دکوراسیون اتاق خواب ساده و ارزان ایرانی، 13 ایده و ۱۱۳ مدل دکوراسیون شیک و مدرن

برای همین هم خدمات آن‌ها را ضمانت می‌‍کنیم و بین آن‌ها و شما، قرارداد می‌بندیم و مسئولیت هر گونه اقدامی از سمت متخصص را می‌پذیریم. استفاده از طرح گلهای سبز و الگوهایی با شکل گل و گیاهان، باعث ایجاد سرگرمی در این اتاق خواب دخترانه گردیده است. دکوراسیون داخلی اتاق خواب با توجه به نوع سلیقه افراد می تواند شامل یک سرویس خواب ، آینه ، کنسول ، میز آرایش ، کمد ، ساعت ، اشیاء تزئیناتی ، تابلو ، گل و گلدان طبیعی و مصنوعی باشد . رنگ بندی یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است. رنگها در آرامش و خواب شما تاثیر می‌گذارند بنابراین بهتر است قبل از اعمال سلیقه به آرامش خود اهمیت بدهید. استفاده از رنگهای تند مانند قرمز و آبی، سبز و زرد ممکن است چشم شما را خسته کند و آرامش شما را بهم بریزد.

  • استفاده از ترکیب رنگ زرد و مشکی و سفید، برای چیدمان اتاق خواب با روحیات پسرها سازگاری زیادی دارد.
  • طراحی اتاق خواباینکه ندانید رنگ های آرام و یکنواخت را انتخاب کنید و یا رنگ های پر انرژی و نورانی، طبیعی است که پس از گشتی در نمونه عکس‌هایی که فقط از اتاق خواب ها جمع کردید می‌توانید کم‌کم تصمیم خود را بگیرید.
  • چه د دیوارهای اتاق چه دردکوراسیون داخلی و وسایل اتاق استفاده ازوسایل تیز گوشه دراتاق کوکان ممنوع و خطرناک است.
  • شما می‌توانید از طیف‌های روشن یا تیره آن در کنار دیگر رنگ‌ها استفاده کنید.

البته آویزان کردن آن در مقابل تختخواب توصیه نمی شود، اینکه همیشه خودتان را موقع خواب ببینید احتمالا برایتان چندان جالب نیست و صبح ها می تواند هراسناک باشد. اگر تاج تخت شما قدیمی شده است، از پارچه ای متناسب با پالت رنگ دکوراسیون برای تغییر جلوه آن استفاده کنید. با داشتن دیوارهایی به رنگ خنثی تاج تخت شما می توانید تبدیل به عنصری برجسته از دیزاین شود. اوریگامی، عناصر روشنایی فانتزی و آویزان کردن پارچه هایی اطراف تختخواب از دیگر ایده های محبوب در دنیای طراحی داخلی اند که برای سقف به کار می روند. آینه های کمد نباید به نحوی طراحی شوند که با باز شدن درب اتاق امکان مشاهده تخت خواب از فضای پذیرایی یا ورودی خانه فراهم شود. حتی اگر اتاق خواب شما کاملا بزرگ است باز هم بهتر است از کمد دیواری های ریلی هم برای استفاده بهینه از فضا و هم جذابیت اتاق خواب استفاده کنید.

رنگ مناسب اتاق خواب

جهت برقراری تماس کارشناس با شما و پاسخ به سوالات شما، لطفا شماره تماس و نام خود را برای کارشناس ارسال نمایید. استفاده از رنگ صورتی مثل همیشه برای دختربچه ها باعث ایجاد شادی و لذت خواهد بود. همچنین زیر پرده اصلی، از آستر استفاده کنید، تا برای حفظ حریم شخصی و کنترل نور بتوانید از آن استفاده کنید.

فوت و فن طراحی کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه

برای کمک به تعادل نرمی تخت ، سعی کنید در یک یا دو مکان دیگر از آن نرمی استفاده کنید ، که باعث می شود بقیه قسمت های اتاق در مقایسه با شما “سخت” نشوند. پارچه های پنجره ای ، فرش های منطقه ای ، یا پتوها روش های عالی برای گسترش ظاهر نرم در اتاق است. اگر احساس می‌کنید که اتاق خواب نوزاد بیش از حد خلوت و بی‌روح است، می‌توانید از عروسک‌های پارچه‌ای بزرگ و نرم استفاده کنید. البته بهتر است که الیاف‌شانهم سبک باشد تا درصورت سقوط، آسیبی به فرزندتان نزنند.

