دکوراسیون اتاق خواب دکوراسیون اتاق کودک دکوراسیون منزل

هم چنین استفاده از فلز زیاد در دکوراسیون، مبلمان و لوازم دیگر، حداقل کاربرد پارچه و فرش و عدم استفاده از اشکال پیچیده از ویژگی های این سبک دکوراسیون است. این اتاق احساس آرامش و سادگی و بی تکلف بودن را به شما القا می کند. شما می توانید در اتاق خواب خود از وسایل چوبی خام مثل گلدان، میز، پاتختی، صندلی یا تابلوهای چوبی و سبدهای حصیری استفاده کنید که حس طبیعت را برای شما زنده می کنند. از حداقل 3لایه پرده برای پنجره ها استفاده کنید تا بتوانید نور طبیعی را در روز دراختیار کودک قرار دهید. بسیاری از افراد در سالن منزل ترس از دلگیر شدن فضا دارند و ریسک کمی در این قسمت میکنند. اما اتاق خواب مانند سالن این حساسیتها را نداشته و میتوانید اوج خواسته های خود را درفضایی کوچکتر داشته باشید.

  • دیوارهای ساخته شده از آجرهای رنگی یا بدون گچ و قفسه های ساخته شده از چوب یا فلز در این سبک به کار می رود.
  • گلدان مناسب، یکی از ضروریات در طراحی دکوراسیون اتاق خواب است.
  • و چون پرده فضای زیادی از دیوار را می‌گیرد و همیشه به چشم می‌آید بنابراین برای انتخاب آن باید دقت و اهمیت زیادی به خرج می‌دهند.

به جای اینکه فقط به نور بالای سر خود یا یک چراغ میز متکی باشید ، روش خوبی است که نور اتاق خواب خود را لایه لایه کنید ، این به این معنی است که چندین منبع نور مختلف را می توانید برای حداکثر عملکرد و انسجام روشن و خاموش کنید. یکی از بهترین راه ها برای دادن فضای آرام به اتاق خواب ، تمرکز بر سهولت حرکت است ، یا اینکه چطور می توانید در فضای اتاق با خیال راحت قدم بزنید. در صورت امکان ، سعی کنید از مبلمان اضافی در اتاق خواب خود اجتناب کنید تا مبادا قفسه های کتاب یا میزهای کنار تخت را کنار بزنید و به تخت خود برسید. کمد هایی که دارای درب های کشویی و آینه ای هستند برای استفاده در اتاق خواب های باریک انتخاب مناسبی به شمار می روند، زیرا هم فضایی دلباز تر ایجاد کرده و هم کاربردی راحت و ساده دارند.

انتخاب پالت رنگ دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید. هر چه فضا خلوت تر باشد، بزرگ تر جلوه می کند و اگر تصمیم گرفتید که در اتاق خواب خود قاب عکس قرار دهید، بهتر است در انتخاب طرح و قاب دور عکس دقت زیادی داشته باشید که با سرویس خواب شما مطابقت داشته باشد. استفاده از رنگ های تند که برهم زننده آرامش هستند و یا ترکیب رنگ های نامناسب، نمی تواند گزینه خوبی برای رنگ اتاق خواب شما باشد.

چراغ های مد سال اتاق خواب دو نفره

خیلی از افراد مایل هستند اتاق خواب آنها نور از پنجره دریافت کند بنابراین یک پرده توری را انتخاب می کنند . بعضی ها سبک سلطنتی را می پسندد و برای همین پرده از نوع یال دار و سلطنتی را انتخاب می کنند . در این مقاله سعی داریم تا شما را با جدیدترین و شیک ترین مدل های دکوراسیون اتاق خواب آشنا کنیم که این چیدمان ها به قدری شیک و مدرن هستند که باعث می شوند سرویس اتاق خواب شما بسیار فوق العاده و جذاب.. بررسی و توجه به نکاتی که طراحان حرفه ای هنگام دکوراسیون کردن یک مکان مستطیلی و باریک در نظر می گیرند، می تواند به شما کمک کند تا به نتیجه ای مطلوب دست پیدا کنید. با استفاده از کمدها و باکس‌های چوبی متعدد در فضای اتاق خواب می‌توانید هم از بی‌نظمی و آشفتگی‌ها جلوگیری کنید و هم سبک دکوراسون چوبی را به بهترین وجه پیاده‌سازی نمایید. رنگ گلبهی هم در کنار رنگ‌های سفید، کرم، نباتی و یا طلایی می‌تواند انتخاب مناسبی برای دکوراسیون اتاق خواب نوزاد دختر شما باشد.

