوراسیون اتاق خواب چوبی، چوب‌هایی با رنگ تیره را انتخاب کردید، مابقی المان‌ها را با رنگ روشن انتخاب کنید؛ به این ترتیب فضا از یک‌نواختی و دلگیری درمی‌ آید.

  • چیزهایی که در اتاقتان ذهن شما را به هم می ریزد و وسایلی را که باید دور بریزید مشخص کنید.
  • در منازل کوچک یا اتاق خواب های کوچک این حرکت تاثیر منفی در زیبایی خواهد داشت.
  • این اتاق احساس آرامش و سادگی و بی تکلف بودن را به شما القا می کند.
  • در مقیاس کوچکتر می توانید از رنگ های جواهرات برای ایجاد فضایی گرم و صمیمی کمک بگیرید.

برای این کار ابتدا روی دیوار با خط کش قسمتی که می خواهید استنسیل قرار گیرد را مشخص می کنید سپس استنسیل را روی آن قرار می دهید و روی آن را رنگ آمیزی می کنید. این کار را در ابعاد مورد نظر انجام می دهید تا در پایان تمام یا بخشی از دیوار با طرح مورد نظرتان جلوه ای منحصر به فرد پیدا کند. برای کفپوش های اصلی اتاق خواب مانند سرامیک، پارکت و سنگ، می توانید بنا به علاقه و سلیقه و اقلیم منطقه ای که در آن سکونت دارید یکی از انواع کفپوش ها را برگزینید.

بعضی ها طبق نیازشان یک میز کامپیوتر یا میز مطالعه در اتاق خواب شان دارند که بخشی از فضای اتاق را پر می کند . هر دو طرفدار دیزاینی خلوت و ساده عاری از هر نوع شلوغی هستند . از یک تم رنگی ملایم در فضا به همراه ترکیب رنگ های دیگر استفاده می شود . در این سبک فقط ابزارهای ضروری در فضا استفاده می شود بقیه چیزهای اضافی در خفا می مانند . اتاق خواب مکانی برای استراحت و ریلکسیشن است به همین علت می بایست به طراحی آن توجه کافی شود تا راحتی و آرامش را برای انسان در هنگام خواب و استراحت فراهم کند . اتاق خواب ها معمولاً جزء حریم خصوصی هر فرد در خانه به حساب می آیند و اکثریت افراد برای خود اتاق خواب شخصی دارند و تم آن را طوری می چینند که دوست دارند .

اما اینکه کدام یک از این تزیینات برای اتاق شما مناسب است بستگی به جزییات متعددی مانند نورگیری، ابعاد اتاق و رنگ های بکار رفته در آن دارد. اما قانون ششم؛ قانون نور اتاق‌خواب هست که تأثیر بسزایی در دکوراسیون اتاق خواب دارد. اگر می‌خواهید اتاق خوابی دنج با جوی گرم و صمیمی و آرام داشته باشید، از نور سقف کمتر استفاده کنید و بجای آن از چراغ مطالعه یا شمع استفاده کنید. تمرکز دکوراسیون اتاق‌خواب باید حول تخت باشد و بقیه وسایل دور آن چیده شوند. بعضی طراحان قرار دادن فرش زیر تخت یا قرار دادن چراغ در دو طرف تخت خواب، نصب یک نقاشی یا تصویر روی دیوار بالای تخت را برای نشان دادن افزایش تمرکز روی تخت خواب پیشنهاد می‌دهند.

طرح کناف اتاق خواب

از گذشته تا به امروز سعی می‌کرده‌اند عناصر اتاق خواب عروس را در رنگ‌های روشن (ترجیحا سفید یا شیری و یا …) تهیه کنند. شما نیز می‌توانید از این رنگ‌ها در انتخاب پرده، فرش، سرویس خواب و … استفاده کنید. فراموش نکنید هرچه فضای اتاق خواب‌تان دلبازتر باشد، تاثیر بهتری بر روحیه شما و همسرتان خواهدداشت. استفاده از ترکیب رنگ‌های سورمه‌ای با سفید و شیری، و به‌کارگیری سبک طراحی مدرن و مینیمال، می‌تواند دکوراسیون اتاق خواب نوزاد پسر شما را بی‌نقص و فوق‌العاده نشان دهد. معمولا در دکوراسیون اتاق خواب دخترانه از لوسترهای ظریف ساده یا فانتزی استفاده می‌شود؛ که انتخاب آن به سبک چیدمان اتاق و سلیقه دخترخانم شما دارد. دکوراسیون داخلی اتاق خواب، یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای محسوب می‌شود.

مجموعه ما با بر خورداری از کارخانه و نیرو‌های کار مجرب این امکان را به شما می‌دهد که از محصولات خریداری شده با قیمت مناسب و متناسب با بودجه شما با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار گردید. تیم مبنا با برند تجاری ورتینا کادری متخصص در امر دکوراسیون داخلی و اجرای فعالیت های عمرانی سازه و بازسازی نوسازی و برق کشی ساختمان میباشد که قادر به رائه خدمات زیر به شما مهندسین، انبوه سازان و مصرف کنندگان گرامی میباشد . برنامه هایی چون آرکی‌کد و تریدی مکس(۳D Max) می توانند در ایجاد طرح و پروژه به شما کمک کنند. اما مجبور نیستید کار را انقدر برای خودتان سخت کنید و می توانید تنها با قلم و کاغذ طرح های مورد نظرتان را بکشید. همچنین نیاز است حداقل نیم متر بین تختخواب و عناصر دیزاین کوچکتر همچون دراور فاصله باشد. چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید.

گام سوم: انتخاب رنگ دکوراسیون

سایبان خصوصاً برای کودکان بسیار راحت و عالی است و می تواند محلی امن را برای خوابید ن فراهم کند و از ورود گرد و غبار و حشرات مزاحم به داخل محل استراحت و جایی که تخت در آنجاست ، جلوگیری نماید . اتاق خواب ها با توجه به اندازه ای که دارند مربع یا مستطیل شکل هستند . بعضی ها ترجیح می دهند در داخل اتاق خواب سرویس بهداشتی همچون حمام و دستشویی نیز داشته باشند .

تخت ها به صو رت مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی ، راحتی ، استیل ، فلزی و سنتی قابل طراحی هستند . رنگ سبز در سه رنگ سبز زیتونی ، سبز چمنی ، سبز لجنی و دیگر موارد با ترکیب رنگ های دیگر به خواب عمیق و حس آرامش بیشتر در یک مکان کمک می کند . رنگ نقره ای و ترکیب آن با دیگر رنگ ها سبب ایجاد محیطی لوکس و مدرن برای اتاق خواب می شود . رنگ قرمز و ترکیب آن با پارچه های گل دار یک محیط سنتی را برای فضا محیا می کند .