دکوراسیون داخلی طراحی دکوراسیون داخلی آرامو دیزاین-پارسیان دکور

اتاق‌هایی با رنگ‌های روشن مانند سفید به دلیل بسط نور بزرگ‌تر دیده می‌شوند. هنگام انتخاب رنگ سفید برای دیوار خانه به خاطر داشته باشید که این رنگ می‌تواند خانه را بزرگ‌تر و فضای کوچک را دلبازتر نشان دهد. زندگی آپارتمانی از یک سو و توجه به مدرن شدن افراد از سوی دیگر باعث تغییر در دکوراسیون منزل شد و از آن سال‌ها به بعد با توجه به سبک‌های مختلف در طراحی، مردم سعی در الگو برداری داشتند.

  • جمع کردن یک اتاق و تغییر دادن ویژگی‌ها برای اینکه آن را کاربردی و در عین حال شیک کند، اغلب کار آسانی نیست و چیزی که متقابلا در برابر آن از اهمیت زیادی برخوردار است هزینه دکوراسیون داخلی می باشد.
  • برای خانه های کوچک نباید از رنگ های متنوع و طرح های پیچیده استفاده نمود بلکه توصیه می شود ابتدا یک یا دو رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید و سپس لوازم و دکوراسیون را از طیف آن رنگ خریداری نموده و بچینید.
  • باید در نظر داشته باشید که در آشپزخانه حتما مثلث کار رعایت شود.یعنی محل قرار گیری سینک ظرف شویی و گاز و یخچال به صورتی باشد که کمترین انرژی را از خانم خانه بگیرد.

گرچه سبک‌های طراحی داخلی بسیاری از سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی برگرفته‌شده، این جنبش طراحی یکی از ارزشمندترین سبک‌ها به شمار می‌رود. روزبه‌روز بر محبوبیت سبک‌های طراحی داخلی اسکاندیناویایی افزوده می‌شود،این سبک بر سادگی آرام و پاک که به‌صورت جهانی پذیرفته‌شده تأکید دارد. طراحی داخلی ساحلی محیطی نورانی، روشن و شاد دارد که اغلب به رنگ‌های خنثی و غرق در اشعه‌ی خورشید دارند. و این یعنی شما قادر خواهید بود تا طراحی داخلی سنتی را کاملاً به سبک خود به وجودآورید و در آن از لوازمی استفاده کنید که نشان‌دهنده‌ی خصوصیات و سبک زندگی شخص شما باشند. فضایی سفید همیشه اتاق‌ها را بزرگ‌تر و تمیزتر نشان می‌دهد و افزودن رنگ سیاه به آن بُعد می‌دهد.

دیگر اینکه برای خارج شدن محیط از یکنواختی از رنگهای متضاد استفاده می شود. استفاده از رنگ های خنثی ویژگی این سبک است و رنگ سفید رنگ غالب آن می باشد . می توان گفت سادگی بیش از اندازه در وسایل توجه شما را جلب می کند. تمام وسایل موجود در دکوراسیون، از قبیل مبلمان و لوستر و آباژور و … با حداقل تزیینات استفاده می شود. دکوراسیون داخلی به عنوان یک هنر، یک حرفه و یا صنعت در جهان معرفی و شناخته شده است . به این صورت که اگر متخصص براتون طراحی انجام داد و باهاش به توافق رسیدن و قرارداد بستین، هزینه طراحی به عنوان تخفیف پروژهتون محسوب شده و رایگان خواهد بود.

مدل دکوراسیون و چیدمان منزل و خانه: سبک اسکاندیناویایی

به‌طور مثال می‌توان در جهت زیبایی بیشتر یک حمام از گل، تندیس و کف‌پوشی مناسب استفاده کرد و زیبایی خاصی در حمام ایجاد کرد. برخورداری از صحبت‌ها و مشورت با افراد متخصص در این زمینه کمک مؤثری بر شناخت دقیق‌تر از شیوه‌ی اجرای بازسازی منزل دارد. با توجه به مقدار هزینه و بودجه‌ای که کارفرما جهت بازسازی در نظر گرفته است. یکی از اولین اقداماتی که قبل از آغاز کار اجرایی باید انجام شود این است که هزینه بازسازی منزل را محاسبه کرده و بدانید.

