دکوراسیون خانه ، جدیدترین دکوراسیون خانه مدرن ، بهترین دکوراسیون خانه های کوچک عروس-پارسیان دکور

ساده ترین دلیل مخالفت با فاصله اندک ، ایجاد مزاحمت توسط دو کاربری برای یکدیگر است. در مورد طراحی داخلی منزل در کرمانشاه چندین پروژه توسط شرکت معماری هیرادانا انجام شدهاست. از جمله طراحی داخلی مدرن منزل جناب خانی و طراحی داخلی کلاسیک منزل جناب رستمی. پیشنهاد میکنم در تلگرام پیام مجله خبری دکوراسیون بدید که سریع تر پیش فاکتور طراحی داخلی منزل شما ارسال بشه خدمتتون. شرکت آرکا در کلیه زمینه های ساخت و ساز اعم از مدیریت پیمان، معماری داخلی، دکوراسیون داخلی، مشارکت در ساخت، طراحی داخلی، طراحی دکوراسیون تجاری، طراحی ویلا، بازسازی ساختمان و پارتیشن بندی فعالیت گسترده ای دارد.

به دلیل جذابیت و همه‌گیر شدن طراحی دکوراسیون داخلی، دیگر طراحی دکوراسیون مختص به خانه‌های مسکونی نیست . در محل‌های کاری، ادارات، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سایر فضاها از قوانین آن استفاده می‌شود. و این تسلط و تخصص طراح را نیاز دارد که با اشراف کامل به مباحث و مفاهیم طراحی دکوراسیون داخلی بتواند فضایی برایتان خلق نماید که از بودن در آن فضا لذت ببرید و تجربه ی بهتری از زندگ داشته باشید. در این راستا آلترناتیو های متفاوتی در طراحی دکوراسیون داخلی آماده شد که با تعامل با کارفرما بتوانیم آلترناتیوی را انتخاب کنیم که با سبک زندگی و لایف استایل کارفرما مطابقت بیشتری داشته باشد. برای این کار می‌توانید یک نقشه از کل‌ محیط تهیه کنید و محل قرار گیری اجرا و رنگ و شیوه ی نورپردازی را مشخص کنید. برای دریافت نتیجه بهتر کمک گرفتن از یک متخصص طراحی داخلی قطعا کمک کننده است.

به طور اصولی در سبک مدیترانه ای، رنگ استفاده شده بر روی دیوار و سقف، رنگ سفید است اما در کشور ایتالیا گاهاً از این قاعده پیروی نکرده و دیگر رنگ ها را حتی به صورت ترکیبی استفاده می کنند. در این کشور بر روی دیوار ها از نقاشی، گچ‌بری، کاشی و غیره هم استفاده می شود. استفاده از کمدهای چوبی و اثاثیه کشودار در نشیمن و آشپزخانه به سبک انگلیسی بسیار قابل توجه است.

  • گروه معماری آرکا با سال ها تجربه در زمینه طراحی دکوراسیون خانگی، هر نوع سبک مورد پسند را به بهترین نحو اجرا و پیاده سازی می نماید.
  • با این‌که سبک مدرن با رنگ‌های خنثی شناخته می‌شود، ولی در این سبک می‌توانید هر آن‌طور که می‌خواهید دکوراسیون کنید.
  • قدم بعدی تعیین کل هزینه‌ای است که برای طراحی دکوراسیون منزل در نظر گرفته‌اید و تعیین حدود مبلغ برای هر یک از وسایل موردنظر است.
  • البته تشابهات سبک مزرعه‌ای با سبک روستیک زیاده؛ عناصر چوبی و طبیعی، رنگ‌های گرم، پارچه‌های ارگانیک مثل الیاف طبیعی، حصیر، کنف و … و وسایل دست‌ساز و نور طبیعی ویژگی‌های سبک مزرعه‌ای هستن.
  • اجرای بازسازی در ساختمان و محیط کار، موجب افزایش روحیه، انرژی و سلامت روان افراد می‌شود.

خطوط افقی مانند خطوط میزها حس ثبات را در فضای داخلی ایجاد می‌کنند و همچنین اتاق را بزرگ‌تر نشان می‌دهند. خطوط عمودی شامل پنجره‌ها و درها یا شومینه با ارتفاع زیاد می‌شود که به فضا احساس راحتی و سادگی می‌دهند و می‌توانند سقف اتاق را بلندتر نشان دهند. برای مثال، انتخاب مبلمان با پشتی بلند می‌تواند چشم را به سمت بالا هدایت کرده و از نظر بصری سقف اتاق را بلندتر جلوه دهد. اولین موردی که در این خانه مدرن ایرانی جلب توجه می‌کند، فرش ایرانی اصیل است. گاهی در دکوراسیون خانه های مدرن تهران برای این‌که فضا از یک‌رنگی و خنثی بودن درآید، از فرش‌های قرمز رنگ استفاده می‌کنند.

