دکوراسیون شیک و ارزان با 8 راه مقرون به صرفه طراحی داخلی پویانو-پارسیان دکور

یکی از تکنیک هایی که می توانید دکوراسیون منزل ساده را زیباتر سازید این است که به محل دقیق نصب پرده ها توجه کنید. اگر محل نصب پرده حدود ۷ اینچ بالاتر از پنجره باشد بسیار بهتر است. تمام خانواده ها می توانند طراحیدکوراسیونمنزل ساده را با تغییرات بسیار کوچک ایجاد کنند. عده دیگری از افراد ترجیح می دهند مبلمان را تعویض کنند؛ برخی عقیده دارند که کاغذ دیواری باید جدید باشد؛ هر خانواده سلیقه و نظریات خاص خود را در دکوراسیون منزل ارائه می‌ دهد. ایده هایی که برای طراحیدکوراسیونمنزل اجرا می کنید، جزء لاینفک زندگی روزمره شما هستند.

  • در قسمت ورودی خانه، داخل راهرو، نزدیک درب ورودی می ‌توانید از میزهای کوچک، جا کفشی، دیوارکوب ساده برای آویزان کردن کلید و حتی از گلدان ها یا قاب عکس استفاده کنید.
  • بهترین کار این است که برای کاناپه یک روکش دو رنگ با رنگ‌های نزدیک به هم و مکمل انتخاب کنید.
  • قرار دادن ظرفی از میوه های با رنگ شاد مانند لیمو و پرتقال، آشپزخانه شما را شاداب میکند.
  • به علت وجود وسایل خاص و ویژه‌ای که در خانه‌های ایرانی وجود دارد، می‌توان یک سبک مجزا برای دکوراسیون داخلی منازل ایرانی در نظر گرفت.
  • پارچه های ترمه یه علت اصیل بودن، زیبایی چشم نوازی به منزل شما می بخشد.

به روانی رفت و آمد در اتاق باید اهمیت زیادی بدهید، رفت و آمد در اتاق نباید توسط مبلمان مختل شود. برای رفت و آمد آسان خوب است فاصله ای به اندازه یک متر را اطراف مبلمان آزاد بگذارید، توجه داشته باشید عبور و مرور باید اطراف مبلمان باشد و نه از بین آن. همچنین از قرار دادن دو قطعه بزرگ در چیدمان کنار هم شدیدا خودداری مجله خبری دکوراسیون کنید. به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ آخرین ماه سال که فرا می رسد، حال و هوای خاصی را باخود به خانه ها می آورد. همه ما دوست داریم همچون طبیعت که در حال تغییر و تحول و تولدی دوباره است در زندگی و فضای خانه هایمان تغییر و تحول ایجاد کنیم و حال و هوای بهاری را در جای جای خانه حس کنیم.

داشتن یک دیوار برای قفسه‌بندی واقعا ظرفیت قراردادن وسایل زیادی را ایجاد می‌کند. بسته به اینکه وسایل‌تان چه هستند، می‌توانید دیواری را انتخاب کنید که جلوه‌ی بهتری داشته باشد. مثلا کاغذ دیواری‌های طرح‌دار فضای شلوغی را پشت یک مجموعه آثار هنری و سفالینه‌ها ایجاد می‌کنند.

استفاده از مبل‌های راحتی مکعبی شکل با فضای بسیار محدود و یا مبل‌های گوشه‌دار با گوشه‌های نرم گزینه مناسبی برای طرفداران دکوراسیون شیک و ساده است. بعضی‌ها دکوراسیون مدرن را سرد و افسرده می‌دانند، اما این اصلا منصفانه نیست. ایده‌های دکوراسیون مدرن، شکاف بین مدرنیته و طبیعت را در فضای معاصر پر کرده‌اند. مثلا استفاده از وسایل چوبی جلاداده، تجربه‌ای نو را با وسیله‌ای که از جنس طبیعت است، برای ساکنان خانه به ارمغان می‌آورند. بنابراین اگر آینه را درست بالای بخشی از مبلمان، مثل میز یا کاناپه یا قفسه‌ی کتاب هم قرار ندهیم، جالب به‌نظر می‌رسد. البته رعایت تعادل با شیء دیگری که وزن بصری غیرمشابه اما یکسانی با آن دارد، ضروری است.

