دکوراسیون اتاق خواب سبک های دکوراسیون دکوراسیون داخلی اتاق خواب

پنجم؛ از دو سبک پرده، یک لایه سبک و ساده برای عبور حداکثری نور روز و یک لایه ضخیم و تیره برای تاریک کردن حداکثری در شب استفاده کنید. اگر عمق کمد زیاد است (که بهتر است اینگونه باشد) از یک لامپ ساده برای نورپردازی داخل کمد استفاده کنید تا نیازی به جست و جوی زیاد و دشوار درون آن نشوید. مبلمان سنتی معمولا از چوب‌هایی مانند چوب ماهون، افرا یا گیلاس ساخته شده‌اند و پارچه‌های استفاده شده همگی ضخیم، با کیفیت و درجه یک هستند، مانند مخمل، چرم یا ابریشم.

  • خوگر به عنوان حلقه رابط عرضه و تقاضا در این حوزه بر بستر تجارت الکترونیک و به صورت یک Marketplace بنا شده و موجب افزایش کارآمدی در عرضه کالا و ارائه خدمات به مصرف کنندگان نهایی می شود.
  • پیشنهاد ما به شما این است که اگر فرزندتان در سن و سالی است که می‌توانید با او مشورت کنید و از سلیقه او استفاده کنید حتما این کار را انجام دهید.
  • اما در سال های اخیر طراحی های جدیدی برای این مدل تخت خواب ها ایجاد شده است که برای دسترسی به فضای زیر آن ها نیازی نیست که حتما تشک تخت را بلند کنید.
  • حتی می توانید از هر دو این گزینه ها در اتاق خواب استفاده کرده و دیگر لوستر در سقف اتاق خواب نصب نکنید، البته درصورتی که این دیوارکوب ها و آباژور انتخابی شما، روشنایی کافی داشته باشند.
  • تا ضمن حفظ ظاهر و کاربرد در طول زمان جذابیت محیط از دست نرود.
  • اگر اتاق خوابتان پنجره دارد باید یک پرده مناسب برای آن تهیه کنید .

با توجه به فضای اتاق خواب دختران تخت خواب دو طبقه را طبق ابعاد، رنگبندی، طرح، مواد اولیه و نیاز خود طراحی کنید و سفارش دهید. می توانید از پله های منبری به صورت کشودار جهت مرتب سازی لوازم مختلف استفاده نمایید. همچنین می توانید با مشاوره با طراحان محصولات سفارشی دو تخت خواب را به گونه ای داشته باشید که قسمت زیرین تخت تماماً کمد با فضاهای تفکیک شده برای قراردادن لباس و لوازم مختلف باشد. نورپردازی اصولی می­‌تواند فضای اتاق خواب شما را سرشار از آرامش کند.

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه

برای آن از رنگ های گرم و طرح ها و الگوهای لطیف استفاده کنید و جایی را برای میز آیینه در نظر بگیرید. اینکه تخت خواب شما دارای پشتی بلند باشه و یا مانند تصویر زیر طراحی سقف هم جزو تخت باشد و از پرده استفاده شود تماماً به شما بستگی دارد و باید حس و سلیقه خود را در نظر بگیرید. طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب بعنوان یکی از بخشهای دکوراسیون داخلی منزل باید بگونه ای باشد که وقتی وارد اتاق خواب می شوید حس آرامش به شما دست بدهد و انرژی مثبت آن به شما منتقل شود .

استفاده از وسایل چندمنظوره

یک رنگ مثل طلایی ، نقره ای ، آبی ، قرمز یا زرشکی در کنار رنگ های دیگر بیشتر به چشم می خورد . اشیاء و ابزارها همگی دارای برجستگی هستند و معمولاً چیدمان تخت ، کمد و دیگر ابزارهای چوبی دارای تاج و قاب هستند . روی تختخواب خود از شش یا هفت بالش پر استفاده کنید و آنها را با سلیقه خود در رنگهای متفاوت روی تخت بچینید تا جذابیت بیشتری پیدا کند. پالش­‌های پر علاوه بر جذابیت بصری، این حس گرما و لطافت را به شما القا می­‌کند. بالش‌پر و کوسن ها باید با رنگ اتاق خواب شما هارمونی داشته باشد‌ برای این کار بهتر است رنگهای مکمل رنگ اصلی اتاق خواب را به کار ببرید. سعی کنید رنگ مکمل را به درستی در اتاق خواب استفاده کنید تا باعث شلوغی اتاق نشود.

استفاده از کاغذ دیواری برای ایجاد عمق بیشتر در اتاق خواب

از جمله ویژگی های اتاق خواب های ایرانی، سادگی و شیک بودن آن می باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانواده ها که دارای فرزند دختر هستند، در تمامی مراحل سنی دختر خود، سعی در ایجاد و چیدمان اتاق خواب دخترانه و سرویس خواب او، با توجه به روحیه حساس و خاص دخترانه هستند. این موضوع در چیدمان تخت خواب و اتاق خواب و سرویس خواب نوجوانان تاثیر بسزایی دارد. وسایل تز یینی به کار رفته و استفاده از تابلوها و رنگها، نشان دهنده احساسات آنها است. در ادامه چند مدل اتاق خواب دخترنه نوجوان یا تزیین اتاق خواب دخترانه مناسب نوجوان را خواهید دید. دکوراسیون اتاق خواب در راحتی و داشتن فضایی مناسب جهت خواب و استراحت حرف اول را می زند .

دکوراسیون اتاق خواب ها با توجه به سلیقه افراد ، میزان بودجه ، دکوراسیون منزل ، جنسیت افراد ، علایق آنها و تم رنگی که دوست دارند چیده می شود . رنگ و طرح های دیواری، برای اتاق خواب های باریک یکی از موارد مهم و اساسی به شمار می روند. طرح های عمودی و عمق دار باعث می شوند تا فضای اتاق خواب وسیع تر و دلباز تر احساس شود. برای ایجاد چنین فضایی استفاده از کاغذ دیواری هایی با طرح های سه بعدی انتخاب مناسبی خواهد بود.