دکوراسیون داخلی ،انواع طراحی های دکوراسیون داخلی منزل +تصاویر با کیفیت خانه معمار-پارسیان دکور

از طرفی هم لازم است به نگهداری گل‌ها و میزان نوری که در فضا نیاز دارند، توجه کرد. با توجه به عکس بالا متوجه آن خواهیم شد که تغییر یک کفپوش تا چه اندازه قادر است، بر منزل ما تاثیر گذار باشد. یکی از روش های ارزان برای تغییر مجله خبری دکوراسیون کمک گرفتن از وسایل هنری است. هر یک از وسایل تزئینی یک ویژگی خاص را به فضای خانه شما وارد می‌کند.

  • قطعا یک زمان می رسد که شما آنقدر تجربه کسب کردید که خود دکترای معماری و دکوراسیون داخلی بدست می آورید.
  • در اتاق خواب مستر به دلیل فضای محدود، عملکردهای متفاوت و مبلمان متنوعی که داره، هماهنگی و تعادل برقرار کردن بین این عناصر خیلی ضروری هست.
  • دکور دریایی (دکور ساحلی یا کلبه‌ای) بر پایه رنگ سفید یا ماسه‌ای است و رنگ اصلی مورد استفاده در آن آبی می‌باشد.
  • استفاده از کفپوشی متفاوت در ارتفاع غیر همسطح با سطح پذیرایی یا نشیمن باید ویژگی‌های مهمی را شامل شود.
  • در حال حاضر بیشتر افراد با توجه به بودجه‌ای که دارند شروع به دیراین منزل خود می‌کنند.

این سبک از هنگام اولین سفرهای پادشاهان قاجار به اروپا در ایران رواج پیدا کرد و هنوز هم نمونه‌ های آن در خانه های ایرانی به چشم می خورد. استفاده از گیاهان تنها جنبه ی زیبایی و روحیه بخشی را به همراه نخواهد داشت، بلکه علاوه بر زیبا شدن فضا با گیاهان، می‌توان به بهبود کیفیت هوایی که موجود است نیز کمک کرد. گل و گیاه یک از بهترین عناصر طبیعت محسوب می شوند که می توانید آن را در خانه به کار ببرید. این روش مهم و آسان فضاهای بزرگتر را به فضا های کوچک تر تقسیم بندی کردن؛ می باشد. پارتیشن بندی یکی از راه‌ های تقسیم‌ بندی فضا به شمار می‌رود که ثابت و متحرک آن در بازار وجود دارد.موارد کاربرد آن می تواند شامل موارد زیر باشد.

مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: سبک طراحی مدیترانه‌ای

پارتیشن‌بندی برای سبک‌های مختلف دکوراسیونی و گاه حتی در خانه‌های کوچک هم برای جدا کردن فضای خصوصی از عمومی کاربرد دارد. پارتیشن بندی نیز از موارد مهم در تعیین چیدمان دکوراسیون داخلی منزل و جدا کردن فضاهای مختلف است که بیشتر برای خانه‌های بزرگ با متراژ بالا و پلان باز به کار می‌رود. با این کار می‌توان به راحتی سالن‌ها یا اتاق‌های بزرگ را به قسمت‌‌های کوچک‌تر و کاربردی‌تر تقسیم کرد. هر ‌قدر هم از سبک‌ها و دکوراسیون‌های مختلف بگوییم باز بعضی از ما ایرانی‌ها و حتی غیر ایرانی‌های دوستدار فرهنگ ایرانی علاقه ‌داریم گرمای فرهنگ شرقی‌‌ در خانه‌مان موج بزند و همزمان گریزی هم به سبک معاصر داشته باشیم. برای این کار می‌توان کنار اجزای اصلی دکوراسیونی معاصر و مدرن چون مبلمان از اجزای دکوراسیون داخلی منزل که جزو عناصر فرهنگ ایرانی هستند چون فرش ایرانی یا صنایع دستی سنتی شهرهای مختلف کشورمان استفاده کنیم. دکوراسیون داخلی آشپزخانه مهم ترین نقش در زیبایی یک ساختمان مسکونی دارد.

چرا مردم برای طراحی دکوراسیون داخلی از سقف کاذب استفاده می‌کنند؟

وسایلی مانند صندلی‌های اضافی، گلدان‌هایی که زیبایی خاصی ندارند و فقط فضای خانه را اشغال کرده اند، جارو برقی، چمدان و … . بدین ترتیب هم آن فضای خالی را پر کرده‌اید و هم برخی از وسایل تزئینی خود را در جای مناسب قرار داده‌اید. دیگر لازم نیست بخش‌های دیگر خانه را برای جای‌گذاری این وسایل هدر دهید. پس در نتیجه تمام این کارها، فضای بیشتری برای چیدمان خانه های کوچک به ‌وجود می‌آید. اما از سبک مدیترانه‌ای در آپارتمان‌های امروزی نیز به کار می‌برند هر چند که نمایی از اقیانوس به چشم نخورد. از ویژگی‌های این سبک می‌توان به رنگ‌هایی متمایل به خاکی و قهوه‌ای رو به قرمز اشاره کرد.

پس از آن میتوانید به سمت وسایل چوبی و با رنگ روشن بروید؛ مبلمان، صندلی، تخت خواب، کمد و غیره. اگر قصد دارید که اتاق نشیمن منزل خود را هم به سبک طراحی مدیترانه ای نزدیک کنید، باید یک میز ناهار خوری چوبی را در آن قرار دهید، دقیقا مانند منازل کشور های مدیترانه ای. کاربرد ایده‌های خاص و کلاسیک در کنار ایده‌های بی نظم و مدرن در چیدمان منزل از جمله نکات کاربردی دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی که هر سلیقه و علایقی را در بر می‌گیرد. رنگ قرمز مات اصلی ترین رنگی است که در مدل‌های دیزاین خانه به سبک انگلیسی در قسمت‌هایی مثل فرش، مبلمان، و کابینت آشپزخانه به چشم می‌خورد. در دکوراسیون آشپزخانه به سبک انگلیسی از رنگ قرمز مات برای کابینت‌های دو رنگ و یا قرار دادن یک قسمت از آشپزخانه به عنوان شاخص بهره می‌برند.