دکوراسیون اتاق خواب 12 متری دخترانه و پسرانه Zig Group-پارسیان دکور

بهتر است برای هر چراغ یک کلید روشن/خاموش جداگانه نصب کنید تا بتوانید انتخابی باشید و فقط قسمت مورد نظر خود را روشن کنید. دکوراسیون ترکیه ای از آن دسته طراحی های داخلی ای است که در آن توجه ویژه ای به جزئیات شده و با توجه به اینکه در آن اغلب از عناصر دکوراسیون لوکس استفاده می شود، جلوه باشکوهی به فضا می بخشد. چون نمادی از آسمان و دریا است و این یعنی وسعت، آرامش و زیبایی.

در دکوراسیون اتاق خواب مدرن، خرت‌وپرت‌های پرزرق‌وبرق، کلکسیون‌های غیرضروری و تجملات به‌چشم نمی‌خورند؛ درعوض از نورافکن‌های هنری زیبا، تابلوهای نقاشی خیلی بزرگ، پوستر‌ها و یا چاپ بر روی دیوار استفاده می‌شود. این سبک در دهه‌ی ۱۹۰۰ میلادی در مدرسه‌ی هنر باهاوس آلمان به‌وجود آمد و تفکر جنبش مدرنیسم را شکل داد. طراحی سبک مدرن، ساده، خلوت و کاربردی است و با سبک آرت‌دکو که در آن زمان محبوبیت زیادی داشت، در تضاد بود. اتاق خواب زیبایی که در تصویر مشاهده می‌کنید به‌سبک مدرنِ میانه‌ی قرن دکور شده است. آینه‌ها با بازتاب دادن نور می‌توانند تصور فضای بزرگ‌تر را ایجاد کنند.

۳۷- برای داشتن دکوراسیون اتاق خوابی هنری ، در ابتدا باید آن را اتاقی شامل رنگ های غیرمعمول در یک پس زمینه خنثی تعریف کنیم که از آثار هنری دراماتیک و تحسین برانگیز در آن استفاده شده است . ۳۲- دکوراسیون اتاق خواب فوق از صنعت و یک فرد عاشق ، ایده گرفته است. در حالی که ممکن است صندلی معلق به شکل حباب حلقوی جای راحتی برای کتاب خواندن ایجاد نکند، اما پوسته شیشه ای آن اجازه می دهد تا نور خورشید به صفحات کتاب بخورد. با توجه به نور های مصنوعی و مخفی استفاده شده در اتاق خواب، خود این فضا یک تصویر دیدنی برای افراد ایجاد می کند . در یک اتاق خواب، خوب است که نور خود را در سراسر اتاق “لایه بندی” کنید. نور محیط کل اتاق را روشن می کند، لامپ های کوچک می توانند نور را برای مطالعه و سایر فعالیت ها متمرکز کنند و نور تاکیدی به زیبا کردن دیوارها در نور ملایم کمک می کند.

برای نهایت لوکس بودن، سقف های اتاق خواب با ورق های نقره ای، سایبان یا تخت چادری که از سقف آویزان است، می تواند شما را در حسی و گرما قرار دهد و در عین حال بافت، طرح و رنگ را به سقف اضافه کند. همچنین می توانید با اضافه کردن یک لوستر از کریستال یا سایه های ظریف نیز رنگ، طرح و بافت را به دیوار پنجم بالای سرتان بیاورید. یکی از ایده های زیبا و کارآمد برای اتاق های کوچک و باریک که در سال های اخیر بسیار مطرح شده و هر روز محبوبیت بیشتری می یابد، ترکیب کمد لباس با تاج تخت خواب است.

  • استخدام طراح از یک شرکت طراحی دکوراسیون داخلی معتبر، شما را چندین گام به تغییر دکوراسیون اتاق خواب با کمترین هزینه نزدیک تر می‌کند.
  • اگر فکر می‌کنید که دیوارهای مشکی به اتاق شما ظاهری مانند غار می‌دهند، به تصویر بالا توجه کنید.
  • برای تختخواب دونفره بهتر است طوری قرار بگیرد که از دوطرف فضای کافی برای هریک از زوجین قرار داشته باشد تا مزاحمتی برای دیگری ایجاد نشود.
  • با یکسری از جزئیات کوچک مانند اضافه کردن یا تغییر هدبورد، می توانید دکور اتاق خواب خود را تغییر دهید.
  • حتی می توانید در صورتی که خیلی اهل سفر نیستید این وسایل را در چمدان ها بگذارید چمدان ها زیر تخت بروند تا باز هم جای بیشتری در سایر فضاهای اتاق داشته باشید.
  • فرش اتاق خواب باید نرم باشد بهتر است از فرش‌هایی با بافت سفت مانند جاجیم و موکت‌های نمدی استفاده نکنید.

