دکوراسیون اتاق خواب 9 نکته طلایی که اتاقتان را زیبا جلوه می دهد! مدیا دکور-پارسیان دکور

مثلا هزینه دکوراسیون اتاق خواب 9 متریبا اتاق خواب کوچک‍‌تر یا بزرگ‌تر از آن تفاوت دارد. بازسازی دکوراسیون اتاق خواب بدین معناست که تمام اجزای آن – از کف تا سقف – تعمیر و نو شوند. نصب کاغذ دیواری،نصب کفپوشیا سرامیک، تغییر رنگ دیوارها و …، همه در قیمت نهایی بازسازی دکور اتاق خواب تاثیر می‌گذارند. همان‌طور که بالاتر گفتیم، فاکتورهای مختلفی بر هزینه دکوراسیون اتاق خواب تاثیر می‌گذارد. اندازه و متراژ اتاق خواب، قسمت‌هایی که به تعمیر نیاز دارند، نصب دراور چوبی، رنگ آمیزی دیوار یا نصب کاغذ دیواری،نصب موکتیا کفپوش و …

  • دکوراسیون بنفش را با استفاده از شمایی از رنگ مشکی پیچیده‌تر جلوه بدهید.
  • اگر اتاق خواب شما بزرگ است برای دستیابی به دکوراسیون اتاق خواب زیبا می توانید یک کاناپه، صندلی یا یک میز کوچک در پایین تخت خود قرار دهید.
  • اگر تصمیم گرفتید که اتاق خواب خود را بزرگ تر جلوه دهید بهتر است از رنگ ‌های روشن در آن استفاده کنید.
  • همانطور که در بالا می‌بینید، قفسه‌های بیشتر برای گذاشتن وسایل بازی، باعث می‌شوند اتاق همیشه مرتب باشد.
  • مدرن بودن دکوراسیون داخلی قسمت‌های مختلف خانه امتیاز بزرگی است.

اضافه کردن یک سرویس ملحفه لوکس بیشتر از آن چیزی که تصور کنید دیزاین اتاق خوابتان را ارتقا می بخشد. اگر به دنبال تجربه حسی هستید که از ملحفه هتل می گیرید، آن ها را برای شستشوی حرفه ای به خشک شویی بسپارید. برای عمق بخشیدن بیشتر به دکوراسیون در ادامه می توانید یک شال طرحدار برای روی دسته صندلی استفاده کنید. همچنین می توانید آویزان کردن پرده های ابریشمی و یا ساخت تختخوابی کانوپی به کمک آن را امتحان کنید.

۱۲. اتاق خواب های مدرن چندکاربردی‌اند

مبلمان و لوازم جانبی که خیلی کوچک هستند در یک اتاق بزرگ گم شده به نظر می رسند. خوگر – ایده هایی ناب از معماری و طراحی دکوراسیون داخلی برای معمارها و افراد علاقه مند به دکوراسیون را در مجله خوگر بخوانید. امروزه طراحان داخلی بدنبال استفاده ترکیبی از مدرنیته و سنت در دکوراسیون مجله خبری دکوراسیون داخلی منازل هستند و تمایل به استفاده از سبک‌های سنتی بیش از گذشته شده است. ایده ای که می‌تواند به دکوراسیون داخلی هر خانه ای روح و شخصیت بدهد و جذابیت ویژه ای به آن ببخشد. البته باید توجه داشته باشید که در این حالت انتخاب پرده اهمیت بیشتری هم پیدا می کند.

اجازه دهید اتاق خواب شما یک اتاق راحت و آرام واقعی باشد

در طراحی اتاق خواب مهم ترین نکته ای که باید مد نظر قرار دهید این است که هر وسیله درست در بهترین جای ممکن قرار بگیرد. همچنین میز آرایش و وسایل سنگین دیگر باید در جای مناسب و با کمک گرفتن از قوانین فنگ شویی در چیدمان باشند. یکی از مهم ترین قسمت های اتاق خواب که می توانید برای طراحی از آن کمک بگیرید و طرح ها و ایده های خود را روی آن پیاده کنید. دیوار بالای تخت خواب است که با تزیین دیوار بالای تخت خواب می توانید زیبایی اتاق را چند برابر کنید. برای خرید تخت خواب و وسایل دکوراسیون اتاق خواب، حتما باید ابعاد فضا را در ذهن داشته باشید. هرگز یک تخت خواب سنگین و بزرگ را برای یک اتاق خواب کوچک انتخاب نکنید.

انتخاب رنگ ملایم در دکوراسیون اتاق خواب

استفاده از تخت‌هایی با طرح چوب و به کار بردن رنگ‌های گرم مثل نارنجی یا قرمز، جذابیت خاصی را به اتاق خواب می‌دهند. حتی می‌توانید اسم بچه‌ها را با رنگ‌هایی که در اتاق وجود دارند، بالای تخت‌ها بزنید. همان طور که مطالعه کردید، برای داشتن اتاق خوابی زیبا که اصولی دکور شده است، باید نکات و ترفندهایی را اجرا کرد. پس از مواردی که در این مطلب آموزش دادم، استفاده کنید و اتاق خوابتان را دکور کنید.