دکوراسیون داخلی و طراحی دکوراسیون-پارسیان دکور

برای شروع لازم است شما حداقل روزی 500 الی 600 عکس مخصوصا در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.مثلا در مورد میز تلویزیون و یا کابینت آشپزخانه سرچ کرده و عکس های مختلفی از این موضوع را مشاهده می مجله خبری دکوراسیون کنید.آنها را در کامپیوتر خود ذخیره می کنید. سپس از بین آنها بهترینها را انتخاب کرده و مابقی را حذف می کنید. سبک رترو در واقع سبکی تلفیقی از چند سبک است و محدود به منطقه و زمان خاصی نیست.

در صورتیکه فضای ورودی شما کوچک است حتما از رنگ های روشن و یا رنگ های خنثی و سرد استفاده کنید چون رنگ های سرد تمایل به عقب نشستن دارند و فضایی بزرگتر به لحاظ بصری را خلق می کنند. برای زیباتر شدن و لوکس به نظر رسیدن این فضا بهتر است راهکارها زیر را در نظر بگیرید. در سبک مدرن و مینیمال از تورها و حریر های ساده استفاده می شود. وجود عناصر هنری می تواند یک موضوع با ارزش برای گفتگوی با مهمان ها قرارگیرد. در این نوشتار ابتدا به خود سبک معماری ایرانی و مزیت های این سبک می­پردازیم و همزمان با آن تلاش میکنیم با معرفی المانهای این سبک و استفاده و به کارگیری از آنها در آپارتمانهای امروزی خود به راحتی بتوانید حس این سبک را به منازل خود بیاورید. عدم استفاده از اصول زیبایی شناسی در هیچ یک از بخش های منزل و به پیرو آن عدم درگیری حواس پنجگانه که از اصول اساسی زیبایی شناسی می باشد.

  • همچنین باید بدانید چگونه می توانید توجه مراجعه کنندگاه را به محصولات خود جلب کنید.
  • مثلا میز جلو مبلی دو سوم بزرگترین مبل باشه، مبل اصلی دو سوم قالیچه یا فرش رو در بر بگیره، مساحت فرشی که بین مبل‌ها پهن میشه، دو سوم مساحت مجموع مبلمان باشه و به همین ترتیب در تابلوها و سایر موارد این نسبت رعایت بشه.
  • تمام هدف طراحی داخلی ایجاد فضایی برای برطرف کردن نیازهای افراد داخل فضا و همچنین استفاده مناسب از وسایل می باشد.
  • اصطلاحا باید برای فضا «نفس کش» گذاشت، اجازه بدین هوا جریان پیدا کنه.

قبل از آن مردم با ذوق، استعداد و خلاقیت خود، منزلشان را طراحی می‌کردند و آن را می‌ساختند اما از اصول خاصی پیروی نمی‌کردند. بهتر است که با حداقل امکانات بازسازی ساختمان و بازسازی خانه انجام شود. هنگامی‌که قصد دارید یک ساختمان قدیمی را خریداری کنید یا خانه قبلی خود را بازسازی کنید.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منزل به سبک مدرن-ظفر

معماری ایرانی و شاهکارهایی که با این معماری اتفاق است آنقدر غنی است که با امروزی کردن سبک ایرانی، متناسب با آپارتمانها ما نیز بتواند همان آرامش و زیبایی شناسی منحصر به فرد خودش را ارائه نماید. از رنگ های روشن، خنثی سرد برای دیزاین دیوارها، سقف و کف استفاده کنید تا با بازتاب بیشتر نور بتوانید زندگی در فضای دلباز تری را تجربه کنید. در فضاهای کوچک حتی الامکان از کاغذ دیواری استفاده نکنید در صورت الزام از کاغذ دیواری تلاش کنید بدون طرح باشند و رنگ روشن و سرد آنها به کار رود چون وجود بافت و طرح در جداره ها باعث کوچکتر دیده شدن فضا می شود. موضوع مهم دیگر اینکه الزاما برای ایجاد چیدمان فضای دو نفره نیاز به شومینه نیست و این اتفاق به واسطه ی موضوعات دیگر هم میتواند میسر گردد.

هدف از دکوراسیون داخلی چیست؟

تعادل فضایی و بصری الزاما به معنای تقارن نیست، اتفاقا تقارن بیش از حد اصلا در دکوراسیون داخلی توصیه نمیشه. سبک و استایل که در این مطلب بارها و بارها ازش حرف زدیم و نشون میده چه نقش پررنگی در دکوراسیون داخلی داره. درواقع این سبک‌های دکوراسیون پایه و اساس انتخاب‌های بعدی شما رو تشکیل میدن.