یک گزینه بسیار عالی برای مجله خبری دکوراسیون های ایرانی، استفاده از فرش های سنتی و لاکی ایرانی در دیزاین یک اتاق با تم روشن و ساده است. فرش لاکی ایرانی با نقوش زیبا و هنرمندانه، گرما و صمیمیتی را که فضای خواب بدان نیازمند است به آسانی تامین می کند و جلوه ای سرزنده و شاد در دکور اتاق خواب پدید می آورد. یکی از دکوراسیون‌های زیبا و مدرن برای اتاق خواب پسرانه، استفاده از طیف‌های رنگی هماهنگ است. همخوانی رنگ اطراف کشوها با سایر رنگ‌های اتاق نیز، دکوراسیون فوق العاده‌ای را ایجاد کرده است.

هنگام تغییر دکوراسیون اتاق خواب به این نکات توجه کنید

پس اگر به سبک دکوراسیون مینیمال علاقه دارید از تاج تخت استفاده نکنید. نمونه­‌‎های ساده و مدرن پرده‌­های تاج تخت برای دکوراسیون سبک مدرن نیز می‌­تواند استفاده شود. آیا می‌خواهید چیدمان اتاق خواب خود را تغییر دهید؟ یا شاید به دنبال طراحی کامل دکوراسیون اتاق خواب خود هستید . اگر چه این نوع چیدمان بیشترین استفاده را در اتاق خواب های مستطیلی شکل دارد، اما تنها انتخاب به شمار می رود و روش های دیگری نیز برای چیدمان چنین مکانی وجود دارد. قانون طلایی در طراحی دکوراسیون اتاق خواب؛ با آن چه عاشق آن هستید، زندگی کنید. بله بعد از در نظر گرفتن مولفه استاندارد و کاربردی بودن در خرید وسایل اتاق خواب، باید عاشق آنها باشید تا بتوانید سال ها آنها را به عنوان عنصری از دکوراسیون منزل خود بپذیرید.

۸. دیوارهای اتاق خواب را کاغذ دیواری کنید

باید به عواملی مانند؛ کودک یا بزرگسال بودن فرد، ابعاد و اندازه اتاق، تناسب رنگ با سایر اشیا، نوع کفپوش اتاق خواب و.. استفاده از رو تختی‌های راه راه هم، برای اتاق خواب‌ پسران بسیار زیبا است. همچنین بهتر است که تخت را مثل این تصویر، زیر پنجره و کنار درب چیدمان نکنید، تا سر و صدا بیرون اتاق و سرما خواب آرامتان را مختل نکند. ۲۸- از بین بردن شلوغی و بی نظمی از نکات مهم در سبک مینیمال است . اتاق های مینیمالیستی در این مورد مهارت کاملی دارند، اما این یکی، از قفسه ها کمک گرفته است.

و هنگامی که قرار است برای خواب در اتاق بمانید باید فضای اتاق شما نور کاملا مناسبی داشته باشد. ۲۱- در حالی که پانل های چوبی عمودی گاهی اوقات بیشتر از پانل های افقی به چشم می آیند ، ولی پانل های افقی معاصرتر هستند. چوب های روشن ، تمایل بیشتری به نسبت چوب های تیره در مسیر دکوراسیون مدرن دارند .

چون دکوراتورهای ما ارزیابی شده هستند، خیالتان می‌تواند راحت باشد که دقیقا همین طرح را با همین کیفیت تحویل شما می‌دهند. برای سفارش مدل بالا روی ثبت درخواست کلیک کنید و هنگامی که مشاورین ما با شما تماس می‌گیرند، جزئیات طرح دلخواه خودتان را حتما بگویید تا دقیق‌تر شما را راهنمایی کنند. برای نور تزئینی هم می توانید از نور مخفی سقف یا پشت تخت استفاده کنید که فضای اتاقتان را بسیار رویایی می کند. یادتان باشد که کف اتاقی که تماما از فرش پوشیده شده است، اصلا زیبا و اصولی نیست.