چطور به شکلی جذاب و مدرن گلدان شیشه ای را به کار ببریم؟

با دیدن تصاویر این مقاله خلاقیت خود را به چالش بکشید و آن را با ایده‌هایی که خودتان دارید ترکیب کنید. سوم؛ یک جای دنج کوچک آفتابگیر برای خودتان در اتاق دست و پا کنید. 2- بخش مطالب خوگر، وبلاگی اجتماعی است که به نویسندگان، طراحان و معماران عضو این امکان را می دهد تا در کنار تحریریه خوگر، مطالب مناسب و مرتبط با صنعت یا فعالیت خود را منتشر کنند. این مطالب بر اساس دسته بندی تخصصی و کاربردی به منظور افزایش دانش عمومی برای کاربران نهایی سایت نمایش داده می شود.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کاملاً نمایانگر روحیه، احساسات و سلیقه فرد است که حالات درونی آن را بروز می دهد. علاوه بر احساسات دختران، سن افراد در دیزاین اتاق خواب دخترانه تأثیرگذار است. تمامی موارد ذکر شده باعث تفاوت و تنوع مابین دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال و تزیین اتاق خواب دخترانه نوجوان می شود که هر کدام زیبایی خاص خود را دارند. اگر دنبال فضایی کلاسیک و دنج برای دفتر کار خانگی در دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری خود می کردید، کنار پنجره بهترین گزینه است چرا که نزدیک به در یا راهروی محل رفت و آمد نیست.

معمولا تختخواب با روتختی برجسته ای به عنوان نقطه کانونی در نظر گرفته می شود اما در اتاقی کوچک پنجره ها هم می توانند این کارکرد را داشته باشند. سبک دیزاین مدرن بر راحتی و ایجاد فضای خالی قابل توجه تأکید دارد پس نیاز است حداقل یک متر بین تختخواب و دیوارهای دو طرفش و یا عناصر بزرگ دکوراسیون فاصله بگذارید. استفاده از گل و گلدان ها در فضای خواب قاعده مشخصی ندارد و به خلاف دکوراسیون پذیرایی، می توانید بنا به علاقه مندی و سلیقه خود از گیاهانی که به آن ها علاقه مندید در دکوراسیون اتاق خواب شخصی تان استفاده کنید. تماشای عکس مدل اتاق خواب های خارجی و خانه هایی با مساحت اندک، می تواند ذهن شما را برای طراحی یک اتاق خواب کوچک از کلیشه ها رها کرده و ایده های جدیدی پیش رویتان بگذارد. راهکار نهایی و منطقی، استفاده از مشاوره و راهنمایی یک طراح دکوراسیون حرفه ای ست. البته برای یک اتاق با نور و ابعاد مناسب می توانید از کاغذهای کاملا روشنی که طراحی های برجسته و بدون رنگ دارند برای همه دیوارها استفاده کنید.

هرچه درهنگام نگاه کردن به فضای اتاق، چیزی نباشد که جلوی دیدمان را بگیرد، اتاق بزرگتر به نظرمیرسد. قرار دادن تلوزیون و تخت خواب در کنج ها و داخل دیوار نیز بسیار روش خوبیست. که هرچه رنگ تیره تر انتخاب کنید کار شیکتر و هرچه رنگ انتخابی روشنتر باشد کار دلبازتر خواهد شد. انتخاب آن به هدف شما از طراحی داخلی و بازسازی منزل محیطتان بر میگردد. کف اتاق را میتوانید از سبک و رنگ و طرح مورد علاقه تان استفاده کنید. انتخاب رنگ های قوی برای پالت رنگ اتاق خواب وسوسه کننده است اما این رنگ ها گزینه های خیلی مناسبی برای این بخش از منزل نیستند.

مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد. بله، از طراحی تا بازسازی و اجرای دکوراسیون تماما توسط تیم دکور پلاس اجرا می گردد . بنابراین جهت حفظ امنیت و سلامت جسمی نوزاد بهتر است اتاق را تمیز و خلوت نگه‌دارید.