دکوراسیون داخلی منزل با معرفی 10 سبک متفاوت گروه کوئیک سازه-پارسیان دکور

یکی از اولین خدمات طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی، دسته بندی فضا می‌باشد که یک طراح باید بتواند فضای داخلی را به صورت کاربردی و اقتصادی تقسیم بندی کند . برای این کار ابتدا باید نقشه‌های اولیه یک ساختمان بررسی شود. تغییرات دکوراسیون توسط معمار داخلی و با نظر مشتری موردهماهنگی قرار می‌گیرد اما اجرای اصولی آن و تقسیم بندی صحیح آن باید به تایید طراح داخلی برسد. امروزه دکوراسیون داخلی منازل ایرانی تقریبا از دکوراسیون‌های مدرن و جدید الهام گرفته است اما در هر صورت بخشی از اصالت و فرهنگ خود را حفظ کرده است. شما در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی در سبک ایرانی شاهد برخی از اید‌ه‌های کلاسیک و مدرن هستید.

لازم به ذکر است که این سبک تاکید بسیاری زیادی بر ارتباط با طبیعت داشته و بر پایه ایجاد هارمونی و تعادل با طبیعت می باشد. در این نوع سبک طراحی به نور توجه بسیار زیادی شده و یک خانه با این سبک باید پر از نور باشد. یکی از ویژگی های این سبک انتخاب گیاهان گلدار، ساده و سبز همراه با رنگ های ملیح است. سبک کلاسیک یکی دیگر از سبک های دکوراسیون داخلی بوده که امروزه طرفداران زیادی دارد. بهتر است بدانید که در این نوع سبک بیشتر از رنگ های طلایی، کرم و بژ استفاده می کنند. همه وسایل دکوراتیو، مبلمان و اکسسوری ها بهتر است دارای برجسته و بزرگ باشند.

  • (چه به خاطر هزینه یا وضعیت زندگی یا موارد دیگر) می‌توانید کاربرد آن را با پرده‌ها یا حصیر پنجره‌ها تقلید کنید.
  • اولین موردی که در این خانه مدرن ایرانی جلب توجه می‌کند، فرش ایرانی اصیل است.
  • اگر شما هم به‌دنبال ایده‌هایی برای چیدمان چنین دکوراسیونی هستید، به تصاویر و توضیحات ۱۰ مدل زیر توجه کنید.
  • اصلاً خوش‌آیند نیست که پس از یک سال ظاهر مبلمان منزلتان مانند اثاثیه ده سال پیش باشد.

لوسترهای چشمگیر همراه با مبلمان سلطنتی و پرده های فاخر شکوه و جلال خاصی به این سبک می بخشد. در اتاق کودک بهتره حتما فضایی رو برای بازی درنظر بگیرید، یک میز و صندلی کوچک یا یک روانداز و فرش جداگانه می‌تونه مناسب باشه. سبک پر زرق و برق هالیوودی که به همین اسم معروفه، نشون میده چه دکوراسیونی رو برای شما فراهم می‌کنه. هر چیز لوکسی که پیدا می‌کنین، می‌تونین در این دکوراسیون قرار بدین. مبلمان مخملی و عتیقه‌جات گرانبها و هر چیزی که درخشش کافی داشته باشه با رنگ‌های بنفش و قرمز و فیروزه‌ای ترکیب موردپسندی برای سبک هالیوودی هستن. پلان‌های آزاد و فرم‌های باز، رنگ‌های طبیعی، وسایل ساده و زیبا ویژگی‌های بارز سبک معاصرن که شاید فکر کنید شباهت زیادی با سبک مدرن داره، اما نباید این دو سبک رو باهم اشتباه بگیرید، چطوری؟ اینطوری!

همینطور آویز های مثلثی شکل رنگی بر سقف خانه دیگر استفاده از اشکال هندسی است. بر خلاف سبک های دکوراسیون منزل که تا به اینجا توضیح داده شد، سبک دکوراسیون مدرن شهری با سادگی، مخالف است. البته این به معنای شلوغ کردن بیش از حد دکوراسیون خانه نیست اما در هر حال کمی تمایز نسبت به دیگر سبک ها، برای رسیدن به دکوراسیون مدرن نیاز است. همانطور که در بخش قبل هم گفته شد، سادگی مهم ترین اصل در این نوع دکوراسیون است.

برخی از نکات گفته شده در بخش فاکتور مهم در طراحی دکوراسیون داخلی منزل، برای دکوراسیون اتاق خواب نیز مناسب است. از جمله آن ها استفاده از گل‌های طبیعی و همچنین یک کتابخانه کوچک است که بسیار موثر در متحول ساختن جلوه اتاق خواب خواهد بود. از آنجا که باید خانه جایی باشد که به شما و خانواده‌تان آرامش دهد و شما دوست داشته باشید وقت خود را در آن بگذرانید. طراحی داخلی مختص شما، از سلیقه و نیازهای‌تان در هر گوشه از خانه استفاده و فضای منزل شما را زیبا می‌کند. طراحان داخلی کیان دکور در راستای رضایت شما تلاش می‌کنند تا طرح و سبک دلخواه‌تان را ارائه دهند.

