دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک هالی سارن طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان

این لامپ ها اگر جای مناسبی نصب شوند، این امکان را می دهند که جهت روشنایی را همانطور که می خواهید تغییر دهید. چنین نورهای انعطاف پذیری به ویژه برای اتاق خواب های مدرن و مینیمال که لامپ های ساده و کاربردی لازم دارند، مناسب است. منابع نوری به روز و محبوبی که برای اتاق خواب بسیار عالی هستند. فقط نوری پراکنده و آرام را می بینید که فضایی صمیمی و راحت ایجاد می کند. لازم نیست وسایل کوچک مورد علاقه خود را از اتاق خواب بیرون ببرید، انتخاب مکان مناسب برای آنها بسیار عاقلانه تر است. خیلی راحت می توان فهمید که وسایل مورد علاقه شما دقیقاً همان جایی است که به آن نیاز دارید.

  • اما یکی از ترند های محبوبی که در اتاق خواب های نسل جدید پیش روی ما قرار می گیرد، لوستر های سقفی ای هستند که دقیقا بالای تخت خواب از سقف آویزان می شوند.
  • لوازم و مبلمان‌های ساده، هنری و بدون تزیینات در چیدمان اتاق خواب مدرن استفاده می‌شوند.
  • اما اینکه کدام یک از این تزیینات برای اتاق شما مناسب است بستگی به جزییات متعددی مانند نورگیری، ابعاد اتاق و رنگ های بکار رفته در آن دارد.
  • شما می توانید کل دیوارهای اتاق خواب یا فقط یک دیوار پشت تخت خواب را کاغذ دیواری کنید.
  • خوب است اگر فرزند جوان یا نوجوان‌تان ساز خاصی می‌نوازد یا به آن علاقه دارد، درصورت داشتن فضا، آن را در اتاقش داشته‌باشد.

تمام آنچه برای دیزاین این بخش نیاز دارید یک صندلی راحت، چند کوسن و کتاب های مورد علاقه تان هستند. پایین تختخواب و یا گوشه اتاق از مناسب ترین مکان ها برای ایجاد این فضای خصوصی خواهد بود. دقت کنید که طراحی یک دیوار با کاغذ دیواری برجسته و چشمگیر و دیوار دوم با اکسسوری های شاخص و جذاب، برای فضای کوچکی مانند اتاق خواب می تواند تعادل بصری فضا را برهم زده و ریتم آرامی را که این محیط بدان نیاز دارد از بین ببرد. کاغذ دیواری هایی با نقش و نگارهای بسیار بزرگ نیز می توانند تعادل بصری اتاق را بر هم بزنند و جلوه نازیبایی ایجاد کنند. به علاوه استفاده از کاغذ دیواری برای تزیین دیوارهای اتاق خواب تنها برای یک یا نهایتا دو دیوار (در صورت بزرگ و پرنور بودن اتاق) مجاز است.

ایده دکوراسیون اتاق خواب نوزاد

ما سعی کردیم از ترفندهای ساده و کاربردی استفاده کنیم تا به راحتی و با کمترین هزینه قابل اجرا باشد. با به کار گیری این ترفندها دکوراسیون اتاق خواب مدرن و به روزی دارید و از فضای کاربردی ایجاد شده لذت خواهید برد. تقریبا همه نوجوانان در دکوراسیون اتاق خواب خود نیاز به فضایی برای مطالعه دارند. باتوجه به سبک مورد علاقه ایشان می‌توانید از یک میز و صندلی یا تنها یک صندلی برای ایجاد چنین فضایی استفاده کنید.

اولین قدم این است که ببینیم چه مقدار پول و زمان می‌توانیم هزینه کنیم و بر اساس آن در مورد سبک دکوراسیون و تخت و … تصمیم‌گیری کنیم. سپس نوبت انتخاب سبک اتاق است که طبق آنچه تا الآن به آن پرداختیم کاربرد اتاق و در درجه بعد سلیقه تعیین‌کننده سبکی است که انتخاب می‌کنیم. تخت خواب شما مهم ترین فاکتور در دکوراسیون اتاق خواب محسوب می شود. اگر پتو یا روتختی شما خسته کننده و تکراری شده آن را تعویض کنید.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه کره ای

یک سری رنگ ها مثل ارغوانی و بنفش میانه رو هستند و رنگ های قهوه ای ، خاکستری ، طوسی جزء رنگ های خنثی محسوب می شوند . اتاق خواب محلی برای استراحت و خوابیدن است و تمی که در آنجا وجود دارد می تواند در میزان خواب راحت و رفتار انسان تاثیرگذار باشد . هر کس طبق خلق و خویی که دارد یک دیزاین را برای راحتی خود در اتاق خواب می چیند که رنگ در این دیزاین بسیار مهم است . انتخاب اندازه فرش بسیار مهم است و باید المان‌های مختلفی را در نظر بگیرید. یکی از این موارد اندازه اتاق و تختخواب است، اندازه فرش باید به گونه‌ای باشد که زیر تخت و قسمتی از اطراف آن را بپوشاند تا هنگام بیرون آمدن از تخت پای شما کف سرد و سخت اتاق را لمس نکند.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد!

هم‌چنین به خاطر داشته‌باشید که تا حد امکان اتاق خواب عروس را ساده‌تر دیزاین کنید. چراکه طراحی‌های شلوغ مدت‌هاست که دیگر ترند سال محسوب نمی‌شوند. فواصل بین تختخواب، دیوارها و مبلمان بایستی به شکلی در نظر گرفته شود که جابجایی افراد در اتاق به سهولت انجام شود. پالت رنگی این اتاق سفید هست که برای گرم‌تر شدن اتاق از رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای خیلی روشن یا صورتی روشن در کنار نورپردازی‌های گرم استفاده شده است.

سبک مدرن سبکی ساده، هنری و بدون تزیینات پیچیده است که معمولا به صورت تک رنگ یا مجموعه‌ای از رنگ‌های مشابه طراحی می‌شود. برای تزیین اتاق خواب می توانید از شمع و گل استفاده کنید و یک اتاق خواب رویایی بسازید . چیزهایی که در اتاقتان ذهن شما را به هم می ریزد و وسایلی را که باید دور بریزید مشخص کنید. استفاده از رنگ‌های روشن در اتاق، روشنایی فوق العاده‌ای به آن می‌دهند. می‌توانید از لگوی شخصیت‌های کارتونی مورد علاقه پسرتان هم در تزئین اتاق استفاده کنید.

که می توانید در انتخاب روتختی مناسب و اکسسسوری های دیگر این رنگ ها را به کار ببرید. دختران جوان به یک اتاق خواب کامل نیاز دارند تا بتوانند علاوه بر استراحت در آن به مطالعه مشغول شوند و یا اوقات فراغت خود را در اتاق به تنهایی و همراه دوستان خود سپری کنند. برای چیدمان اتاق خواب دخترانه در ابتدا به یک سرویس خواب تک نفره زیا نیاز است. سرویس خواب دخترانه می تواند شامل تخت خواب یک نفره، میز آرایش، میزتحریر، پاتختی، آینه و صندلی باشد. همچنین می توانید از یک کمد جالباسی جادار برای مرتب سازی لوازم مختلف استفاده نمایید. برخی دختران نوجوان به رنگ های آرام و پاستلی و برخی دیگر به رنگ های پرهیجان علاقه مند هستند.