دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک هالی سارن طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان

در اتاق خواب های دو نفره جدید، چراغ های دیوارکوب و آباژورهای زمینی، نقش زیادی در زیبایی و روشنایی اتاق ایفا می کنند. شما می توانید از یک یا دو دیوار کوب کنار تخت خواب یا یک آباژور زمینی و بلند با کمی فاصله از تخت استفاده کنید. کاربرد پارچه های با جنس طبیعی و بدون استفاده از ساتن، ابریشم و ژاکارد در اتاق خواب دو نفره، خیلی آسان است. ملحفه های کتان و پنبه و روبالشی، روتختی های نخی، لنین و پشمی فضای طبیعی دلنشینی در اتاق خواب ایجاد می کنند و به شما کمک می کنند تا راحت تر نفس بکشید.

  • به علاوه پیشنهاد می کنم، از دکوری و اکسسوری های تزئینی به صورت محدود استفاده کنید و آن هایی که خیلی خاص هستند و نیازشان دارید را در اتاق قرار دهید.
  • علاوه بر تور ، نمد نیز جزء تزئینات دکوراسیون اتاق خواب به حساب می آید که به صورت ترکیبی با تور می تواند جلوه بصری جذابی را برای محیط فراهم کند .تورها و نمدها در طرح و رنگ های مختلف قابل اجرا هستند .
  • همچنین از ماندن در اتاقی که براساس سلیقه او چیدمان شده لذت بیشتری می‌برد.
  • با این کار عملا اتاق اضافه ای خواهید داشت که می تواند به دفتر کار خانگی تبدیل شود.
  • دیگر زمان استفاده از آباژورهای قدیمی کنار پاتختی گذشته است، اگر علاقمند به سبک مدرن هستید و می‌خواهید طراحی اتاق خواب مدرن و یک دیزاین خاص داشته باشید به جای آباژور از آویزهای نور کنار تخت خواب استفاده کنید.

ما در این مقاله قصد داریم، نکات مربوط به دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک را به شما عزیزان ارائه دهیم. هرچه به جلو میرویم متاسفانه این حسها ازبین رفته و شاید دلیل آن سبک های جدیدی است که ارائه میشود. هر سبکی دردکوراسیون داخلی اصول خاص خود را دارد که اگر دراجرا رعایت نشود حس رضایت را نخواهیم داشت.

سبک بوهو یا بوهمیا (Bohemian)

یک اتاق خواب دو نفره با یک سرتخت چوبی، حس گرمی و صمیمیت را در فضا ایجاد می کند و ظاهری دلنشین و طبیعی دارد. اتاق خواب دو نفره بزرگسال به سبک صنعتی، یک انتخاب فوق العاده خاص و خلاقانه برای کسانی است که هیچ وسیله اضافی را تحمل نمی کنند و به راحتی از وسایل ساده، الهام می گیرند. دیوارهای ساخته شده از آجرهای رنگی یا بدون گچ و قفسه های ساخته شده از چوب یا فلز در این سبک به کار می رود. امسال یکی از روش های طراحی اتاق خواب، دیزاین اتاق با اشیاء هنری و لوازم جانبی تزئینی است.

یک گزینه بسیار عالی برای دکوراسیون اتاق خواب های ایرانی، استفاده از فرش های سنتی و لاکی ایرانی در دیزاین یک اتاق با تم روشن و ساده است. فرش لاکی ایرانی با نقوش زیبا و هنرمندانه، گرما و صمیمیتی را که فضای خواب بدان نیازمند است به آسانی تامین می کند و جلوه ای سرزنده و شاد در دکور اتاق خواب پدید می آورد. ایده‌هایی درباره‌ی دکوراسیون اتاق خواب سنتی، اتاق خواب سنتی مدرن، اتاق خواب مستر سنتی و کاغذ دیواری اتاق خواب مردانه را در اینجا مشاهده کنید.

قانون چهارم؛ چیدمان وسایل مربوط به تخت خواب شامل پتو، بالش و ملحفه‌ها است که می‌توانند شکل متفاوتی به اتاق‌خواب بدهند. شما می‌توانید از رنگ مشکی و تک‌رنگ‌های دیگر و یا سایه‌های مختلف از یک رنگ برای این موارد استفاده کنید. این گونه کمدها امروزه چندان استفاده نمی شوند، اما از جمله مزیت های آن ها این است که با بازتاب نور، فضای اتاق را بزرگ تر نشان می دهند. هم چنین اگر فضای کافی برای میز آرایشی ندارید، می توانید از آینه آن ها در این جهت نیز استفاده نمایید. رنگ های خنثی تسکین دهنده و آرام بخش هستند اما عدم استفاده از کنتراست باعث ایجاد خستگی و یکنواختی می شود.