مبل راحتی به نوعی از کاناپه گفته می شود که به صورت دو نفره ، سه‌ نفره و بیشتر ساخته می شود. در بدنه این مبلمان معمولا از چوب استفاده نمی شود و دارای پایه‌های کوتاه و دسته‌های پهن می&zwn.. پیدایش تاریخی این هنر به درستی مشخص نیست ولی از تطیق آن با هنر کاشی کاری بدون شک رابطه این دو هنر را در می یابیم. برای آشنایی با ریشه این هنر صحیت از تاریخ تکوین کاشی معرق به میان می آید و به عنوان مقدمه از گنبد سرخ مراغه که در زمان ایلخانان ساخته شده می توان یاد کرد. عملیات بازسازی خانه چقدر زمان می‌برد؟ بازسازی خانه چقدر طول می‌کشد؟ این یک سؤال بسیار رایج است که مطمئناً روزی به ذهن هر صاحب‌خانه‌ای خطور می‌کند. همه ما دوست داریم بعد از از یک روز کاری پر استرس و خسته کننده به یک مکان امن پناه ببریم تا با استراحت در آن کمی آرامش پیدا کنیم.

طرح بازسازی ساختمان ارائه شده در سازین متناسب با بودجه شما خواهد بود. در این مقاله علاوه بر بیان روش هایی برای رفع نقاط ضعف مکان های کوچک، دو نمونه اجرایی از حالت فوق را به دو سبک مدرن و نئوکلاسیک بررسی می کنیم. استفاده از آینه در این فضا علاوه بر کاربرد آن، خلق فضایی دلباز را ممکن می سازد و به بزرگتر شدن فضای شما کمک می نماید. در بحث نورپردازی توجه به روشهای نور پردازی مناسب بسیار مهم است که برای این مهم می توانید به مقاله تکنیک های نورپردازی مراجعه فرمایید. بهترین چیدمان برای ایجاد فضای گفتگو، چیدمان u شکل است که اعضا خانواده به صورت نیم دایره یا u کنار هم می نشینند و با ارتباط بصری به گفتگو می پردازند.

رعایت تناسبات در دکوراسیون نشیمن و پذیرایی

یکی از بخش های هر شرکتی نمونه کار های آن شرکت می باشد و متن معرفی شرکت دکوراسیون داخلی در اصل نمونه کار های آن شرکت می باشد. نور محیط خانه، هویت اصلی یک دکوراسیون را زنده می‌‌کند یعنی اگر نورپردازی به‌طور جالب و دل‌انگیز طراحی نشود تمامی زحمات برای طراحی اجزای دیگر هدر می‌‌روند و به‌چشم نمی‌آیند. اگر شما زیبا‌ترین دیوارها را داشته باشید و چشمگیر‌ترین رنگ‌ها را انتخاب کرده باشید، با چیدمان نادرست نمی‌توانید از تمام زیبایی که در دست دارید استفاده کنید و لذت ببرید. چیدمان هر خانه مانند یک سودوکو می‌ماند؛ شما باید تمام عناصر ارا طوری بچینید که در نهایت تصویر بزرگتری را کامل کنید.

آخرین گام برای شروع طراحی دکوراسیون منزل، انتخاب تیم های با تجربه می باشد که بتوانند رویاهای شما را به واقعیت تبدیل کنند. با مشاوره و استفاده از تجربیات افراد حرفه ای در حوزه طراحی داخلی ساختمان در نهایت باید بتوانید هزینه تمام شده دکوراسیون داخلی را تخمین بزنید. با تخمین زدن هزینه می توانید بر اساس بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید در طرح مورد نظر تغییراتی را اعمال کنید. با توجه به اینکه طراحی دکوراسیون را برای منزل انجام می دهید یا برای محیط های کاری، در ابتدا باید تمام شرایط محیط مورد نظر را لیست کنید. طراحی دکوراسیون داخلی به دور از قواعد مهندسی و طراحی معماری به مواردی مثل چیدمان تزئینات داخلی و انتخاب رنگ پرده، تابلو، کاغذ دیواری، مبلمان و.. قطعاً می‌دانید که فضای داخلی هر خانه یک محیط منحصر به‌فرد است.