دکوراسیون اتاق خواب ساده و شیک هالی سارن طراحی داخلی ، دکوراسیون داخلی ، بازسازی ساختمان

حال نوبت ترسیم طرح اولیه اتاق خواب است که می توانید با الهام گرفتن از ایده ها و خواندن توصیه ها خودتان آن را طراحی یا به دکوراتور واگذارش کنید. در این اتاق یک تابلو نقاشی یا قاب عکس بزرگ بهتر از ۱۲ تا عکس مربع است، اگر می خواهید تیرگی به فضای داخلی اتاق اضافه کنید قاب مشکی بهترین گزینه است. بخشی از جداره ثابت کمددیواری را (نه همه!) به عنوان آینه قدی در نظر بگیرید. این آینه می تواند با یک میز متحرک بازشو به عنوان میز آرایش ترکیب شود. فراموش نکنید که برای چنین طرحی لازمست به یک نجار مجرب دسترسی داشته باشید. جواب این سوالات برای خانه ها و اتاق خواب های متداول با ابعاد معمول ارائه شده است و تلاش کرده ایم پاسخ هایی به صورت کلی که برای اغلب خانه های ایرانی مناسب هستند به این پرسش ها ارائه کنیم.

  • این عدد برای کودکان و نوجوانان کمتر از ۱۸ سال به مراتب بیشتر هم هست.
  • به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.
  • اتاق کودک علاوه بر دکوراسیون زیبا باید آرام و استاندارد باشد.
  • در مقاله بعدی حتما راجع به دکوراسیون اتاق خواب های کوچک هم صحبت خواهیم کرد.

اگر به رنگهای تند علاقمندید بهتر است تم اصلی را یک رنگ خنثی انتخاب کنید و 60 درصد از دکور اتاق را به آن اختصاص دهید. سپس برای رنگهای تند تصمیم بگیرید و 30 یا 10 درصد اشیاء و دکور را از رنگ دلخواه استفاده کنید. برای انتخاب رنگ دیوار اتاق خواب باید دقت داشته باشید که این رنگ با تم کلی منزل هماهنگی داشته باشد و خیلی دور از رنگ دکوراسیون منزل نباشد.

اگر فضای اتاق به شما اجازه میداد چند تکه ازمبلمان یا وسایل کناف دکوراتیو را با فاصله از دیوارقرار دهیم. استفاده از کاغذدیواری برای تمام دیوارها می تواند هزینه قابل توجهی به همراه داشته باشد. بنابراین به جای آن می توانید طرح مورد نظرتان را با رنگ آمیزی دیوارها خلق کنید. اگر قصد رنگ آمیزی دیوارهای اتاقتان برای ایجاد طرحی منحصربه فرد دارید، از تکنیک هایی که در ادامه به معرفی آن پرداختیم غافل نشوید. دور نگه داشتن وسایلی همچون تلویزیون، لپ تاپ و یا وسایل ورزشی تان از اتاق خواب شما را یک قدم به تجربه آرامش در فضای آن نزدیک می کند. اتاق خوابتان بهتر است صرفا برای استراحت کردن، خواب و مطالعه مورد استفاده قرار گیرد تا ذهن شما به طور ناخوداگاه با قرار گرفتن در آن محیط به سمت یکی از این سه گزینه برود.

کف اتاق خواب

یک اتاق مسترعالی و بدون نقص در درجه ی اول باید دارای ابعاد مفید اتاق بزرگتر از 15 متر باشد. استفاده از وسایل ودکوراسیون لوکس استفاده ازدکورها، سقف وتزئینات و امکانات بروز چشم انداز اتاقهای مستر معمولا ویژه است. 6- متریال ها و المان های مورد نیاز طراحی (کاغذدیواری ، کف پوش و….). 3- انتخاب رنگبندی مناسب براساس (بزرگ و کوچک بودن و رده سنی و دختر یا پسر بودن و…). البته میتوانید بخش بالایی کمد را به صورت یک فضای جداگانه با درب های متفاوت درنظر بگیرید. مطابق تحقیقات بنیاد ملی خواب ، بزرگسالان بین ۱۸ تا ۶۴ ساله بایستی هر شب بین هفت الی نه ساعت بخوابند و افراد مسن در سنین ۶۵ سال و بالاتر به حداقل هفت الی هشت ساعت استراحت در شبانه روز نیاز دارند.

فوت و فن طراحی کابینت مدرن ایرانی در دکوراسیون آشپزخانه

یکی از ویژگی‌های بارز این سبک، هماهنگی اجزای بسیار متنوع اتاق در کنار یکدیگر است. بدلیل اینکه عروس کلیه لوازم خود را به صورت نو و ست شده خریداری می کند ، اتاق خواب عروس دیزاین جذاب و مدرنی دارد . اگر سبک سلطنتی یا استیل انتخاب شود معمولاً رنگ های سفید یا نقره ای با تاج طلایی و سفید بیشترین انتخاب را دارد . اگر سبک راحتی و مدرنیته انتخاب شود ، تخت در تم های مشکی ، سفید و نقره ای بدون تاج خواهد بود . ایده هایی که می توانید در دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن و کلاسیک به کار ببرید .

دخترها رنگ های شاد را دوست دارند و ترجیح می دهند چیدمان اتاق خوابشان با ترکیبی را رنگ های شاد انجام پذیرد . در دکوراسیون اتاق خواب دختران اشیاء تزئیناتی ، تابلوها ، عروسک ها و لوازم پر زرق و برق زیاد به چشم می خورد . اتاق خواب دختران هیجان ، انرژی و نشاط را همراه دارند و حس راحتی به انسان دست می دهد .

بازسازی اتاق خواب

این تکنیک برای متعادل کردن فضای اطراف یک نقطه کانونی(تخت) استفاده می‌شود. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به استفاده از خطوط منحنی و افزودن عناصری با تناژ رنگی گرم اشاره کرد. با اینکه این سبک شامل موارد زیادی می‌شود، اما ظاهری ساده و با نشاط دارد.

اگر فضای محدودی در اختیار دارید بهتر است با توجه به ابعاد تختخواب، اندازه کمد دیواری را تعیین کنید. به طور مثال تخت خواب دو نفره در اتاق خواب فضای زیادی را اشغال می کند و می توانید از کمد دیواری های کوچک تر استفاده کنید. به طور مثال یکی از مهمترین قسمت هایی که در خانه شما وجود دارد و شما بیش از یک سوم عمر خود را در این قسمت می گذرانید اتاق خواب است که باید در چیدمان دکوراسیون اتاق خواب ها به موارد زیادی توجه کنید. گلدان مناسب، یکی از ضروریات در طراحی دکوراسیون اتاق خواب است. سرزندگی و شادابی بیشتر، کمترین ارمغان استفاده از گل و گیاه در اتاق خواب خواهد بود.