دکوراسیون اتاق خواب 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد! مدیا دکور

با این وجود بسیاری از افراد نمیدانند که چطوربا طراحی دکوراسیون اتاق خواب، چنین آرامشی را به خود هدیه کنند. خیلی از اوقات، اتاق خواب تبدیل به بی‌نظم‌ترین و کم اهمیت‌ترین اتاق خانه میشود. حتی گاهی برخی افراد به اشتباه تصور میکنند که اهمیت دکوراسیون پذیرایی یا دکوراسیون آشپزخانه به علت حضور میهمانان در آن، بیشتر است. چیدمان اتاق خواب با محل قرارگیری تختخواب شروع می شود، سمتی که سر را می گذاریم باید به سمت دیوار باشد، حتی در فنگ شویی هم جهت پاها نباید به سمت در باشد. پس سر تخت را جایی بگذارید که نهایتا پاهایتان هم روبروی در نباشد.

  • سرزندگی و شادابی بیشتر، کمترین ارمغان استفاده از گل و گیاه در اتاق خواب خواهد بود.
  • با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله از خریدمگ به بررسی چیدمان اتاق خواب در کنار شما خواهیم پرداخت.
  • استفاده از رنگ ها، عناصر و وسایل مناسب در اتاق خواب، سبب ایجاد یک دکوراسیون جذاب و خاص شده و حضور در اتاق خواب برای خود شخص و سایر افراد لذت بخش خواهد بود.
  • مدرنیته شدن راحتی و سبکی و رنگ های ملایم را به فضایمان میاورد.
  • بعضی ها ترجیح می دهند در داخل اتاق خواب سرویس بهداشتی همچون حمام و دستشویی نیز داشته باشند .

اگر از فرش های کوچک استفاده می‌کنید بهتر است آن را پایین یا کنار تخت پهن کنید. این تخت دارای کتابخانه و 3 کشو است که به صورت پله ای طراحی شده اند. این تخت خواب دارای ویژگی های مختلف بوده و در سایز های مختلف تولید می شود. این محصول برای نوجوانان دختر و پسر و بزرگسالان نیز مناسب است و طیف سنی گسترده ای امکان استفاد.. هدف از راه اندازی فروشگاه آنلاین گلزار هوم ، ارائه سرویس بهتر در تامین کالاهای مورد نیاز مشتریان گرامی و همچنین شفاف سازی قیمت های محصولات می باشد.

این کمدها انواع و طرح های مختلفی دارند و این امکان برای شما وجود دارد که با توجه به تم اتاق خواب، طرح مناسبی از آن را انتخاب نمایید. استفاده از پرده در طراحی اتاق خواب می تواند در ایجاد انسجام میان رنگ های به کار رفته در طراحی اتاق خواب تاثیرگذار باشد. بنابراین انتخاب نمونه ای مناسب از این المان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این سبک معمولا برای اتاق‌های بزرگ درنظر گرفته می‌شود زیرا اندازه لوازم آن بزرگ بوده و شامل بسیاری از وسایل کوچک و خرده ریزهای دیگر در چیدمان اتاق خواب می‌شود. دکوراسیون اغلب اتاق خواب ها در ایران معمولا از فضای کوچکی برخوردار می باشد، بنابراین باید استفاده بهینه ای از تمامی قسمتهای اتاق داشته باشید و دکوراسیونی طراحی کنید که علاوه بر فاکتور زیبایی مخل آرامش و استراحت نباشد. قفسه‌های چوبی برای گذاشتن کتاب‌ها کنار یک میز و تخت چوبی، ظاهر شیکی را به اتاق می‌دهند.

نظم و ترتیب خانه به روش ماری کوندو

به علاوه پیشنهاد می کنم، از دکوری و اکسسوری های تزئینی به صورت محدود استفاده کنید و آن هایی که خیلی خاص هستند و نیازشان دارید را در اتاق قرار دهید. اگر اتاقتان نور کافی از بیرون دریافت نمی کند می توانید با نصب یک لوستر زیبا یا لامپ های تزئینی و گذاشتن یک آباژور شیک نورپردازی زیبایی برای اتاق فراهم کنید . رنگ روشن تمثیلی از سرزندگی ، شادابی ، روشنایی ، دل باز بودن و بهداشتی بودن است . رنگ های شاد آرامش بخش اند و افرادی که رنگ های شاد را دوست دارند افرادی با انگیزه و روحیه بالا هستند . ممکن است وقتی به فروشگاه های مختلف و سایت های مختلف سر میزنید و به دنبال سرویس خواب می گردید مشاهده کنید که در بعضی از سرویس خواب ها اجزایی وجود دارد که در برخی سرویس خواب ها وجود ندارد و این سوال برا.. ۳- با خیال راحت فضای داخلی را با بالش، پتو و شال، گلدان، مجسمه و شمع دیزاین کنید.

