دکوراسیون خانه ، جدیدترین دکوراسیون خانه مدرن ، بهترین دکوراسیون خانه های کوچک عروس-پارسیان دکور

مهم ترین نکته در مبحث دکوراسیون داخلی، شناختن سبک های دکوراسیون داخلی است. در واقع اولین قدم این است که با مشتری صحبت کنیم و سلیقه و سبک مورد علاقه مشتریان را کاملا درک کنیم. در میان سبک ها، سه سبک کلاسیک، نئوکلاسیک و مدرن، پر طرفدار ترین سبک هایی هستند که عموم مردم از آنها پیروی میکنند و مد نظرشان است. کار اصلی تیم آسال سازه نیز همین امر است که با مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داخلی، سلیقه کارفرما را جویا شده و متوجه باید ها و نباید های طراحی میشویم. وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌‌رسد، چیزی بیش از آنچه به‌چشم می‌‌آید وجود دارد. جمع کردن یک اتاق و تغییر دادن ویژگی‌ها برای اینکه آن را کاربردی و در عین حال شیک کند، اغلب کار آسانی نیست و چیزی که متقابلا در برابر آن از اهمیت زیادی برخوردار است هزینه دکوراسیون داخلی می‌‌باشد.

  • احتمالا در ذهن بیننده این پرسش ایجاد شود که چرا این حجم از رنگ های تیره و قهوه ای هایی با تونالیته های گوناگون در این مدل دکوراسیون خانه ایرانی به کار رفته است.
  • باتوجه به اصل تعادل، اینجا هم باید توازنی بین مثبت و منفی برقرار باشه و دکوراسیون خوب، دکوری نیست که پر از وسیله باشه.
  • دکوراسیون این خانه در تهران کاملاً به سبک مدرن طراحی شده است.
  • به طور مثال اگر اهل دیدن برنامه‌های تلویزیونی نیستید یا از لپ‌تاپ خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنید، احتمالا نیازی به تلویزیون ندارید.

به طوری که فرد پس از نشستن بر روی آن بتواند به راحتی لم داده و استراحت کند. رنگ مبلمان نیز با توجه به رنگ دیگر بخش های خانه میتواند آبی، قهوه ای یا رنگ دیگری انتخاب شود. استفاده از رنگ‌های گرم و شاد یک اصل اساسی در دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی است.

سقف بزرگ‌ترین نما از یک اتاق و اولین چیزی است که افراد هنگام ورود به ساختمان به آن توجه می‌کنند، استفاده از سقف کاذب شیوه‌ای هنری به طراح سقف بنا خواهد داد. هرچه سقف زیباتری داشته باشید توجه افراد بیشتر جلب آن می‌شود. مقیاس بیانگر چگونگی ارتباط اندازه جسم با دیگری یا فضای قرار گرفته در آن است. برای مثال اگر در یک محیط کوچک، وسایل زیاد و بزرگ قرار داده شود اصل مقیاس رعایت نشده است.

هماهنگی رنگ‌ها با یکدیگر می‌تواند آرامش را به فضا و محیط خانه بیاورد. البته در چیدمان منزل میزان بودجه اختصاصی به این امر نیز مهم است. هر چقدر میزان پول بیشتر باشد دست طراح برای طراحی و چیدمان بهتر بازتر است. طراحی دکوراسیون داخلی فقط با داشتن دانش در این زمینه امکان پذیر نیست.برای داشتن یک طراحی دکور داخلی به سبک مدرن، طراح باید دارای یک حس زیبایی شناختی قوی باشد. پس بهتره علایق و سلیقه شما کاملا مشخص باشه، چون در انتخاب‌ها تاثیرگذاره.

نکات مهم دکوراسیون منزل

این سبک دکوراسیون داخلی پس از انقلاب‌ صنعتی در کشورهای پیشرفته امروزی ایجاد شده است. این سبک در چند دهه اخیر برای دکوراسیون منازل نیز به کار برده می‌شود. ولی در گذشته این سبک در دفاتر کاری، کارخانه‌ها و مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می‌گرفت. برخی افراد بدون در نظر گرفتن هیچ مجله خبری دکوراسیون اصولی شروع به تغییر دکوراسیون داخلی می‌کنند و در آخر با محیطی آشفته و نه چندان دلنشین روبرو می شوند. اما در این مقاله نکاتی آسان و بسیار تاثیر گذار را خواهید آموخت که نتیجه آن در آخر زیبایی منزل و استفاده بهینه از قسمت‌هایی است که تا به امروز شاید غیر قابل استفاده بوده‌اند.

بررسی سبک سنتی

ولی سبک های دیگری نیز وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. سبکی که بیشتر برای بومی‌های آمریکا، اسپانیا، نیومکزیکو و آریزونا استفاده میشه به جنوب غربی معروف هست. رنگ‌ها و طرح‌هایی برگرفته از طبیعت و جنگل، جزئیات فلزی و تزئینات خاص، پارچه‌های رنگارنگ و متریال‌های گرم در خانه‌های جنوب غربی زیاد دیده میشه.

اصولاً از طیف رنگی زیادی استفاده می‌شود و این رنگ‌ها از رنگ‌های طبیعی زمین و خاک الهام گرفته شده‌اند. دلیل کلی این موضوع این است که ناخوداگاه حس زیباشناسی در ذهن شما فعال شده است. بیشتر از دو تا عکس را نمی پسندید، چون ناخوداگاه این موضوع بر ذهن شما تاثیر می گذارد و باعث می شود حس زیبا شناسی در ذهن فعال شود. در این ادامه ما می خواهیم قوانین مهم طراحی دکور داخلی را برای شما بیان کنیم. گاهی با وجود همه زحمات و هزینه هایی که برای دکوراسیون خود انجام می دهید باز هم دکوراسیون برای شما آنچنان دلچسب نیست.

پارتیشن اداری و انواع مدل ها

سطحی‌ترین نوع باز سازی نقاشی و رنگ است که تقریبا هر منزلی هر دو سال یک بار به آن نیاز دارد. برای سرویس دکوراسیون منزل از بهترین متخصصین شهر خود قیمت بگیرید. ممکن است دکوراسیون داخلی شما نیازی به تغییرات اساسی نداشته باشد و شما با تغییر جزئی در دکوراسیون بتوانید به دکور دلخواه خود برسید.

بنابرین اولین قدم هنگام صحبت با مشتری و کارفرما فهمیدن صحیح سبک معماری آنان است. این که کارفرما چه سبکی را می‌پسندد؟ از کدام رنگ و جلوه‌های بصری لذت می‌برد، شروع کار است. کار اصلی تیم آسال سازه نیز همین امر است که با مشاوره رایگان طراحی دکوراسیون داخلی، سلیقه کارفرما را جویا شده و متوجه باید‌ها و نباید‌های طراحی می‌شویم. در ادامه نکات معماری طراحی دکوراسیون داخلی را که باید نسبت به سبک و سیاق کارفرما رعایت شوند را در نظر می‌گیریم. در انتها خروجی جلسه ما ترکیبی از رعایت نکات معماری و سلیقه کار فرما است.