شما می‌توانید گیاهانی متناسب با فضا هم انتخاب کنید و در اتاق خود قرار دهید، زیرا برای سبک اسکاندیناوی وجود گیاهان هم مهم هستند. رنگ اصلی این نوع دکوراسیون سفید است و رنگ‌های دیگر این سبک شامل خاکستری، سفید و قهوه‌ای می‌شود. برای مثال در این عکس کف‌های چوبی تیره‌ همراه با دیوارهای سفید، فضای بی‌نظیری را خلق می‌کند، به ویژه هنگامی که با وسایلی مانند ملحفه‌های نرم، روتختی ظریف، کوسن‌های مخملی لوستر در دکوراسیون داخلی تزئین شده باشد. شما می‌توانید علاوه بر اکسسوری و لوازم دکوری، عناصر فانتزی مانند شومینه کار شده را هم برای دکور اتاق خواب خود در نظر بگیرید.

ایده دکوراسیون اتاق خواب کودک

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه بزرگسال متناسب با سلیقه فرد می تواند ساده و یا شلوغ باشد. برای چیدمان اتاق خواب دخترانه می توان یک سرویس خواب یک نفره مدرن با طراحی ساده و زیبا را انتخاب نمود. بهتراست از تخت خواب با تاج ساده استفاده کنید و رنگ سرویس خواب خود را یکرنگ مانند سفید و یا گردویی انتخاب نمایید. برای دیزاین اتاق خواب دخترانه جوان 2022 می توانید از رنگ سال و یا یک رنگ ساده و مینیمال برای پرده، روتختی، فرش و لوازم دیگر به کار گیرید. همچنین پیشنهاد می شود برای دیزاین اتاق خواب دخترانه خود یکسری تابلو دیواری در سایزهای مختلف را بر روی یک دیوار اصلی اتاق خوابتان نصب نمایید. برای داشتن یک اتاق خواب دخترانه لاکچری از شلوغی و استفاده از رنگ های جیغ بپرهیزید و سعی نمایید از اکسسوری های زیبا و لوازمی که حس خوبی را به شما منتقل می کنند استفاده نمایید.

علاوه بر آن هر گونه اطلاعات جزئی و بیشتر، در اجرای هر چه بهتر پروژه تاثیر گذار خواهد بود. برای اتاق نوجوانان قسمتی در نظربگیرید تا بتوانند از امکانات مولتی مدیای خود نهایت استفاده را ببرند. در هرحال اگر مطالعه در این خصوص برای شما جذاب است مقاله زیر می تواند یک کمک شایان ذکر تلقی شود. در تصاویر زیر نمونه های ساده و مدرن از این سبک را مشاهده میکنید. لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید . به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.

از آنجایی که اتاق خواب محل استراحت و خواب است بهتر است از رنگ های ملایم و آرامبخش استفاده کنید تا بتوانید با آرامش بیشتری در آن استراحت کنید و خستگی کار روزانه را از تنتان بیرون کنید . به هیچ عنوان از رنگ های تند و جیغ استفاده نکنید زیرا این رنگ ها آرامش را از اتاق خوابتان خواهند گرفت . برای اینکه یک چیدمان درست و اصولی داشته باشید باید هنگام خرید وسایل اتاق خواب به نوع دکوراسیونی که برای منزل و اتاق خوابتان در نظر گرفته اید توجه کنید و همه ی وسایل را با توجه به سبک انتخابی خریداری کنید .

اتاق خواب مکانی ساکت و بی سر و صداست و در صورت نداشتن اتاق مطالعه ، در محیط اتاق خواب افراد مطالعه خودشان را انجام می دهند . اگر به مطالعه علاقه زیادی دارید می توانید در بخشی از فضای اتاق خواب یک باکس بندی یا پارتیشن بندی به صورت قفسه داشته باشید و کتابهایتان را در آنجا بچینید . با توجه به سلیقه هر فرد ، تخت خواب مخصوصی برای اتاق خواب انتخاب می شود .

تمامی مطالب این سایت برگرفته از دانش طراحان و دکوراتور های داخلی مدیا دکور می باشد و هرگونه کپی نوشته ها بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد. پس اگر عادت به مطالعه دارید، از آباژور یا چراغ مطالعه روی پاتختی ها استفاده کنید. پس بهتر است که مانند طراحان حرفه ای، دیوار پشت آن را به صورت مخصوص با بافتی متفاوت و یا با نصب دکوری ها، تزیین کنید. پس برای این که دچار چنین اشتباهی نشوید، در این مطلب قصد دارم 9 نکته طلایی را برای دکور خوابتان آموزش دهم. موارد خوبی رو اشاره کردید ممنون میشم راجع به اتاق های کوچیک هم یکسری ایده بدید.