دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار-پارسیان دکور

استفاده از کاغذدیواری نیز یک روش بسیار جذاب و کاربردی برای تزیین کردن دیوار‌ها می‌باشد و هزینه‌ی بسیار کمتری را نیز شامل می‌شود. بعد از اینکه برای هرکدام از دیوار ها، طراحی در نظر گرفتید و طرح مورد نظر خودتان را پیدا کردید؛ براساس برداشتی که از زمین داشتید، دیوارها را به صورت پلان ترسیم می کنید و طرحی را که برای آن در نظر گرفتید ترسیم می کنید. مثلا در پلان ضلع شماره ی یک و دیوار شماره ی یک را مشخص می کنید.

به طور مثال بافت کفپوش در منزل باید به گونه ای باشد که هنگام لمس پا با زمین احساس راحتی را به او انتقال دهد. همچنین در مبلمان نیز نوع بافت پارچه از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نرم افزارهای مدل سازی سه بعدی با کمک به معماران و مهندسان ساخت و ساز باعث شده اند که دیگر نیازی به ساخت ماکت ها نباشد.

  • این جزئیات شامل تحقیق، ایده، طراحی، انتخاب برای خرید و البته نصب کلیه بخش‌های دکور شده خانه می‌باشد.
  • همان طور که پیش تر به آن اشاره کردیم، در دنیای امروزی سبک ها و طرح های بسیار متنوعی در دنیای معماری و طراحی داخلی وجود دارد.
  • پنجره‌های چوبی و دوجداره در معماری کلاسیک کاربرد فراوانی دارد.
  • این مسئله موجب می‌شود که رغبت بیشتری نسبت به حضور در آن مکان و انجام کارهای روزمره در خود ایجاد کنند.

بهتر است اول یک اتاق را تمام کنید و بعد بروید سراغ اتاق دیگر تا اینکه از هر اتاق فقط یک گوشه را تغییر دهید. بهتر استپروژه طراحی دکوراسیون داخلیخود را ازاتاق نشیمنشروع کنید. چون این فضا در منزل پرکاربردترین است و اعضای خانواده وقت زیادی را در آن می گذرانند. بازسازی ساختمان مسکونی می‌تواند شامل تعمیر و طراحی دیوارها، کف پوش، سقف، نما یا وسایل خانه باشد. بهتر است این کار به افراد ماهر سپرده شود تا هزینه‌ای که برای خرید مصالح، بازسازی، کارگر و طراحی صرف می‌شود هدر نرفته و به نتیجه دلخواه خود برسید.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن اواسط قرن بیستم

این شرکت در سال ۱۳۸۵ با بهره مندی از مهندسان و کارشناسان خبره در زمینه‌ طراحی و دیزاین داخلی و خارجی ساختمان‌ ها و بنا های مسکونی و همچنین چیدمان مبلمان فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت تمام طراحی های خاص و مدرن را در رابطه با دکوراسیون داخلی برای شما انجام می دهد. در اصل طراحی داخلی یا همان طراحی دکوراسیون داخلی، هنر چیدمان داخل فضای ساختمان است. طراحی داخلی امروزه به صورت یک حرفه تخصصی و هنری در دنیای صنعتی شناخته می شود.

تعریف طراحی داخلی

چرا که مراجعه کننده ای که برای خرید مایو به فروشگاه شما آمده است، احتمالا عینک شنا نیز ندارد. طراحی دکوراسیون که زیر مجموعه ای از معماری می باشد، دارای تاریخچه‌ی بسیار گسترده‌ ای است. یکی از هنرهایی که در طراحی دکوراسیون داخلی از گذشته تاکنون کاربرد زیادی داشته است، ‌معرق کاری است.

ایجاد نقطه کانونی چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ بصری در فضاهای داخلی اهمیت زیادی داره. مثلا در نشیمن با استفاده از یک شومینه یا کتابخانه، میشه نحوه چیدمان مبل‌ها رو تعیین کرد و چشم‌ها رو به این نقطه معطوف کرد یا با استفاده از یک اکسسوری خاص، دیواری با رنگ و طرح ویژه، اثری هنری توجه‌ها رو جلب کرد. حظ بصری نکته‌ای هست که شاید همه به دنبالش باشیم اما ندونیم چطور میشه بهش دست پیدا کرد. یکی از عوامل تاثیرگذار در این مساله، الگوهایی هست که در دکوراسیون منزل به کار می‌بریم؛ طرح و نقش دیوارها، روکش مبلمان، فرش، حتی طرح اکسسوری‌هایی که به عنوان تزئین در فضا استفاده میشن اهمیت زیادی دارن.

فضای خانه ها در این سبک طراحی باز و مرتب همراه با نور زیاد است. سبک های مختلف دکوراسیون داخلی می‌تواند در خانه شما وجود داشته باشد اما در بین آنها سبک شیکر یکی از سبک هایی است که شما حتی اگر اطلاعی از آن داشته باشید به سمت آن جذب می شوید، زیرا جذابیت و سادگی چشم‌ نوازی در این سبک مشهود است. منظور از وظایف، همان کاری است که شما در فروشگاه خود انجام می دهید.

طراحی انواع دکوراسیون داخلی

از نورها در پایین استفاده کنید تا فضا خوب و دلپذیر تصور شود و قطعاً شما باید وسایل الکترونیکی را در گوشه‌ای از اتاق که فضای کافی داشته باشد قرار دهید. فضایی سفید همیشه اتاق‌ها را بزرگ‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد و افزودن رنگ سیاه به آن بُعد می‌دهد. گونه‌ی گرم‌تر طراحی داخلی مینیمالی (مینیمالیسم گرم) که بسیار زیبا و بی‌سروصدا است.

اشکال هندسی در این سبک دکوراسیون بیشتر استفاده میشه و اغلب از فلزات و شیشه و آینه ساخته میشن. فضاهای آرت‌دکو پر هست از زرق و برق و ظرافته که در کنار نقاشی‌های جذاب هنر خاص خودش رو رقم می‌زنه. پلان‌های آزاد و فرم‌های باز، رنگ‌های طبیعی، وسایل ساده و زیبا ویژگی‌های بارز سبک معاصرن که شاید فکر کنید شباهت مجله خبری دکوراسیون زیادی با سبک مدرن داره، اما نباید این دو سبک رو باهم اشتباه بگیرید، چطوری؟ اینطوری! همونطور که از اسم این سبک پیداست، به زمان حال برمی‌گرده، پس می‌تونه روز به روز در حال تکامل باشه، بنابراین هر لحظه باید انتظار تغییر رو داشت و سبک معاصر می‌تونه برای هر کسی ویژگی‌های منحصربه‌فردی داشته باشه.