طراحی معاصر در حال حاضر شامل سبک‌هایی از پایان قرن بیستم است، جایی که تمرکز، کمی از طراحی مدرن برداشته شد و افراد به ظاهری طبیعی و ملایم روی آوردند. چیدمان اتاق خواب همانند سایر چیدمان‌های داخلی اهمیت زیادی دارد. با این که این مرحله در طراحی اتاق خواب نسبت به باقی مراحل یک قدم بلند نیست اما غیر قابل حذف بوده و می تواند ذهن شما را برای جوشش خلاقیت آماده کند. پس شما در این مرحله همه ی اطلاعات جمع آوری شده را به طوری که بتوانید هر عکسی که خواستید را پیدا کنید، مرتب کنید. پیشنهاد می کنم که فقط عکس های مربوط به اتاق خواب را ذخیره کنید، هر قدر هم که عکس های دیگر وسوسه انگیز و زیبا باشند از ذخیره کردن آن ها بپرهیزید، چرا که سلیقه ی شما برای قسمت های دیگر خانه متفاوت از اتاق خواب است. یک میز برای کارهای روزانه به طوری که فضای زیادی را اشغال نکند، عالی است.

محسن: طرح‌های جابی بود…

به عبارتی برای خلوت و منظم به چشم رسیدن دکوراسیون اتاق خواب، بهتر است کمدها همانند یک دیوار ساده یکپارچه به چشم بیایند. یک سری دغدغه ها و سوالات در مشاوره های دکوراسیون و معماری اغلب دوستان مشاوره گیرنده مطرح هستند. اگر از این نوع کمد در اتاق خواب خود استفاده کردید، بهتر است برای رنگ آمیزی دیوار از رنگ سفید استفاده کنید و یا از کاغذ دیواری های رنگ روشن و ساده را بکار برید. استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار در کنار این کمدها توصیه نمی شود.

راهنمای خرید تابلو برای پذیرایی؛ چه نوع تابلو دیواری برای دکوراسیون پذیرایی مناسب است؟

آبی از دسته رنگ‌های کلاسیک است و پسرها همیشه به آن علاقه نشان می‌دهند. مشابه طرح بالا را متخصصین ما برای یکی از مشتریان خودشان اجرا کرده‌اند. اگر می‌خواهید قیمت چنین طرحی را بگیرید، روی درخواست مشاوره و قیمت گیری رایگان کلیک کنید. تزیین اتاق خواب دخترانه فانتزی چه او یک شاهزاده خانم صورتی دوست داشته باشد و چه بیشتر به رنگ های تیره و درام، وقتی نوبت به ایده های اتاق خواب دخترانه می رسد، هیچ جهت کلیشه ای مشخصی وجود ندارد. اما در مقابل رنگ های قرمز، زرد و نارنجی، رنگ های پر انرژی و محرکی هستند. پس این نوع رنگ ها را بهتر است به جای دیوارها، در دکوری و اکسسوری های کوچک وارد دکوراسیون اتاق خوابتان کنید.

متخصصین سلام ساختمان معمولا چنین طرح‌هایی را با متریال ام دی اف یا هایگلاس می‌سازند. اما اگر مشکل بودجه ندارید، می‌توانید چنین طرحی را با چوب هم بسازید. اگر هم نمی‌دانید که چه متریالی برای اجرای طرح بالا، مناسب شما است، می‌توانید از ما مشاوره رایگان بگیرید و قیمت این طرح را با انواع متریالی که می‌خواهید، از ما بپرسید. ترکیب رنگ آبی آسمانی و سفید، برای داشتن یک دکوراسیون شیک، عالی است. اما شما می‌توانید با سفارش این طرح به سلام ساختمان، با کمترین قیمت ممکن آن را اجرا کنید. ما به شما تضمین می‌دهیم که اگر کسی طرح شما را با همان کیفیت، ارزان‌تر اجرا کرد، مابه‌التفاوت پول پروژه را به شما باز می‌گردانیم.

معمولا دخترانی که به هنر علاقه‌مند هستند، به دنبال این سبک می‌روند. مبلمان کم ارتفاع، فرش‌های زینتی، لوازم هنری و رنگ‌های روشن و خنثی بخش بزرگی از طراحی بوهو هستند. رنگ پایه تمامی دیوارهای اتاق خنثی و یا خاکی است تا لوازم دکور شما بیشتر نمایان شوند و زیبایی فضای شما را دوچندان کنند. لوازم و مبلمان‌های ساده، هنری و بدون تزیینات در چیدمان اتاق خواب مدرن استفاده می‌شوند. برای انتخاب رنگ باید ببینید چه رنگی با روحیات شما سازگار است و به کدام رنگ علاقه بیشتری دارید .