دکوراسیون اتاق خواب کوچک با ۱۰ ایده بزرگ خلاقانه مجله دیجی استایل-پارسیان دکور

برای انتخاب و خرید پرده اتاق خواب می توانید با در نظر داشتن سبک دکوراسیون خانه و سلیقه ی خود بهترین پرده را خریداری کنید. که در این مطلب علاوه بر مدل های مختلف پرده اتاق خواب می توانید نکات مهمی را در رابطه با خرید پرده بدانید. علاوه بر سبک پرده، در انتخاب پرده اتاق خواب باید به فضای در دسترس هم توجه داشته باشید. یعنی پرده ای که برای اتاق خواب های بزرگ و با متراژ بالا خریداری می شود متفاوت از پرده های اتاق خواب کوچک خواهد بود.

  • آینه های کمد نباید به نحوی طراحی شوند که با باز شدن درب اتاق امکان مشاهده تخت خواب از فضای پذیرایی یا ورودی خانه فراهم شود.
  • در ادامه این بخش با ما همراه بمانید تا با نکات مربوط به دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه و پسرانه بیشتر آشنا شوید.
  • اگر در اتاق خود شومینه دارید ولی علاقه ای به روشن کردن آن ندارید، آن را با شمع یا کتاب های قدیمی دکور کنید و حال و هوای دلنشین و آرامبخشی به اتاق خود بدهید.
  • درعوض، محیطی دل‌باز و خلوت به سادگی و تمیزی کلی فضا می‌افزاید.
  • لازم به ذکر است که در سال های اخیر، رنگ هایی مانند قهوه ای تیره، خاکستری و حتی سیاه نیز در آن گنجانده شده است.

رنگ بنفش اغلب در اتاق دختران جوان به کار می‌رود اما به این معنا نیست که برای اتاق خواب زوج‌ها و والدین مناسب نخواهد بود. رگه‌های بنفش تیره و تاریک پخته‌تر و پیچیده‌تر به نظر می‌رسد؛ در حالی که شمای روشن و ساده بنفش برای اتاق کودک مناسب‌تر است. دکوراسیون بنفش را با استفاده از شمایی از رنگ مشکی پیچیده‌تر جلوه بدهید. اینکه از یک رنگ به عنوان نقطه ی کانونی استفاده شود، ایده ی جذابی است که در این سبک شاهد آن هستیم. دکورهای دیواری مورد استفاده دراتاق خوابی به سبک مدرن، شباهت زیادی به آثار به کار رفته در یک دیزاین مینیمال دارند. تابلوهای هنری ساده با تصاویر انتزاعی و شلف های دیواری حاوی گالری های دیواری یا دیگر عناصر تزئینی ساده از جمله ی مواردی هستند که در سبک مدرن به عنوان دکور دیواری مورد استفاده قرار می گیرند.

استفاده از کاغذ دیواری برای ایجاد عمق بیشتر در اتاق خواب

وقتی به یک رنگ علاقه­ مندید و به شما حس مثبتی می­ دهد؛ باعث آرامش بیشتر شما خواهد شد. ترکیب طوسی با سفید در عکس بالا، طراحی خاصی را ایجاد کرده است. ما تضمین می‌کنیم که متخصصین سلام ساختمان مهارت اجرای چنین طرح‌هایی را دارند. برای همین هم خدمات آن‌ها را ضمانت می‌‍کنیم و بین آن‌ها و شما، قرارداد می‌بندیم و مسئولیت هر گونه اقدامی از سمت متخصص را می‌پذیریم.

اما در مقابل رنگ های قرمز، زرد و نارنجی، رنگ های پر انرژی و محرکی هستند. پس این نوع رنگ ها را بهتر است به جای دیوارها، در دکوری و اکسسوری های کوچک وارد دکوراسیون اتاق خوابتان کنید. در این مقاله ترفندهایی برای دکوراسیون اتاق خواب بیان می‌­کنیم تا در عین زیبایی، کارایی زیادی نیز داشته باشد. و باید دقت نمایید که در زمانی که قرار است در این قسمت از اتاق مطالعه نمایید.

چه نکاتی را برای دکوراسیون اتاق خواب باید رعایت کنیم؟

آینه اصلی‌ترین المان دکوراتیو اتاق خواب، علاوه بر پرکاربرد بودن آن، می‌تواند اتاق خواب را بزرگتر و پر نورتر از آن چه که هست، نشان دهد. در طراحی لافت لازم است فضای آزاد زیادی داشته باشید تا اندازه ی بزرگ پنجره ها و رنگ های روشن بیشتر خود را نشان دهند. جواب این سوالات برای خانه ها و اتاق خواب های متداول با ابعاد معمول ارائه شده است و تلاش کرده ایم مجله خبری دکوراسیون پاسخ هایی به صورت کلی که برای اغلب خانه های ایرانی مناسب هستند به این پرسش ها ارائه کنیم. بنابراین اگر منزل شما بسیار بزرگ است یا یک سوئیت خیلی جمع و جور بیست یا سی متری در اختیار دارید ممکن است برخی از راهکارها برایتان مفید نباشند. استفاده از رنگ طوسی و یا خاکستری به عنوان رنگ غالب در اتاق خواب، جزء دکوراسیون‌های پر طرفدار بین پسرها است.

ترندهای دکوراسیون اتاق خواب مدرن در سال 2020

برای طراحی اتاق خواب باید جسارت داشته باشید و تصورات خودتان را روی دکوراسیون پیاده کنید. با پیاده‌سازی سلیقه خود می توانید به یک دیزاین منحصر به فرد در اتاق خواب خود برسید. فضای خصوصی می تواند بخشی از اتاق خواب باشد که از آن برای مطالعه و یا ارامش گرفتن بیشتر کمک می گیرید. تمام آنچه برای دکوراسیون و طراحی این بخش نیاز دارید یک صندلی راحت، چند کوسن و کتاب های مورد علاقه تان هستند. پایین تختخواب و یا گوشه اتاق از مناسب ترین مکان ها برای ایجاد این فضای خصوصی خواهد بود. بعد از انتخاب سبک دکوراسیون نوبت به تم رنگی مورد علاقه شما می‌رسد، باید انتخاب کنید که چه تم رنگی را برای اتاق خود می‌پسندید.