بنابراین می توانید از ایده های دیگری همچون استفاده از پارچه به عنوان کاغذدیواری، آویزان کردن یک قالی کوچک روی دیوار و یا عکس برگردان برای آن کمک بگیرید. نهم؛ یک اتاق نورگیر را به عنوان اتاق خواب انتخاب کرده و بر روی نورپردازی دقیق و اصولی آن کار کنید. اگر تصمیم به خرید میز آرایشی دارید بهتر است انواعی از آن که دارای کشو است را خریداری نمایید، زیرا در این صورت می توانید از کشوهای آن برای وسایل اضافه استفاده کنید، بنابراین در انتخاب میز آرایش خود دقت نمایید. چراغ‌های دیواری‌ای می‌شوند که نورپردازی آن‌ها متمرکز آثار هنری روی دیوارها بوده و یا چراغ خواب‌هایی که لوازم جانبی را به زیبایی نمایان می‌کنند. از ویژگی‌های دیگر این سبک، استفاده از دیوارها و پارچه‌های صیقلی و براق در دکوراسیون اتاق است.

یکی دیگر از معیارهای مهم انتخاب سرویس خواب ارگونومیک بودن تشک آن است که در زمان خرید تشک برای تخت خواب باید توجه داشته باشیم که یک تشک استاندارد و ارگونومیک برای فرزندمان انتخاب کنیم. همچنین ملافه‌های گلدار و یا ملافه‌های ساده با بالشت‌های طرح‌دار می‌تواند باعث جلوه‌‌ای بیشتر در تخت‌خواب اتاق خواب دخترانه شود. فرش ها جزئی مهم و تاثیرگذار در زیبایی دکوراسیون اتاق خواب دو نفره هستند. امروزه فرش ها و قالیچه ها با طرح ها، رنگ ها و جنس های متنوعی در بازار وجود دارد که هر کدام جلوه ای متفاوت در اتاق ایجاد می کنند. برای انتخاب فرش هایی زیبا که مکمل دکوراسیون اتاق خواب شما باشد، باید به سبک اتاق، رنگ ها، جنس و مد جدید توجه کنید.

هفت – چطور می توانیم دکور اتاق خواب را مرتب و آرامش بخش چیدمان کنیم؟

اگر طراحی اتاق خواب شما به سبک روستیک است، استفاده از این سبدها را فراموش نکنید. میزهای کوچکی که در کنار تخت قرار می گیرند، فضای مناسبی برای قرار دادن یک سری از وسایل ایجاد می کنند. از کشوهای این میزها می توانید برای وسایل مختلف استفاده کنید و یک آباژور، گلدانی زیبا یا وسیله ای که در نظر دارید در دسترس شما باشد، بر روی آن قرار دهید.

استفاده از لامپ های دیواری

دلیل این اهمیت این است که ما بخش مهمی از زندگی خود را که همان زمان استراحت ما است را در اتاق خواب خود سپری می‌کنیم. چون آن‌ها علاوه بر زمان خواب و استراحت زمانی که درحال انجام تکالیف مدرسه هستند را نیز در اتاق خود سپری می‌کنند بنابراین محیط و فضای اتاق آن‌ها باید جذاب و زیبا باشد. این فرش های پرز کوتاه، برای اتاق خواب های مدرن یا مینیمال، که ساده و بدون تزیین هستند، خیلی زیبا و مدرن است. می توانید یک فرش با اندازه متوسط زیر تخت خواب پهن کنید به طوری که از دو طرف تخت، حدود ۰.۵ تا ۱ متر بیرون آمده باشد. این سرتخت ها با طرح هایی به اشکال مختلف، مانند الماس طراحی شده اند.