نگاهی بر بازسازی آپارتمان و بازسازی ساختمان

این اشکال ممکن است هندسی باشند مثلا آنهایی که دارای خطوط و زاویه‌های دقیق هستند یا به صورت طبیعی انحنا دارند. نکته کلیدی در این اشکال تعادل و شکل طبیعی آن‌هاست که می‌تواند سادگی و لطافت را به فضای داخلی اضافه کند. این یکی از دکوراسیون خانه های مدرن تهران است که به معنای واقعی کلمه هم سبک مدرنیته و هم سبک ایرانی را به نمایش گذاشته است. فرش‌های ایرانی، آینه و شمعدان، فیتیله و گلدان‌های رنگی در مقابل مبلمان مدرن تضاد جالب و هیجان‌انگیزی را به وجود آورده است. اگر به هر دلیلی از رنگ‌های خنثی و یکنواخت خوشتان نمی‌آید؛ اما همچنان تمایل به استفاده از سبک مدرن دارید، می‌توانید رنگ‌های شاد و متفاوت را به کار ببرید. با این‌که سبک مدرن با رنگ‌های خنثی شناخته می‌شود، ولی در این سبک می‌توانید هر آن‌طور که می‌خواهید دکوراسیون کنید.

در خارج از ایران خصوصا کشورهای اروپایی، دکوراسیون فضاهای داخلی هنر بسیار گرانقیمت و البته پررونقی است. برای اینکه بدانید دکوراسیون داخلی واقعا چیست و چه کاربردی دارد ، لازمست از کسانی که به این کار اشتغال دارند چیزهایی بدانید. هنرمندان و اغلب معمارانی را که به طور تخصصی به حرفه ی دکوراسیون داخلی و طراحی فضای ساخته شده می پردازند، به اصطلاح ‌دکوراتور می نامند. طراحی داخلی گروهی از کارهای مختلف را توصیف می‌کند که در عین حالی که مرتبط با پروژه می‌باشد مرتبط با تبدیل آن به تنظیمات مؤثر برای طیف وسیعی از فعالیت‌های انسانی است. طراح داخلی کسی است که چنین پروژه‌هایی را برنامه‌ریزی، هماهنگ و مدیریت کند. طراحی داخلی حرفه‌ای چند بعدی است که شامل توسعه مفهومی، ارتباط با ذینفعان پروژه و مدیریت و اجرای طرح است.

شرکت دکوراسیون داخلی

شرکت طراحی داخلی هیرادانا با بیش از ده سال تجربه در این زمینه، در درجه ی اول با در نظر داشتن نیاز ها و سلیقه ی مشتری و با بهره گیری از تیم متخصصین توانمند و متبحر همواره توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند. چه بسا که با راهنمایی‌های دریافتی از سوی افراد شایسته و کاربلد، شاهد خلق بهترین‌ها و بی‌نظیرترین‌ها بوده‌ایم. اگر طرفدار استفاده از متریال‌های درجه یک و بسیار مرغوب در طراحی و اجرای دکوراسیون مجله خبری دکوراسیون داخلی ساختمان هستید، هزینه‌ی بیشتری را برای این پروژه در نظر بگیرید. در این انتخاب می‌توانید شاهد افزایش و یا کاهش 10 الی 100 درصدی هزینه‌ها باشید. در ادامه توضیح مختصری از نقش عوامل مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی خانه در قسمت‌های آشپزخانه و اتاق خواب خواهیم داشت. سبک مدرن در زمان‌های مختلفی وجود داشته است فقط با گذشت زمان و قدیمی شدن استایل مدرن در بازه‌‌ای از زمان، نام آن تغییر کرده است.

دکوراسیون داخلی به معنای ایجاد هماهنگی میان تمامی عناصر و وسایل موجود در فضا، برای ایجاد فضایی دلنشین تر است. به طور کلی برای طراحی داخلی آشنایی با رنگ ها و ویژگی های آن ها، اصول و استانداردهای ارگونومی بدن انسان، سلیقه شخصی افراد، توجه به روحیات انسان ها، فضاهای مورد نیاز در خانه و … از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از طرفی بهینه سازی فضا در طراحی داخلی یک اولویت بسیار مهم است. بنابراین پیش از آن که برای طراحی دکوراسیون داخلی خانه خود اقدام نمایید، بهتر است با انواع سبک های مختلف دکوراسیون داخلی منزل به طور کامل آشنایی پیدا کنید.