دکوراسیون اتاق خواب مدرن؛ ۲۵ ایده جذاب برای داشتن یک اتاق خواب شیک چطور-پارسیان دکور

برای مثال اگر سبک دکوراسیون اتاق نشیمن و پذیرایی و آشپزخانه خود را از نوع مدرن انتخاب نموده اید بهتر است قسمت اتاق خواب شما هم دارای سرویس خواب مدرن بوده که از این سبک پیروی نمایید. بهترین کار این است که اتاق خواب خود را تنها با وسایل مورد نیاز خود مبله کنید. یک تخت، یک یا دو میز کنار تخت، کمد و صندلی از ملزومات ضروری برای دکوراسیون اتاق خواب 12 متری است.

با اینکه در سبک مدرنِ اواسط قرن معمولا کمتر از رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود، ولی همیشه در طراحی داخلی استثنا وجود دارد. این اتاق رنگارنگ و سرگرم‌کننده، قدرت تأثیر‌ فرشی با رنگ‌های زنده در جذابیت فضا را نشان می‌دهد. استفاده از تخت خواب‌های ساده و مینیمال به شما این اجازه را می‌دهد که بالای تخت از تابلوها یا قاب عکس‌های کوچک و جذاب استفاده کنید. برای کمک به تعادل نرمی تخت ، سعی کنید در یک یا دو مکان دیگر از آن نرمی استفاده کنید ، که باعث می شود بقیه قسمت های اتاق در مقایسه با شما “سخت” نشوند. پارچه های پنجره ای ، فرش های منطقه ای ، یا پتوها روش های عالی برای گسترش ظاهر نرم در اتاق است. در حالی که سهولت در حرکت یک روش عالی برای قضاوت در مورد شلوغ بودن یا نبودن اتاق خواب شما است ، اما مهم است که چگونه به نظر می رسد.

به صورت کلی به یاد داشته باشید که تزیینات و اکسسوری های شلوغ و پرکار کلاسیک برای اتاق خواب های مدرن گزینه مناسبی محسوب نمی شوند و هارمونی و نظم اتاق را به سادگی درهم می ریزند. با اینکه در طراحی خانه­ های امروزی به بحث نورگیری اتاق خواب توجه می­ شود ولی به طور کلی اتاق خواب به دو صورت پنجره ­دار و یا بدون پنجره دیده می­ شود. اگر اتاق پسران شما کوچک است و می‌خواهید از کم‌ترین فضا بیش‌ترین بهره را ببرید، ایده بالا که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است برای شما کاملا مناسب است. توجه داشته باشید، طبق توصیه طراحان داخلی، فاصله تخت با دو دیوار کناری، بهتر است مانند تصویر زیر، حدود 1 متر باشد تا فضای مناسب برای رفت و آمد و قرار دادن میز پاتختی را داشته باشید. بنابراین اگر پرده پارچه ای است، باید در کنار آن از آستر یا والانی ضخیم استفاده کرد تا در مواقع نیاز مانع دید به فضای داخل و ورود نور شد. برای اتاق های مدرن و امروزی هم می توان از پرده کرکره ای و شید استفاده کرد.

  • نکته ای که برای دکوراسیون این اتاق خواب وجود دارد انتخاب هوشمندانه وسایل و اکسسوری ها است.
  • برای داشتن یک اتاق خواب راحت و آرامش بخش می‌توانید از نکاتی که ما برای شما خواهیم گفت استفاده کنید.
  • اما یکی از ترند های محبوبی که در اتاق خواب های نسل جدید پیش روی ما قرار می گیرد، لوستر های سقفی ای هستند که دقیقا بالای تخت خواب از سقف آویزان می شوند.
  • پس همراه ما باشید تا در ادامه 31 مدل جذاب دکوراسیون اتاق خواب پسرانه را ببینید و از آن‌ها ایده بگیرید.
  • مشابه طرح بالا را متخصصین ما برای یکی از مشتریان خودشان اجرا کرده‌اند.

