دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق کودک دکوراسیون منزل-پارسیان دکور

اگر اتاق پسر شما فضای کمی دارد، ساخت چنین دکوراسیون کم جایی می‌تواند ایده خوبی باشد. این طرح توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در کرج اجرا شده است. نیمکت‌های زیر پنجره که هم جایی برای استراحت در کنار پنجره و منظره منزل هستند هم از لحاظ کاربردی، دارای کشو و کمد هستند و به جادار شدن اتاق شما کمک می‌کند. در دکور اتاق‌ خواب‌هایی که در قسمتی از کنار پنجره قناسی دارند معمولا از این ترفند استفاده می‌کنند تا کجی دیوار را بپوشانند.

  • دکوراسیون داخلی اتاق خواب، یکی از پراهمیت‌ترین بخش‌ها در هر خانه‌ای محسوب می‌شود.
  • پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم.
  • همچنین ترجیحا اندازه تخت و نحوه چیدمان آن باید به گونه ای باشد که تخت در مرکز دیوار قرار بگیرد و حدودا 1 متر با دیوارهای کناری فاصله داشته باشد.
  • خانه‌های سبک مدرن اواسط قرن، دارای پنجره‌های بزرگ و نور طبیعی زیاد هستند.
  • مانند لوازم داخل فروشگاه مبلمان و اثاثیه چوبی منزل به نظر می‌رسد که برچسب قیمت روی آن نصب شده باشد.

۳۶- تخته های خرده چوب، نازک، ظریف و معاصر هستند و به بهترین نحو از تاثیرات صنعتی و روستایی به دست می آیند. انتظار می رود چیزی بیشتر از این سبک را ببینید که همچنان ادامه دارد. ۱۵- این بافت اجازه می دهد تا بالین چوبی و پانل ها در مرکز توجه قرار گیرند. برای همه پارچه‌ مجله خبری دکوراسیون ها، پرده ‌های مات یا آستر پارچه ‌ای را در نظر بگیرید تا زمانی که می‌خواهید بیشتر بخوابید، از آفتاب دوری کنید. فضا هرچه کوچکتر باشد آیتم هایی برای ذخیره سازی بیشتر مورد نیاز است. رف یا قفسه‌های داخل دیوار وقتی به کارتان می‌آید که بخواهید خانه را بازسازی کنید.

این روزها داشتن یک اتاق خواب کوچک در یک خانه‌ی جمع‌وجور می‌تواند، یک نعمت بزرگ باشد! دردسر کمتر برای چیدمان و فضای کمتری که می‌تواند باعث شود تمیز کردن خانه یک دغدغه‌ی بزرگ نباشد! کافی است با دانستن چند نکته در مورد دکوراسیون اتاق خواب کوچک کاری کنید که اتاق شما دل‌باز و بزرگ به نظر برسد. کاغذ دیواری به عنصری مهم برای دکوراسیون اتاق خواب زیبا تبدیل شده است. کاغذ دیواری به خصوص نوع طرح دار آن برای اتاق خواب های ساده گزینه ای ایده آل است.

سیزده ایده برای طراحی دکوراسیون یک اتاق خواب آرامش بخش و دلنشین

امروزه، مواد اکولوژیکی به طور مثال، آجر یا چوب به طور گسترده توسط طراحان داخلی برای دکوراسیون اتاق خواب زیبا مورد استفاده قرار می گیرند. از این موادها بیشتر برای دیوارها استفاده می‌ کنند تا جلوه ‌ای ساده و شیک به آن ‌ها ببخشد. از رنگ های روشن و ساده بدون تزیینات شلوغ برای کمدها استفاده کنید. به عبارتی برای خلوت و منظم به چشم رسیدن دکوراسیون اتاق خواب، بهتر است کمدها همانند یک دیوار ساده یکپارچه به چشم بیایند.

نه – چگونه از کاغذ دیواری در دکوراسیون اتاق خواب استفاده کنیم؟

شرکتهایی هستند که عکس خود شما را بر روی این پرده ها چاپ می کنند. مهمترین نکته ای که باید در ذهن داشته باشیم این است که از آوردن رنگ به اتاق خواب کوچک خود نترسیم. مهم نتیجه است که باید اتاق دعوت کننده، آرامش بخش و زیبا و کاربردی داشته باشیم. کاغذ دیواری مناسب اتاق خواب شما باید طرح‌های درشت داشته باشد.

انتخاب رنگ در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب جدید و مدرندیزاین اتاق خواب باید از سایر فضاهای خانه ساده تر باشد. اگر رنگ های زیادی دارید که بخواهید در اتاق استفاده کنید، بدست آوردن یک فضای آرام بخش سخت می شود. اگر هنگام طراحی دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک خود تصمیم دارید رنگ فضا را نیز تغییر دهید، توجه داشته باشید که رنگ دکوراسیون با روحیه‌تان تناسب داشته باشد؛ و البته مخل آسایش و خوابتان نشود. این روزها کمد دیواری و دراور جزء جدایی ناپذیر دکوراسیون اتاق خواب ایرانی و خارجی محسوب می‌شود.

اتاق خواب علاوه بر نور محیطی که معمولا از آویز و چراغ های سقفی تامین می شود، به نور وظیفه ای و تزینی هم نیاز دارد. فوق ( تصویر بالا ) با دیوار بتنی زیبایش، حاکی ترکیب صنعت و مینیمالیسم است . ۳۱- کسانی که در تلاشند تا حداقلنمایی کنند، می توانند به دلایل زیادی طراحی بستر های کم ارتفاع را تحسین کنند، اما برای این نوع تخت ها، کف اتاق ها باید مناسب باشند. تخت شما باید تاج زیبایی داشته باشد، برای این منظور می‌توانید از ریسه‌های چراغ‌های کوچک استفاده کنید و خودتان صفحه‌ای زیبا بالای تخت بسازید. Cacoon تاب ریلکسی یکنفره ای است که شما می‌توانید در فضای باز برای در امان ماندن از نور شدید آفتاب و لذت بردن از چشم انداز محیط پیرامون خود از آن استفاده کنید. این تاب ریلکسی یکنفره مناسب برای کنار استخر، فضای سبز خانه، کنار دریا و …

تخت دو طبقه بالا یک نمونه دکوراسیون چوبی اتاق پسرانه است که علاوه بر زیبایی، فضای کمی را اشغال می‌کند. این دکوراسیون توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان که در کرج هستند، با بهترین قیمت ممکن ساخته شده است. با وجود تنوع بالایی که در دکوراسیون داخلی وجود دارد و عدم شناخت درستی که اغلب مردم از هنر طراحی و دکوراسیون دارند، دیزاین و چیدمان اصولی منزل، کار سخت و دشواری است.