دکوراسیون اتاق خواب کوچک با ۱۰ ایده بزرگ خلاقانه مجله دیجی استایل-پارسیان دکور

بسیاری افراد استفاده از رنگ‌های تیره را می‌پسندند و برخی دیگر علاقمند به استفاده از رنگ‌های روشن در اتاق خواب خود هستند و افرادی نیز علاقمند به داشتن رنگ اتاق خواب رنگین کمانی یا رنگی رنگی هستند. حقیقت این است که بهترین طراحی‌ها و پیاده‌سازی‌های عالی اتاق خواب منحصر به فضاهای بزرگ نیست. توجه به تجارب طراحان داخلی دردکوراسیون داخلیمنزل هم برای ایده گرفتن عالی است. در این اتاق خواب مدرن از عناصر معماری مانند دیوار بتونی، قفسه ها و کفپوش چوبی به عنوان دکوراسیون اصلی استفاده شده است.

  • اغلب افراد برای اتاق­ خواب جدید خود سبک مدرن را انتخاب می­کنند.
  • ۲۵- از سوی دیگر، سقف های کم ارتفاعی مثل اتاق خواب های زیرشیروانی، خود می تواند راه حل طراحی باشد.
  • به طور کلی بهتر است در اتاق خواب چندین چراغ روشنایی با شدت نور مختلف داشته باشید تا بر اساس میزان نیازتان به نور از آنها استفاده کنید.
  • یکی از ایده های زیبا و کارآمد برای اتاق های کوچک و باریک که در سال های اخیر بسیار مطرح شده و هر روز محبوبیت بیشتری می یابد، ترکیب کمد لباس با تاج تخت خواب است.
  • در طراحی این اتاق خواب ، لوازم دیواری مدرن در هر طرف تخت قرار گرفته اند.
  • برای تزیین اتاق خواب می توانید از دکوری های مختلف استفاده کنید، ولی برای انتخاب دکوری ها و وسایل تزیینی، سبک و تم اتاق را در نظر بگیرید و سعی کنید از دکوری های کمتری در آن استفاده کنید.

بنابراین، برای داشتن یک مجله خبری دکوراسیون ساده و شیک، بیشتر به دنبال وسایل و مبلمانی با خطوط صاف و مستقیم باشید؛ زیرا وسایلی که خطوط منحنی دارند، برای دیزاین اتاق خواب‌های کوچک مناسب نیستند. سادگی در سقف اتاق خواب، خود به تنهایی یک ترفند مناسب برای طراحان است. جانمایی مناسب نورپردازی در سقف، رنگ مناسب و آرامش بخش، اصلی‌ترین نکات در طراحی دکوراسیون سقف اتاق خواب هستند.

انتخاب نقطه کانونی در دکوراسیون اتاق خواب

هر مبلمان دارای وزن بصری است، به عنوان مثال ، یک قاب تختخواب حداقل بدون سر ، از نظر بصری بسیار سبک تر از یک تختخواب تیز و سرتاسری گسترده است. هنگام انتخاب مبلمان برای اتاق خواب خود ، به وزن بصری هر قطعه فکر کنید. اتاق خواب محل استراحت و آرامش شماست؛ پس به جای رنگ‌های اصلی و تند، در دکوراسیون اتاق از رنگ‌ها و سایه‌های آرامش‌بخش استفاده کنید. دیوارهای خاکستری تیره اگر به خوبی با آثار هنری، هدبورد و ملافه ها هماهنگ نشوند، سرد و دلگیر کننده به نظر خواهند رسید. اگر دیوارهای تیره، فضای اتاق را زیادی تاریک کرده اند، از بالش ها، ملافه ها و اکسسوری دیواری خاکستری روشن و سفید استفاده کنید. با یکسری از جزئیات کوچک مانند اضافه کردن یا تغییر هدبورد، می توانید دکور اتاق خواب خود را تغییر دهید.

ایده‌هایی برای مبلمان: تاج نورانی تخت خواب

در انتها مطلب چیدمان اتاق کودک هم می‌تواند برای شما مدل‌های جالبی داشته باشد که می‌توانید به آن سر بزنید. همچنین نور میز آرایش را بالا آینه یا دو طرف آن قرار دهید، تا هنگام آرایش کردن و آماده شدن، سایه روی صورتتان ایجاد نشود. توجه داشته باشید که نور وظیفه ای، نوری است که روشنایی لازم برای مطالعه و آرایش کردن را در اتاقتان به صورت مخصوص تامین می کند. یا مثل اتاق زیر، رنگ پرده، تخت و روتختی را مشابه انتخاب کنید. ۶- این فضای خلاقانه دارای ویژگی های مینیمالیستی و قاب پنجره های منحصر به فردیست .

استفاده از عناصر معماری برای دکوراسیون اتاق خواب زیبا

با این که گام اول جمع کردن ایده است، اما ممکن است تا آخر راه مشغول ایده گرفتن باشید. اگر در اتاق خود شومینه دارید ولی علاقه ای به روشن کردن آن ندارید، آن را با شمع یا کتاب های قدیمی دکور کنید و حال و هوای دلنشین و آرامبخشی به اتاق خود بدهید. لامپ دایره ای شکل و وسایلی که به این اتاق اضافه شده اند، در صنعت مدرنیسم بسیار کاربرد دارند. پنجم؛ از دو سبک پرده، یک لایه سبک و ساده برای عبور حداکثری نور روز و یک لایه ضخیم و تیره برای تاریک کردن حداکثری در شب استفاده کنید. چهارم؛ از روتختی و پرده های تیره کمتر استفاده کنید و در صورت علاقه به این رنگ ها، آن ها را به صورت ترکیبی و بافت دار تهیه نمایید.