دکوراسیون اتاق خواب 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد! مدیا دکور

و هم روز و هم شب، به کمک آن می توانید میزان نور آفتاب و محیط بیرون را با آن کنترل کنید. برای مثال می توانید مثل اتاق زیر، دیوار پشت تخت را با کاغذ دیواری که طرحش با دیوارهای دیگر متفاوت است، دیزاین کنید. یادتان باشد که تخت خواب با اندازه بزرگی که نسبت به باقی وسایل در اتاق خواب دارد، معمولا به نقطه کانونی فضا تبدیل می شود.

  • متخصصین سلام ساختمان معمولا چنین طرح‌هایی را با متریال ام دی اف یا هایگلاس می‌سازند.
  • این جعبه ها هم بسیار کاربردی هستند و هم جلوه ای بوهمین به چیدمان اتاق خوابتان می بخشند.
  • انتخاب رنگ های قوی برای پالت رنگ اتاق خواب وسوسه کننده است اما این رنگ ها گزینه های خیلی مناسبی برای این بخش از منزل نیستند.
  • رنگ بندی یکی از ارکان مهم در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب است.

هالی سارن یک مجموعه بزرگ،با بیش از یک دهه تجربه در زمینه‌ی خدمات طراحی و دکوراسیون داخلی،با بروزترین و مدرن ترین متدهای دنیا است. وسایلی که بیشترین کاربرد و مصرف دارند را در دم دست ترین قسمتهای کمد و دکورها در نظر بگیرید. در چیدمان مبلمان و لوازم دکوراتیو اتاق باید به دنبال جفظ تعادل باشید. اگر مبلمانی برای اتاق در نظردارید دقت کنید که از مبلمان بزرگ یا زیاد استفاده نکنید. چراکه وقتی تعداد زیادی از مبلمان بزرگ دریک اتاق قرار میگیرند، اثر کسل کننده و نا آرامی روی انسان میگذارد. بنابراین اتاق خواب باید راحتترین و آرامش ‌بخش‌ترین مکان برای استراحت ذهن وجسم افراد پس از یک روز طولانی باشد.

تزیین اتاق خواب

اتاقی که در آن به استراحت می پردازیم و هر روز صبح خود را در آن شروع می کنیم. شخصی سازی بیشتر از هر فضای دیگری در مورد اتاق خواب اهمیت پیدا می کند چرا که این بخش از منزل کاملا شخصی است و نوع دکوراسیون و چیدمان عناصر آن باید انعکاسی از شخصیت فردی باشد که وقت خود را در آنجا می گذراند. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله از خریدمگ به بررسی چیدمان اتاق خواب در کنار شما خواهیم پرداخت. اگر اتاق خواب شما ابعاد بسیار کوچکی دارد (مثلا یک اتاق خواب ۱۰ متری برای جای دادن یک سرویس خواب دو نفره کوچک محسوب می شود) راهکار منطقی استفاده از تخت خواب های تاشو است. این سبک تخت خواب ها در فضایی اندک جمع شده و امکان فعالیت های روزانه را بدون حضور تخت فراهم می کنند. از رنگ های روشن و ساده بدون تزیینات شلوغ برای کمدها استفاده کنید.

دکوراسیون اتاق خواب دو نفره؛ چیدمان جدید و زیبا

این قفسه ها به طور ویژه گزینه ای مناسب برای چیدمان اتاق خواب کوچک محسوب می شوند چرا که استفاده بهینه ای از فضا دارند. نیاز نیست از یک نوع تکنیک برای تمام دیوارهای اتاق خواب استفاده کنید. وجود دیواری با طراحی یا رنگ برجسته می تواند تبدیل به نقطه کانونی در چیدمان اتاق خواب شود.

یک تختخواب ممکن است از طراحی غیرمعمول، مجلل و یا مطابق مد روز برخوردار باشد که این خود می تواند سبک و حال و هوای دکوراسیون اتاق خواب ۱۲ متری شما را تغییر دهد. نوع رنگ هایی که در چیدمان اتاق خواب استفاده می کنیم تأثیر مستقیمی بر حس و حالی که از فضا می گیریم دارند. یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین ترکیب رنگ ها آبی و سفید هستند که جلوه زیبایی به فضا می بخشند. این دو رنگ می توانند از راه های مختلف به پالت رنگ اضافه شوند. این دو رنگ تأثیر یکدیگر را متعادل می کنند؛ رنگ سفید به عنوان رنگی خنثی و رنگ آبی به عنوان رنگی غنی از احساس.

یک ساعت ، چند تابلوی زیبای کوچک و یک گلدان می توانند زیبایی اتاق را تکمیل کنند . اگر هم به کتاب و کتابخوانی علاقه زیادی دارید می توانید روی دیوار یا در داخل کمد دیواری باکس بسازید و کتابها را در داخل آن قرار دهید . طراحی دکوراسیون اتاق خواب باید بگونه ای باشد که انسان حس راحتی و آرامش داشته باشد . چیدمان باید به گونه ای مرتب باشد تا زمانی که به چیزی احتیاج داشتید ، سریعاً بتوانید آن را پیدا کنید .

استفاده از تخت‌هایی با طرح چوب و به کار بردن رنگ‌های گرم مثل نارنجی یا قرمز، جذابیت خاصی را به اتاق خواب می‌دهند. حتی می‌توانید اسم بچه‌ها را با رنگ‌هایی که در اتاق وجود دارند، بالای تخت‌ها بزنید. باید بدانید که در نظر نگرفتن برخی از نکات و اصول دکوراسیون، فضای اتاقتان را بد جلوه می دهد. در واقع این کار هم هزینه و هم وقتی که برای خرید وسایل و تغییر دکوراسیون داده اید را هدر می دهد. دکوراسیون اتاق خواب – 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه… در مقاله بعدی حتما راجع به دکوراسیون اتاق خواب های کوچک هم صحبت خواهیم کرد.