دکوراسیون خانه های ایرانی با طراحی زیبا و چشم نواز ۵۰ تصویر-پارسیان دکور

اتاق نشیمن با سبدهای حصیری، یکی از جدیدترین دکوراسیون داخلی است که در سال های آینده وجود خواهند داشت. سبدها و آویزهای حصیری و چوبی می توانند جایگزینی عالی برای گالری عکس معمولی روی دیوار باشند. آویزهای حصیری، گلدان های حصیری، دستبافت های رنگی و …، برای زیباتر کردن سالن و قسمت های مختلف خانه بسیار مناسب اند. یکی از جذاب ترین جدیدترین دکوراسیون داخلی که در سال 1400 و سال های آینده، در خانه ها استفاده می شود، سینک های سیمانی در حمام و روشویی است.

برخی اوقات یک حرکت کاملا ساده در سطحی نسبتا کوچک می تواند به تغییری منجر شود که شما را حیرت زده خواهد کرد. یک چنین تغییری را می توان در تغییر طرح و رنگ قسمتی از سطح دیوار دید. ناگهان در سطح این دیوار تغییری به وجود می آید که قسمتی از آن را از دیگر بخش ها متمایز می کند. این تغییر را می توانید با نقاشی، چسباندن کاغذ دیواری یا حتی استفاده از استیکرها به وجود بیاورید.

  • رنگ سفید برای تمامی فضاهای کوچک و بزرگ مناسب است.همانطور که در بالا اشاره کردیم شما می‌توانید از رنگ‎ سفید برای همه بخش‌های منزل استفاده کنید.
  • همه وسایلی که در قسمت‌های مختلف خانه قرار می‌گیرند رنگ‌های مات و خنثی دارند.
  • اگر خانه ای که در حال بازسازی آن هستید دارای یک ساختار کلاسیک است.
  • دکوراسیون های شیک و لوکس همیشه برای همه‌ی ما جذاب و دوست‌داشتنی بوده‌اند.
  • تکنیک نورپردازی برای آپارتمان های کوچک به این صورت است که لامپ هایی با رشته سیم های بلند استفاده کنید تا نور را بر یک نقطه متمرکز کنند.
  • در تصویر بالا ترکیبی از مبلمان منحصربه‌فرد و به سبک‌دست ساز، آویزهایی باسیم‌های به سبک صنعتی و صندلی‌های چرم خاصی را مشاهده می‌نماییم.

بهتر است بیشتر از شیشه و استیل و رنگ‌های سفید و نقره‌ای در فضا استفاده شود و هر چه وسایل صاف و صیقلی‌تر باشند این سبک جذابیت بیشتری خواهد داشت. برای اینکه بتوانید در منزل خود سبک دکوراسیون مدرن را پیاده‌سازی کنید. و برای اینکه بتوانید یکی از بهترین و مناسب‌ترین آن‌ها را برای خانه خود انتخاب کنید تا مقدمات یک دکوراسیون خوب را فراهم کنید. بخش کوچک اما مهمی از مواردی است که باید در هنگام طراحی چیدمان منزل به آن‌ها توجه کنید. قهوه‌ای از دیگر رنگ‌های پرطرفدار است که به دلیل تیره بودن، خصوصاً برای مبلمان انتخاب مناسبی است.

شیک ترین طراحی دکوراسیون داخلی خانه

هرقدر رنگ‌ها سیرتر و توچشم‌تر باشند و از رنگ‌های سیرتری استفاده کنید، زیبایی دل‌نشین‌تری ایجاد خواهید کرد؛ چیزی شبیه به استفاده از رنگ آبی سیر در تصویر بالا. استفاده از رویکرد انتزاعی‌ برای روشن‌کردن فضای داخلی (و خارجی) خانه، به‌عنوان یک مفهوم طراحی، سال‌هاست که طرفداران زیادی دارد. فضای سفیدرنگ میان این روشنایی انتزاعی و شاخه‌ای، حسی واهی، لوکس و البته مجله خبری دکوراسیون پیچیده به هر خانه‌ای می‌دهد. آشپزخانه‌ی براق و زیبا هم یکی از ایده‌های دکوراسیون مدرن است، که طرفداران زیادی دارد. آشپزخانه‌ای با سطوح براق مانند پیشخوان‌های مرمرین یا گرانیتی، لوازم آشپزخانه‌ی استیل و جزئیات کرومیوم روی ابزار آشپزی و چهارپایه‌ها، می‌تواند از جذاب‌ترین جاهای خانه باشد. دکوراسیون مدرن با کاربرد رنگ‌های سیر و تیره‌وتاریک مخالفتی ندارد.