برای شفافیت بیشتر مبلمان فرانسوی، خطوط مرتب، برخورد پرجنبش و رنگ‌ها و شفافیت برآمده از کریستال‌ها، آینه‌ها و سطوح درخشان در نظر بگیرید. همیشه رنگ مایه‌های خاکی را برایاین سبک به کار ببرید (قهوه‌ای مایل به قرمزرنگی اساسی است)و دقت داشته باشید. و مقدار زیادی نور چون شما می‌خواهید دل‌بازی و فضای آزاد حس شود. برای رنگ‌های برجسته همیشه از پالت رنگ سبز متمایل به آبی، سفید و فیروزه‌ای استفاده کنید.

بررسی سبک آرت دکو

یکی از کار های سختی که در منازل با متراژ بالا باید انجام داد، پر کردن فضا در آن می باشد. اما یک راه حل بسیار آسان برای آن وجود دارد که با بکارگیری آن علاوه بر پر کردن فضای خالی می توان به صورت بهینه از آن فضا اسفاده کرد. این بدان معنا است اجازه دهیم تا نورهای نقطه‌ ای، از میان تاریکی به چشم آیند و در عین حال چشم را نزنند. رنگ های قهوه ای، کرم و زرشکی از محبوب ترین رنگ های مورد استفاده در سبک کلاسیک است. چیدمان منازل با بهره‌گیری از استیل به پذیرایی منحصر نمی‌شود و بخش هایی مثل آشپزخانه و سرویس ها مکمل این نوع چیدمان هستند.

کتابخانه و شلف می‌تواند مکانی برای به نمایش گذاشت فرهنگ و نگرش فردی باشد. علاوه بر این موضوع، استفاده از اکسسوری‌های متناسب با سبک کلی منزل در این قسمت‌ها می‌تواند روحی تازه را برای فضا به همراه آورد. در این مقاله فاکتورهای بسیار مهمی را مورد بحث قرار می دهیم که کاملا ساده و کم هزینه هستند اما سبب جلوه بخشیدن به منزل خواهند شد. بدون شک در آخر با رعایت این نکات شاهد تغییرات شگرف و چشمگیری در گرم و دلپذیر کردن فضای خانه خود خواهیم شد. نورپردازی علاوه بر روشن ساختن محیط، به آسانی می‌تواند حال و هوای فضا را هم عوض کند.

اگر هم نتوانستید این کار را انجام دهید، با یک مداد ساده می توانید طرح خود را روی کاغذ پیاده کنید، هرچه جزئیات بیشتر باشد، بهتر خواهد بود. دو تصویری که در ادامه برای شما درج شده است،،جلوه ای از دکوراسیون داخلی هتل‌ مجله خبری دکوراسیون اینترکنتیننتال سنگاپور (+) است که ویکی پدیای فارسی به عنوان نمونه های طراحی داخلی از آن ها استفاده کرده است. از تابلو فرش هم میشه تو دکوراسیون های ایرانی استفاده کرد که جلوه زیبایی به دکوراسیون خونه میده.

سبک معاصر

کم کردن هزینه های اجرایی یکی از مهم ترین مباحث در اجرای دکوراسیون داخلی است. مهمترین تدبیری که آُسال سازه برای راحتی بیشتر شما در نظر گرفته است تهیه مواد با کیفیت و مرغوب با تخفیفات است. اگر اصول و قوانین مهم دکوراسیون داخلی را به کمک انواع عکس دکوراسیون داخلی منزل به کار ببرید ، منزل شما قطعا قابلیت این را دارد که زیباتر شیک تر از قبل بشود. در بالا تعداد زیادی از انواع عکس دکوراسیون داخلی منزل را قرار دادیم تا از دیدن آنها بهره ببرید. اگر منزل خود را طبق قوانین طراحی کنید تاثیر آن را در دریافت حس آرامش روزمره از آن خواهید دید. افرادی که تازه زندگی مشترک خود را شروع کرده اند به دنبال آپارتمان های با متراژ کم، مثلا ۴۰ متری می گردند تا اگر شرایط مهیا باشد آن را خریداری نمایند و از دغدغه پرداخت اجاره خلاص شوند.

این سبک ریشه در آداب و سنت های کشورهای مختلفی همچون فرانسه، انگلیس، اسکاندیناوی و ایتالیایی دارد. با انتخاب این نوع سبک طراحی به راحتی می توان فضای طبیعی و دوست داشتنی خانه های روستایی را در محیط خود خلق نمود. یکی از ویژگی های بارز این سبک استفاده از مواد و مصالح ارگانیک، ظروف سفالی و عناصر چوبی است. لازم به ذکر است که در این سبک طراحی از پارچه های طرح و نقش دار و رنگ گرمِ مات به طور قابل توجهی استفاده می کنند.