دکوراسیون اتاق خواب سبک های دکوراسیون دکوراسیون داخلی اتاق خواب

همچنین بهتر است که تخت را مثل این تصویر، زیر پنجره و کنار درب چیدمان نکنید، تا سر و صدا بیرون اتاق و سرما خواب آرامتان را مختل نکند. سر تختی به صورت چوبی ، آینه ای ، آهنی و یا پارچه ای قابل تزئین است . اگر سر تختی از نوع چوبی باشد ، چوب بکار رفته در آن با چوب تخت یا تاج آن ست می شود . اگر از نوع پارچه ای باشد ، رنگ پارچه با رو تختی ، بالش های تخت و ملافه ها ست می شود .

  • اگر این سبک طراحی را دوست ندارید، می‌توانید با استفاده از انواع اکسسوری‌ها و گلدان گل‌های طبیعی کمی از آن فاصله بگیرید.
  • دوم؛ یک کمد دیواری بزرگ و جادار با درب ریلی، ارتفاع تا سقف و یک آینه قدی در نظر بگیرید.
  • اگر اتاق خواب کوچکی دارید و جای کافی برای تخت ندارید می توانید از تخت تاشو در داخل کمد دیواری استفاده کنید .
  • لازم نیست وسایل کوچک مورد علاقه خود را از اتاق خواب بیرون ببرید، انتخاب مکان مناسب برای آنها بسیار عاقلانه تر است.

استفاده از یک لحاف چهل تکه یا پتوی پشمی همراه با بالشت‌های خزدار گرمای دلنشینی به فضا می‌بخشد. این فضای ساده و در عین حال زیبا ذهن شما را از هرگونه افکاری خالی کرده و به شما فرصت تمدد اعصاب شگفت‌انگیزی می‌دهد. شما درحالی‌که اتاق خود را به این سبک تزیین می‌کنید، می‌توانید سلیقه شخصی خود را هم با آن ترکیب کرده و فضایی با نشاط به وجود بیاورید.

تکنیک هایی برای بزرگتر به نظر رسیدن اتاق

انتخاب سرویس خواب دخترانه ساده می تواند به شما کمک کند تا با تغییر اکسسوری ها و لوازم دکوری بتوانید تغییراتی کوچک اما زیبا را در اتاق خود به وجود آورید. برای زیبایی دیزاین اتاق خواب دخترانه خود بهتر است از سرویس خواب با سایز مناسب استفاده کنید و برای کامل نمودن اتاق خواب از پرده، آباژور، قاب عکس، جاشمعی و لوازم ساده دیگر انتخاب کرده و هر یک را در جای درست خود قرار دهید. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره؛ چیدمان جدید و زیبا

همچنین می توانید آیینه ها را طوری به کار ببرید که اتاق بزرگتر نشان داده شود. یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید، دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید. در انتخاب رنگ اتاق خواب دخترانه خودمان را محدود به یکسری رنگ محدود و تکراری نکنیم. اما نکته‌ای که در انتخاب رنگ باید به آن توجه کنید این است که براساس سلیقه فرزندتان آن را انتخاب کنید. بکارگیری این رنگ‌ها می‌تواند هر فضای بی‌روحی را به یک فضای با انرژی زیاد و هیجان انگیز تبدیل کند.

از چندین لایه نوری در اتاق خوابتان استفاده کنید!

با قرار دادن آن در کنار تخت علاوه بر استفاده از فضای نگهدارنده، می توانید به عنوان میز پاتختی نیز از آن استفاده نمایید. هم چنین استفاده از چنین لامپ هایی که نور را بیشتر به سمت بالا متمرکز می کنند نیز در ایجاد فضایی بزرگ تر کمک می کند. با انجام این کار نور بیش تری در اتاق خواب منعکس می شود و همین امر سبب بزرگ تر شدن اتاق می شود. ویژگی اصلی آن، داشتن طرح‌های بزرگ برگ مانند، رنگ‌ سبز و گل‌های استوایی است. این سبک باعث می‌شود صبح که از خواب بیدار می‌شوید حس بودن در تعطیلات داشته باشید. میزها و لامپ‌های همسان، هر مبل یا صندلی‌ای درست در مقابل جفت دیگر خود قرار گرفته اند.