دکوراسیون اتاق خواب سبک های دکوراسیون دکوراسیون داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب دخترانه ساده و شیکبرای دیدن قیمت این سرویس اینجا کلیک کنید. سر تخت ها، مدت زیادی است که از عناصر تاثیرگذار دکوراسیون اتاق خواب دو نفره هستند. البته، بعضی مدل ها مانند سبک مدرن و خیلی ساده (مینیمالیسم) هنوز محبوب است و به همین دلیل تخت های خیلی ساده و بدون سرتخت را هنوز هم می توان دید. همچنین بازسازی منزل و دکوراسیون اتاق خواب مدرن باعث زیباتر جلوه دادن اتاق شما خواهد شد.

  • با این کار هم ارتفاع اتاق کمتر به نظر می رسد و هم فضایی صمیمی تر ایجاد می شود.
  • مدت زمان انجام هر پروژه متفاوت بوده و به تعداد و ابعاد فضاها و نوع طراحی انتخابی شما بستگی دارد.
  • یک میزگرد کوچک جایی برای خوردن قهوه صبحگاهی آرامش شما را دو چندان می‌کند.
  • نورپردازی یکی از مسائل مهم در دکوراسیون منزل و اتاق خواب است که باید به درستی اجرا شود .
  • ابعاد و چیدمان این فرش لازمست به نحوی باشد که پای افراد در هنگام بیدار شدن بر روی آن قرار بگیرد و به عبارتی بخشی از فضای زیرین تخت و محیط اطراف آن را پوشش دهد.

هم‌چنین به خاطر داشته‌باشید که تا حد امکان اتاق خواب عروس را ساده‌تر دیزاین کنید. چراکه طراحی‌های شلوغ مدت‌هاست که دیگر ترند سال محسوب نمی‌شوند. فواصل بین تختخواب، دیوارها و مبلمان بایستی به شکلی در نظر گرفته شود که جابجایی افراد در اتاق به سهولت انجام شود. پالت رنگی این اتاق سفید هست که برای گرم‌تر شدن اتاق از رنگ‌های گرمی مانند قهوه‌ای خیلی روشن یا صورتی روشن در کنار نورپردازی‌های گرم استفاده شده است.

دیزاین اتاق خواب

که می توانید در انتخاب روتختی مناسب و اکسسسوری های دیگر این رنگ ها را به کار ببرید. دختران جوان به یک اتاق خواب کامل نیاز دارند تا بتوانند علاوه بر استراحت در آن به مطالعه مشغول شوند و یا اوقات فراغت خود را در اتاق به تنهایی و همراه دوستان خود سپری کنند. برای چیدمان اتاق خواب دخترانه در ابتدا به یک سرویس خواب تک نفره زیا نیاز است. سرویس خواب دخترانه می تواند شامل تخت خواب یک نفره، میز آرایش، میزتحریر، پاتختی، آینه و صندلی باشد. همچنین می توانید از یک کمد جالباسی جادار برای مرتب سازی لوازم مختلف استفاده نمایید. برخی دختران نوجوان به رنگ های آرام و پاستلی و برخی دیگر به رنگ های پرهیجان علاقه مند هستند.

دکوراسیون پذیرایی ایده آل و شیک؛ راهنمای چیدمان و انتخاب، بهترین ها، ترفندها و اشتباه های رایج

• انتخاب المانهای مناسب دکوراسیون اتاق خواب، دیوار اتاق خواب، کمددیواری، رنگ در اتاق خواب. امروزه با بالارفتن هزینه ی مسکن، توان بعضی از ما برای خرید خانه های بزرگ با اتاق های بزرگ پایین آمده است و شاید بعضی ما اصلا نخواهیم اتاق های بزرگی داشته باشیم. بزرگ نشان دادن فضای اتاق یکی از راهکارهای مناسب برای کاهش هزینه ها است. دیگر لازم نیست که حتما به خودمان اجبار کنیم که رنگ دیوارها باید سفید باشد. باید بدانیم که بعضی از رنگ های تیره باعث میشود که کنج های اتاقِ معلوم نباشد و اتاق بزرگتر به نظر برسد. با استفاده از این نکته کوچک میتوانید منزل خود را با یک طراحی داخلی مناسب بزرگتر جلوه دهید.

برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند. به دلیل اینکه لباس ها و کلیه اشیاء شخصی که می پوشیم و مصرف می کنیم در داخل اتاق خوابمان قرار دارد لازم است یک آینه در اتاق وجود داشته باشد تا بتوانیم شکل ظاهری خودمان را مشاهده بکنیم . علاوه بر این آینه سبب انعکاس نور محیط در فضا می شود و روشنایی فضا را دو برابر می کند . در این سبک از رنگ های شاد بویژه قرمز ، آبی ، یاسی و صورتی بیشتر استفاده می شود . پارچه های بکار رفته در ملافه ها ، پرده ها ، روبالشی ها همه دارای طرح و رنگ هایی با تم قرمز هستند . از قالیچه های رنگی ، گلیم و جاجیم برای پوشاندن کف استفاده می شود .