آینه دکوراتیو طرح الماس

مهم ترین روش ﺑﺮای ﺗﻤﯿﺰ و ﺧﻮﺷﺒﻮ ﻧﮕﻪ داﺷﺘﻦ ﺧﺎﻧﻪ از تمیز نگه داشتن آن است. برخی افراد برای پاکیزه نگه داشتن فضای خانه از شوینده ﻫﺎی ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ و ﺑﺴﯿﺎر ﮔﺮان اﺳﺘﻔﺎده ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ. در ﺣﺎﻟﯽ که اﺳﺘﻔﺎده ﻣﺪاوم از آن ﺑﺮای ﻫﻤﻪ اﻓﺮاد ﻣﻤﮑﻦ ﻧﯿﺴﺖ و همچنین ﻫﻤﻪ اﻓﺮاد ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﭘﺮداﺧﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﻫﺎی آن را ﻧﺪارﻧﺪ. ﻋﻼوه بر اﯾﻦ ﻣﻮاد ﺷﻮﯾﻨﺪه ﺣﺎوی ﻣﻮاد ﺷﯿﻤﯿﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﮐﻪ اﺳﺘﻨﺸﺎق آن ﻫﺎ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﺪ ﺑﺮای ﺳﻼﻣﺘﯽ اﻓﺮادﻣﻀﺮ باشد. ترافیک و تنوع در محیط دو عامل مهم دیگر در نحوه چیدمان مبلمان هستند.

ملزومات اتاق نشیمن برای خانه‌های جدید

به طور مثال استفاده از خط های خمیده در سبک امروزی یکی از تحولات آن است. طراحی کلی این آپارتمان سبکی معاصر دارد اما بعضی عناصر سنتی در دکوراسیون وجود دارند تا تاکیدی بروی طراحی داخلی ویژه این آپارتمان زیبا باشند. به توصیه طراح داخلی اورلاند سوریا ، یک اتاق با پنجره بزرگ و نور طبیعی را می توانید با رنگی تیره و خالص یک دست رنگ کنید. مردیت ماهونی مؤسس و مدیر طراحی ، با قرار دادن مبلمان فضاهای بزرگ و مسطح را به قسمت های مجزا تقسیم می کند.

یکی دیگر از ترفندهایی که به شما کمک می کند دکوراسیون منزل کوچک را ساده تر و زیباتر طراحی کنید، استفاده از مبلمان چندمنظوره است. مبلمان چند منظوره عبارت است از مبلمان راحتی که به صورت چیدمان L، در زاویه ها کنار سالن قرار می‌گیرند و مجهز به میزهای کوچک روی دسته مبل هستند. این مبلمان ها هم برای نشستن مهمان ها مناسب است و هم اینکه هنگام پذیرایی نیاز به میزهای اضافی ندارید. اولین و مهمترین راهکاری که شما برای دکوراسیون منزل ساده می توانید از آن قسمت شروع کنید این است که طراحی را از قسمت ورودی آپارتمان آغاز نمایید.

شما می توانید از بین سبک های مختلف طراحی داخلی مانند سبک های معاصر، سنتی، روستایی و بسیاری موارد دیگر، یکی را انتخاب کنید تا جلوه و زیبایی خاصی را به منزل خود ببخشید. اهمیت دکوراسیون پذیرایی را افرادی که رفت و آمد و مهمان زیادی دارند بیشتر درک می­ کنند. همانطور که در مطلبدکوراسیون پذیرایی گفتیم؛ چیدمان پذیرایی بخش بزرگی از هویت یک خانه را می­ سازد. دکوراسیون منازل ایرانی از گذشته تا به امروز دستخوش تحولات زیادی شده است. اگرچه طراحی داخلی خانه ها در گذشته از سادگی و جذابیت زیادی برخوردار بود، اما استفاده از انواع طرح های مدرن و شیک امروزی و نیز استفاده از آنها در کنار سبک سنتی قدیم، موجب شده است تا زیبایی منازل دو چندان شود.