دکوراسیون اتاق خواب قیمت دکوراسیون اتاق خواب دخترانه، هزینه طراحی و تغییر دکوراسیون خدمت از ما-پارسیان دکور

بهتر است یک اثر هنری زیبا انتخاب کنید، چند عکس خانوادگی ترتیب دهید، گل و شمع اضافه کنید و آن را به حال خود رها کنید. مجله خبری دکوراسیون 12 متری یا کوچکتر، باید دنج و ساده، پیچیده و شیک به نظر برسد، صرف نظر از اینکه چه سبکی از دکوراسیون را انتخاب می کنید. برای سهولت در جابجایی، حداقل سه فوت بین تخت و دیوارهای جانبی یا قطعات بزرگ مبلمان و حداقل دو فوت بین تخت و مبلمان کم ارتفاع مانند میزها و کمدها قرار دهید. اگر برای رسیدن از کمد به حمام مجبور هستید در اطراف تخت قدم بزنید، به این فکر کنید که چگونه می توانید تخت را جابجا کنید. یکی دیگر از چیزهایی که در دکوراسیون اتاق خواب اهمیت دارد و می‌تواند در روحیه شما هم تاثیر مستقیم داشته باشد رنگ دیوارها، روکش تخت خواب و پرده ها می باشد.

  • تخت خواب‌های کشودار بیشتر از آنچه که فکر می‌کنید می‌توانند به شما در ایجاد فضای اضافی کمک کنند.
  • حالا یک نگاهی به مدل دکوراسیون اتاق خواب شیک، مدرن و اغلب ساده ای که در این مطلب برای شما جمع آوری کرده ایم بیاندازید، ایده ها را مطالعه کنید و بعد سروقت تغییر دکوراسیون اتاق خواب تان بروید.
  • اتاق خواب زیبایی که در تصویر مشاهده می‌کنید به‌سبک مدرنِ میانه‌ی قرن دکور شده است.
  • چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید.

ایده‌هایی درباره‌ی دکوراسیون اتاق خواب سنتی، اتاق خواب سنتی مدرن، اتاق خواب مستر سنتی و کاغذ دیواری اتاق خواب مردانه را در اینجا مشاهده کنید. یک سری دغدغه ها و سوالات در مشاوره های دکوراسیون و معماری اغلب دوستان مشاوره گیرنده مطرح هستند. اتاق خواب یکی از قسمتهای مهم خانه است و امن ترین بخش یک خانه به حساب می‌آید. با طراحی یک دکوراسیون و دیزاین اصولی می‌توان اتاق خواب را به گوشه دنجی برای استراحت، مطالعه، تماشای فیلم و …تبدیل کرد. برای داشتن یک اتاق خواب راحت و آرامش بخش می‌توانید از نکاتی که ما برای شما خواهیم گفت استفاده کنید. با ما همراه باشید تا 7 ترفند اصولی و مدرن را برای دکوراسیون اتاق خواب بیان کنیم.

استایل ساده به سبک اسکاندیناویا

نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، سادگی شکل و فرم وسایل تا جای ممکن است. فرش‌ داخل اتاق جنبه تزیینی هم دارد بنابراین بهتر است در انتخاب سبک و رنگ آن دقت کنید تا با دکوراسیون اتاق خواب شما همخوانی داشته باشد. اگر دیزاین اتاق خواب شما سنتی و کلاسیک است بهتر است از فرشهای دست بافت ابریشم یا طرح سنتی استفاده کنید و اگر سبک دکوراسیون اتاق خواب مدرن و مینیمال است بهتر است، فرش‌های مدرن با رنگهای خنثی را خریداری نمایید.

دکوراسیون اتاق خواب کوچک دو نفره

تاج این تخت نیز به خاطر وضوح جنس شیشه‌ای آن از دیده شدن کاغذ دیواری نمی‌کاهد. در این مقاله در کنار شما به بررسی دکوراسیون اتاق خواب به سبک مدرن که یکی از پرطرفدارترین سبک ها در کشور ما است، پرداختیم. شما چه تجربیات و ایده هایی در این مورد دارید؟ خوشحال می شویم در ادامه آنها را با ما و دیگر خوانندگان مجله پیت کت به اشتراک بگذارید. برای داشتن اتاق خوابی منظم و مرتب و به دور از آشفتگی الزاما نیاز نیست سبک مینیمال را انتخاب کنید. در سبک مدرن با کم کردن وسایلی که کاربردی ندارند یا جایگزین کردن گزینه هایی که انواع مشابه آنها و با استفاده ی بهینه تر موجود اند، همچون تخت خواب تاشو، به این هدف می رسند.

در زمان انتخاب کاغذ دیواری برای اتاق خوابتان ممکن است کمی سردرگم شوید، زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد می باشد. این روزها کاغذ دیواری به محبوب ترین و پرطرفدارترین فاکتور در دکوراسیون منزل تبدیل شده است. و در همه فضاهای مختلف از کاغذ دیواری های متنوع استفاده می شود. یکی از قسمت های خانه که مورد توجه افراد زیادی قرار می گیرد دکوراسیون اتاق خواب است و استفاده از کاغذ دیواری مناسب برای اتاق خواب می تواند در زیبایی بیشتر این فضا تأثیر چشمگیری داشته باشد. زیرا تنوع کاغذ دیواری اتاق خواب آنقدر زیاد است که انتخاب مدل دلخواه از بین انبوه آن ها کار دشواری است.

۲۴- تخت های کم ارتفاع برای فضاهایی با ارتفاع محدود مناسب هستند. هنگامی که سقف ارتفاع کافی برای ایجاد اختلاف ارتفاع زیاد در مبلمان را ندارد یکی از بهترین ایده ها استفاده از همین روش است . پانل هایی با نور پس زمینه ، روشنایی فوق العاده ای را برای فضای بالای تخت را فراهم می کند . به طور کلی بهتر است از رنگ‌ های کم‌ رنگ ‌تر رنگ ‌های مورد علاقه ‌تان در اتاق خواب استفاده کنید. این ممکن است به این معنی باشد که به جای رنگ بادمجانی، رنگ ارغوانی یا به جای رنگ نارنجی تیره رنگ ملایم نارنگی را انتخاب کنید. اگر درباره رنگ تخت خواب تصمیم گرفتید می‌توانید برای ایجاد تعادل از یک اثر هنری الهام‌بخش استفاده کنید؛ اثری که مثل نقطه کانونی عمل کند و در تناسب با رنگ تخت و محیط باشد.