سبک دکوراسیون داخلی مدرن اواسط قرن بیستم

انتخاب نوع آینه بستگی به سلیقه خودتان دارد، می توانید از آینه های قدی استفاده کنید یا از آینه هایی که بر روی دیوار آویزان می شوند برای زیباتری کردن اتاق خواب دختر دلبندتان استفاده کنید. از آن جا که بدن ما شب هنگام تعرق زیادی دارد یکی از مکان هایی است که (با آن که به نظر نمی رسد) اما به سرعت کثیف می شود. یکی از اصول جذاب در دکوراسیون اتاق خواب عروس، استفاده از روتختی های متنوع است که علاوه بر تاثیر مثبت در روحیه به سلامت پوست شما نیز کمک می کند. وسایلی که به آن ها نیازی ندارید نباید جایی در فضای منزل شما اشغال کنند. اگر از وسیله ای استفاده نمی کنید آن را از فضا خانه دور کنید (به کسی بدهید که به آن نیاز بیشتری دارد یا آن را بفروشید).

اگر در یکی از قسمت های خانه، نقصی وجود داشته باشد، بدون شک، پس از مدتی می تواند دکوراسیون جدید شما را نامطلوب جلوه دهد. برخی از طراحان جدیدترین دکوراسیون داخلی پیش بینی کرده اند که ساختمان ها در سال 2022، پنجره های بزرگ تر و وسیع تری دارند. ایده هایی که با نام ساختمان با دیوارهای شیشه ای از کف تا سقف می شناسیم. تصاویری که در این مطلب آوردیم می ­تواند ایده ­ای برای طراحی منزل شما باشد.

دکوراسیون داخلی سبک چینی

دو مورد از مبلمان های بسیار زیبا از مجموعه نوژن که مورد توجه بسیاری از طرفداران دکوراسیون ساده و شیک قرار دارد، مبل راحتی کاپا و مبل راحتی غزال است که از یک سبک طراحی به شیوه مینیمال پیروی می کند. برای مثال، رنگی خاص، یا نورپردازی جدید یا چهارپایه‌های بلند، ممکن است همان چیزهایی باشند که ظاهر آشپزخانه را دگرگون می‌کنند و حس تازه و خاصی به آن می‌دهند. شما می‌توانید انواع رنگ‌های متفاوت را در دکوراسیون خانه های شیک بیابید.در اکثر خانه های فوق لوکس رنگ طلایی در دکوراسیون خانه حضور جدی دارد و نقش مهمی ایفا می‌کند. هر چند که این رنگ بیشتر به عنوان لوازم تزئینی به دکور خانه‌ها اضافه می‌شود اما تاثیر فوق‌العاده‌ای در ایجاد فضایی شیک و منحصربفرد دارد.

در دکوراسیون منزل سنتی، مبلمان را فراموش کرده و پشتی ها را جایگزین آن ها کنید. البته اگر نمی خواهید کل خانه را با حال و هوای سنتی بچینید، حداقل یک قسمت را به چیدن پشتی ها اختصاص دهید.. داخل سالن نشیمن از مبلمان و صندلی هایی استفاده کنید که حرکت افراد را راحت تر کند. از شلوغی و ازدحام اسباب و وسایل میز و مبلمان در یک فضای خاص خودداری کنید. در کلام آخر، ابتدا سبک مورد نظر برای دکوراسیون داخلی را انتخاب کرده و سپس به خرید لوازم بپردازید.

در این مطلب قصد داریم شما را با نمونه هایی از چیدماندکوراسیون منزل آشنا کنیم. سبک های مختلف را معرفی کرده و سپس تم دکوراسیون ‌منزل را بررسی نماییم. طراحی دکوراسیون منزل در قسمت اتاق خواب، نیاز به حساسیت و دقت بیشتری دارد. برای این بخش از خانه لازم است سرویس خواب را با کوسن ها و میز یا صندلی، سازگار انتخاب کنید.