دکوراسیون شیک 20 پیشنهاد از بهترین طراحان برای خلق یک دکوراسیون شیک خریدمگ-پارسیان دکور

شما با تغییراتی هر چند کوچک، می توانید محیط زندگی را به سبکی که خود به آن علاقه دارید، تغییر دهید. برخی از طراحان حرفه‌ای، سبک های مدرن امروزی را اجرا می کنند و برخی دیگر به سبک های کلاسیک روی می آورند. آنچه اهمیت دارد این که شما قرار است در داخل منزل زندگی کنید و بنابراین انتخاب تمام عناصر و حتی تم رنگی، بر عهده شما است. برای دکوراسیون داخلی کلاسیک می توانید تا جایی که امکان دارد از نظم و تقارن استفاده کنید و در واقع یکی از ویژگی های این سبک نظم زیاد آن است و اصالت و سنگینی خاصی در فضا حاکم می شود. در قسمت های مختلف سبک کلاسیک دکوری هایی قرار می گیرد که می توانید از هر کدام یک جفت تهیه کنید تا تقارن در فضا به صورت کامل رعایت شود.

  • پرده های اتاق ها و سالن اصلی را به رنگ روشن انتخاب کنید؛ مگر آنکه تم دکوراسیون منزل عروس، چیزی غیر از رنگ های سفید یا خاکستری باشد.
  • اگر فکر می کنید آینه های قدیمی سخت پیدا می شوند و باید قیدشان را بزنید خبر خوشی برای شما داریم؛ آینه های خانه مادر بزرگ را با نام تجاری آینه پتینه می توانید در بازار تهیه کنید.
  • تمام این ایده ها می توانند زاییده ذهن شما باشند و یا از ایده‌های برتر جهانی الهام بگیرید.
  • معماری داخلی فرآیندی است که با استفاده از آن قسمت های داخلی ساختمان با در نظر گرفتن جنبه‌های انسانی و استفاده از فضا طراحی می شوند و می توان گفت که طراحی داخلی ساختمان با توجه به قید و شرط های معماری می باشد.

برخی از خانواده ها نیز به سبک های قدیمی و سنتی علاقه مند هستند؛ بنابراین از همان ابزارها و وسایل بهره می گیرند. گل ها و گیاهان یکی از بهترین راهکارهای زیباسازی منزل در دکوراسیون داخلی هستند. جذاب ترین ایده ها و مدل ها را برای گلدان های مجله خبری دکوراسیون گل در بازار می توانید پیدا کنید. اگر می خواهید طراحی داخلی شما برجسته باشد، فضای داخلی منزل خود را با گیاهان بزرگ و شاخه دار، تزئین کنید. چند گلدان بزرگ در راهرو قرار دهید یا آنها را در کنار سالن نشیمن روی شلف های ایستاده، بگذارید.

۲۶. رنگ‌های سیر

پس می توان گفت که طراحی داخلی پلی بین دکوراسیون داخلی و معماری می باشد. محافظت از محیط‌زیست و به‌ویژه استفاده از نور طبیعی برای روشنائی سالن‌های نشیمن و تا حد امکان گرم‌کردن خانه از طریق نور خورشید، بسیار مورد توجه طراحان دکوراسیون ساده و مینیمال است. دکوراسیون داخلی ساده و کم‌ هزینه که دغدغه حفاظت از محیط‌زیست را نیز دارد، یکی از دلایل پیدایش این نوع دکوراسیون است. بنابراین در این مکان‌ها، انتخاب پنجره‌های بزرگ و ساده جهت استفاده هر چه بیشتر از نور طبیعی بسیار رایج است. هرچند دستیابی به یک دکوراسیون شیک در عین سادگی و ظرافت، برای برخی از مکان‌ها آسان‌تر است.

اگر به دنبال فضایی آرام هستید بهتر است رنگ مبل با رنگ زمینه یکی باشد اما اگر به دنبال یک فضای پر انرژی هستید رنگ مبلمان را با رنگ های حاشیه ای ست کنید. برای انتخاب رنگ عسلی مثلا می توانید از ترکیب رنگ مبل کرمی و عسلی قهوه ای استفاده کنید. اگر محیط پذیرایی شما کوچک است، باید از سرویس مبلمان ظریف استفاده کرده و تا حد امکان بهترین بهره‌ برداری از فضا را داشته باشید. در صورتی که تلویزیون را در پذیرایی قرار می‌ دهید، به جای انتخاب میز، از نصب تلویزیون روی دیوار استفاده کرده و به این شکل در فضا صرفه‌ جویی موثری به عمل آورید.

دکوراسیون شیک و ساده

اگر از گلیم یا فرش استفاده می کنید، محل دقیق آنها را در سالن اصلی معین نمایید. یکی دیگر از ایده هایی که می توانید بهترین دکوراسیون منزل را با آن ایجاد کنید، پهن کردن قالیچه یا فرش کوچک، کف سالن نشیمن است. ایده فرش ها را معمولاً در نزدیکی درب ورودی به ویژه آپارتمان ها مشاهده کرده اید. اگر بتوانید قالیچه را در نزدیکی مبلمان و دقیقاً زیر میز پذیرایی پهن کنید و از نظر رنگ و طرح با مبلمان یکسان باشند، نمای چشم ‌نوازی را ایجاد می کنید. بهترین دکوراسیون منزل را می‌توانید با اشیای فلزی براق و درخشان در قسمت های مختلف داخل خانه به وجود بیاورید.

همچنین استفاده از رنگ‌های ساده و اشکال هندسی و مدل‌های بدون زرق ‌و برق از مهم‌ترین مشخصه‌های دکوراسیون ساده است. فضاهای مبتنی‌ بر عملکرد، مثل اتاق لباس‌شویی، حمام و آشپزخانه، باید چیزی بیشتر از اتاق‌های صرفا کاری باشند. زمانی که وقت خود را در آنها سپری می‌کنید، باید از زیبایی آنها هم لذت ببرید. استفاده از زیراندازها، نورپردازی و تزئینات دیگر، ایده‌های فوق‌العاده‌ای در دکوراسیون مدرن هستند که می‌توانند فضاهای خصوصی سرزنده‌ای ایجاد کنند.