دکوراسیون داخلی منزل در تهران

دکوراسیون داخلی منازل بسته به سلیقه شخصی، فضای موجود و ایده‌های طراح ممکن است بسیار متفاوت با یکدیگر باشند. پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه جویی در هزینه، استفاده بهینه از تمام فضا و دست یافتن به دکوراسیونی ماندگار، حتما از تیم متخصصین مشورت دریافت کنید. گاهی با دریافت راهنمایی‌های بسیار ساده می‌توان دکوراسیونی جذاب‌تر برای فضای موجود ایجاد کرد. از جمله اشتباهاتی که در دکوراسیون اتاق خواب و یا بازسازی آن اتفاق می‌افتد، استفاده از سرویس خواب نامناسب است. سرویس خواب خیلی بزرگ در اتاق خواب‌های کوچک علاوه بر اشغال فضای اتاق، زیبایی اتاق را نیز از بین می‌برند.

ابعاد فرش همانطور که مشاهده می فرمایید به نحوی نیست که حداقل پایه مبلمان کلاسیک بر روی آن قرار بگیرد و به علاوه ، رنگ آن لازم است که در تضاد با کفپوش های تیره و مبلمان تیره رنگ، کاملا روشن در نظر گرفته شود. میز غذاخوری اگرچه لازم است در فاصله کوتاه تری نسبت به درب آشپزخانه قرار بگیرد، اما مساله چیدمان مبلمان های نشیمن و پذیرایی در اولویت بوده و از دید ما به عنوان طراح میز در مکان مناسبی قرار گرفته است. در مقاله این بار اتود، قصد داریم با مشاهده تصاویری از پنج مدل دکوراسیون خانه ایرانی، در خصوص نقاط مثبت و منفی چیدمان آن ها با هم گپ و گفت کوتاهی داشته باشیم.

از موارد مهم دیگر که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی دکوراسیون داخلی منزل دارد، نورپردازی است. این نورپردازی را می‌توان توسط نورهای طبیعی به‌وسیله پنجره‌ها، لوسترها و نورهای مخفی و دکورتیو طراحی شده ایجاد کرد. نورهای مختلف بهتر است در بهترین مکان ممکن قرار گیرند و سبک نورپردازی و لوسترها با سبک کلی دکوراسیون منزل هماهنگ و متناسب باشد. اندازه و نوع این روشنایی‌ها در فضاهای مختلف خانه باید با توجه به نیاز هر قسمت طراحی شود.

نکته دوم: توجه به قاب ها در خانه

هیچ اصراری هم نیست که حتماً یک مبل 7 یا 9 نفره در آن جا کنید. استفاده از این وسایل در خانه‌های کوچک می‌تواند پیشنهاد بسیار خوبی باشد و تا حد زیادی برای شما فضا ایجاد کند. به طور مثال، اگر در پذیرایی خود چند صندلی برای نشستن خودتان داشته باشید، می‌توانید هر زمانی که مهمان آمد. آن‌ها را کنار هم بچینید تا یک میز تشکیل شود و به‌ راحتی برای پذیرایی از آن استفاده کنید. در زندگی امروزی، بسیاری از افراد ممکن است به ‌دلیل کوچک بودن خانه‌های خود، نتوانند طرح‌ها و دکوراسیون‌های مورد علاقه و مد نظرشان را در منزل خود داشته باشند. فاکتورهایی که به آنها اشاره کردیم، جزء عوامل عمومی دکوراسیون داخلی است.

شما باید طراحی دکوراسیون داخیل خود یک سبک مشخص داشته باشید و یا این که از ترکیب دو سبک استفاده کنید، نکته‌ای که مهم است این است که تمام چیدمان‌ها و طراحی داخلی شما باید با توجه به قاعده و اصول آن سبک باشد. با رعایت نکات گفته شده در مطالب فوق شما می‌توانید زیباترین دکوراسیون و طراحی داخلی را در منزل خود به نمایش بگذارید. اگر به فکر تغییر دکوراسیون داخلی خانه خود افتاده اید باید بدانید سبک های مختلفی از دکوراسیون وجود دارد که می توانید با توجه به محیط زندگی و روحیات خود یک یا تلفیقی از چند سبک را انتخاب نمایید. انواع دکوراسیونشامل سبک ایرانی، کلاسیک، مدرن، مینیمال، صنعتی، روستایی، فرانسوی، اسکاندیناوی، سنتی خاورمیانه، انتقالی، بوهمی، ساحلی، ایتالیایی، اسپانیایی و سبک های تلفیقی می باشد. رمز موفقیت در داشتن یک دکوراسیون عالی به سبک انگلیسی برای منزل ایجاد توازن بین سبک مدرن و استفاده از طرح و سبک‌های قدیمی و تاریخی است.