اتاق خواب های خاکستری تیره فوق العاده انعطاف پذیر هستند ، زمانی که به پالت رنگ ها دقت می کنیم در این سبک رنگی ، احساساتی بزرگتر از زندگی دنیوی ، در این خلوت مرموز احساس می کنیم. ۳۵- دیوارکوب های چوبی از متداول ترین پوشش ها برای دیوارها هستند. در طراحی دکوراسیون اتاق خواب این پروژه از دیوارکوب و نورمخفی استفاده شده است . لازم نیست که حتما در جنگل چادر بزنید تا حس فضای آزاد جنگلی را به اتاق خواب خود بیاورید. اتاق خواب سبز و سفید ملایم با نقش‌های الهام‌ گرفته از جنگل به همراه اشیاء دکوراتیوی که شما را به یاد جنگل می‌اندازد، می‌تواند فضای اتاق خواب جنگلی آرامش‌بخشی را برای شما فراهم کند. حضور چوب در مبلمان و سردیس گوزن مثالی از این موضوع در دکوراسیون بالاست.

۲۰. اتاق خواب مستر به سبک مینیمال

انتخاب سبک دکوراسیون اتاق به سلیقه‌ و شخصیت صاحب اتاق بر می‌گردد. سبک دیزاین اتاق خواب از آن جهت بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد که نوع طراحی و مواردی که باید تهیه شوند به آن بستگی دارد. در هرحال، کفپوش اصلی اتاق هرچه که هست، لازمست برای محیط اطراف تخت خواب یک فرش زیبا و متناسب با دکور اتاق خواب در نظر بگیرید. ابعاد و چیدمان این فرش لازمست به نحوی باشد که پای افراد در هنگام بیدار شدن بر روی آن قرار بگیرد و به عبارتی بخشی از فضای زیرین تخت و محیط اطراف آن را پوشش دهد.

استفاده از کاغذ دیواری می تواند دکوراسیون اتاق خواب شما را تغییر دهد . می توانید از کاغذ دیواری های طرح دار برای ایجاد یک فضای جدید و زیبا بهره بگیرید . در انتخاب رنگ کاغذ دیواری خیلی دقت کنید که رنگی که انتخاب می کنید به آرامش فضا کمک کند . همچنین می توانید از کاغذ دیواری ساده استفاده کنید و با نصب استیکر های زیبا آن را تزیین کنید . طراحی و دیزاین دکوراسیون اتاق خواب بعنوان یکی از بخشهای دکوراسیون داخلی منزل باید بگونه ای باشد که وقتی وارد اتاق خواب می شوید حس آرامش به شما دست بدهد و انرژی مثبت آن به شما منتقل شود .

کمد دیواری اتاق خواب

اگر تمایل دارید مجله خبری دکوراسیون شما لوکس به نظر آید بهتر است از پرده‌­های بلند استفاده کنید. لایه رویی پرده­‌ها را از جنس کتان یا مخمل، و لایه دوم از جنس تور بانتخاب کنید. این کار باعث می‌شود هنگام استراحت میزان نور ورودی از پنجره ها را کنترل کنید. دیگر زمان استفاده از آباژورهای قدیمی کنار پاتختی گذشته است، اگر علاقمند به سبک مدرن هستید و می‌خواهید طراحی اتاق خواب مدرن و یک دیزاین خاص داشته باشید به جای آباژور از آویزهای نور کنار تخت خواب استفاده کنید. آویزهای نور با تنظیم ارتفاع و میزان نور، روشنایی مناسبی جهت استراحت و مطالعه برای شما ایجاد می‌کنند. از لحاظ بصری هم آویزهای نور بسیار زیبا هستند و از طراحی‌های متنوعی برخوردارند به همین دلیل با هر سلیقه‌ای هماهنگ می‌شوند.

رنگ مناسب در طراحی دکوراسیون اتاق خواب

رنگ های بنفش ملافه ها، فرش و آثار هنری، همراه با قفسه های سفید، مبلمان و گلدان، نمونه ای کامل از مدرنیسم است. برای جای دادن میز آرایش و سایر کاربردهای مورد نیاز می توانید از میزهای جمع شونده که پس از استفاده بر روی دیوار جمع می شوند استفاده نمایید. برای پاسخ به این سوال که در مشاوره های دکوراسیون اتود اغلب مطرح می شود، نیاز به نگارش یک یا حتی چند جلد کتاب است! اما اگر قرار باشد بپرسید چه رنگ هایی برای دکور اتاق خواب مناسب نیستند شاید ساده تر بتوانیم به نتیجه برسیم.