دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه و پسرانه Zig Group-پارسیان دکور

یک میزگرد کوچک جایی برای خوردن قهوه صبحگاهی آرامش شما را دو چندان می‌کند. در طراحی دکوراسیون خواب مستر نیز به دلیل متراژ بالا چنین فضایی در نظر گرفته می‌شود. ۳۹- در طرح بعدی شاهد دکوراسیون اتاق خوابی به سبک مدر ن هستیم . در اینجا رنگ آبی ، چشم را در امتدادی از اتاق خواب که پر از انواع بافت ها و الگوهاست هدایت می کند. ۲۷- دکوراسیون اتاق خواب فوق ، یک فضای بهینه سازی شده را ارائه می دهد . این بار با استفاده از یک طرح سنتی تر دیواره ها به صورت کامل از کمد دیواری پوشیده شده اند .

  • ۶- این فضای خلاقانه دارای ویژگی های مینیمالیستی و قاب پنجره های منحصر به فردیست .
  • همخوانی رنگ اطراف کشوها با سایر رنگ‌های اتاق نیز، دکوراسیون فوق العاده‌ای را ایجاد کرده است.
  • مثلا یک تخت و کمد سنگین و بزرگ را برای یک اتاق خواب کوچک انتخاب نکنید.
  • طرح بالا هم یک نمونه دکوراسیون اتاق خواب پسرانه دو نفره با رنگ‌هایی شاد است.

طرح راه راه به صورت افقی پشم را در طول هدایت می کند و باعث می شود که فضا عمیق تر به نظر برسد. طرح راه راه به صورت عمودی، چون چشم را به سمت بالا هدایت می کند سبب می شود دیوارها بلندتر و در نتیجه سقف بلندتر به نظر برشد. فقط اکسسوری‌ها و لوازم تزیینی محبوب‌تان را نگه دارید و با ساده نگه داشتن تزئینات و استفاده از طرح‌های مینیمال، روی فضای باز بیشتر تمرکز کنید. لطفا با توجه به تغییرات دائمی قیمتها قبل از خرید، تلفنی استعلام بگیرید . مطمئنم که حدس می‌زدید بهترین نقطه شروع کار، جمع کردن ایده برای فهمیدن سلیقه خودتان است.

۸. دیوارهای اتاق خواب را کاغذ دیواری کنید

از آنجایی که طرح‌های راه راه، تلفیقی از رنگ‌های تیره و روشن هستند؛ فضای متعادلی را برای اتاق خواب درست می‌کنند. دیزاین تخت خواب بالا هم یکی از طرح‌های خاص است که می‌توانید قیمت آن را از متخصصین سلام ساختمان دریافت کنید. یکی از ایده‌های دکوراسیونی خیلی قشنگ برای اتاق پسرها، استفاده از رو تختی‌ها و رو بالشتی‌هایی با طرح زیگزاگی است. تلفیق رنگ سفید با رنگ‌های خنثی مثل رنگ طوسی، فضای اتاق خواب را آرامش بخش‌تر و زیباتر می‌کند. بهترین محل قرار گیری تخت خواب، حالتی است که از هر طرف آن بتوانید بدون دردسر بلند شوید. البته این نوع چیدمان فضای اتاق خوابتان را متعادل و زیباتر نیز جلوه می دهد.

دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد!

پس از تخت خواب (یا حتی پیش از آن!) کمد مهم ترین و کلیدی ترین المان و مبلمان اتاق خواب است. اگر سوالی داشتید طراحان دکوراسیون اتود در دیدگاه های همین مطلب پاسخگوی شما هستند. در خدمات مشاوره معماری آنلاین و مشاوره های دکوراسیون نیز به تحلیل و بررسی چیدمان اتاق خواب و ارائه راهکارهای متناسب با حس و حال خانه شما می پردازیم. ویژگی ­هایی مانند انتخاب رنگ، اکسسوری­ های جذاب، سبک طراحی ست اتاق خواب بخشی از هویت اتاق خواب دخترانه را می ­سازند. بهتر است تختخواب را در دورترین نقطه از در اتاق خواب قرار دهید ولی در عین حال زمانی که روی تختخواب دراز کشیده­ اید درب اتاق خواب را ببینید زیرا باعث ایجاد حس امنیت می ­شود. برای تختخواب دونفره بهتر است طوری قرار بگیرد که از دوطرف فضای کافی برای هریک از زوجین قرار داشته باشد تا مزاحمتی برای دیگری ایجاد نشود.

در این راستا در این سبک اغلب شاهد حضور خطوط صاف و اشکال ساده هستیم و اثری از جزئیات بیش از حد و الگوهای شلوغ و پر زرق و برق نیست. مبل لاوست یکی از پیشنهادهای عاشقانه و محبوب برای زوج‌های دونفره است که طرفداران زیادی دارد. ولی باید دقت کنید مجله خبری دکوراسیون که چنین ترکیبی به چند رنگ شاد و شاخص هم احتیاج دارد. بله می توانیم از آن برای آویزان کردن گلدان، یا صندلی های آویز و یا حتی برای آوردن نقش و نگار به فضا استفاده کنیم. پاتختی که کشو هم دارد و می تواند زیورآلات شما را در خود جا دهد.

قیمت دکوراسیون اتاق خواب به میزان تغییراتی که می‌خواهید بدهید وابسته است. موارد دیگری از جمله متراژ اتاق، پیچیدگی یا سادگی طرح مدنظر شما، متریال و وسایل مورد نیاز و … نیز هزینه دیزاین اتاق خواب و اجرای آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به عبارتی، هر پروژه طراحی و اجرای دکور اتاق خواب هزینه خاص خود را دارد. مبلمان مورد استفاده در دکوراسیون اتاق خواب، شامل مبل، میز، کنسول، میز توالت (میز آرایش) و … از نظر طرح، اندازه و رنگ براساس ایده‌ی کلی طراحی انتخاب می‌شود.

در سبک مدرن و مدرنِ اواسط قرن از متریال‌های طبیعی، به‌ویژه چوب، در دکوراسیون استفاده می‌شود. بااین‌حال، استفاده از کروم و پلاستیک‌ها بخش جدایی‌ناپذیری از ظاهر سبک مدرنِ اواسط قرن هستند و درخشش، رنگ و محصولات تولید انبوه جدیدی را که در این سبک بسیار متداول‌اند، به محیط اضافه می‌کنند. خیلی‌ها به‌اشتباه کلمات مدرن و امروزی را به‌جای یکدیگر استفاده می‌کنند؛ درصورتی‌که معانی آنها متفاوت است. همان‌طور که گفته شد، کلمه‌ی مدرن به سبک مشخصی اشاره می‌کند، اما واژه‌ی امروزی به سبک‌های رایج هر دوره‌ برمی‌گردد.

۱. از رنگ‌های روشن و شفاف استفاده کنید

اگر اتاق خواب شما بزرگ است برای دستیابی به دکوراسیون اتاق خواب زیبا می توانید یک کاناپه، صندلی یا یک میز کوچک در پایین تخت خود قرار دهید. اتاق خواب بر اساس سبک دکوراسیون در چندین نوع؛ مدرن، کلاسیک، روستیک، صنعتی، مینیمال و… در انتخاب سبک­ های مختلف اتاق خواب به ویژگی­ های سبک و هماهنگی آن با فضای اتاق و همچنین سلیقه خود توجه کنید. اگر به دنبال یک اتاق خواب مجلل و پر زرق و برق هستید می­ توانید دکوراسیون اتاق خواب کلاسیک را انتخاب کنید ولی اگر مدرن و شیک بودن را بیشتر دوست دارید اتاق خواب مدرن به درد شما می­ خورد. شاید هم از آن دسته افراد هستید که دکوراسیون­ های خاص و متفاوت را می ­پسندند در این صورت سبک­ های دکوراسیون روستیک، صنعتی یا بوهو انتخاب­ های خوبی هستند. پرده اتاق خواب یک هارمونی با رنگ دیوارها و وسایل شما بوجود می‌آورد.

البته این انتخابی نیست که همه بتوانید داشته باشید، اگر از تخت خواب‌هایی که بالای میز کار یا کتابخانه قرار می‌گیرند بدتان نمی‌آید، می‌توانید این ایده را اجرا کنید. سعی کنید از دیوارها تا می‌توانید بهره ببرید و هر چیزی را لایه لایه روی هم قرار دهید. طراحی اتاق خواباینکه ندانید رنگ های آرام و یکنواخت را انتخاب کنید و یا رنگ های پر انرژی و نورانی، طبیعی است که پس از گشتی در نمونه عکس‌هایی که فقط از اتاق خواب ها جمع کردید می‌توانید کم‌کم تصمیم خود را بگیرید. لایه های مختلف روشنایی محیط شامل نور محیطی، نور تأکیدی و نور کاری یا وظیفه ای است. نور محیطی از طریق لوسترها و چراغ های سقفی و نور تأکیدی از طریق لامپ های رشته ای یا نقطه ای تأمین می شود. اما نور وظیفه ای همان بخشی است که اغلب مورد کم توجهی قرار می گیرد.