دکوراسیون مدرن؛ با این ۳۵ ایده در کمال سادگی خانه‌ای شیک و امروزی داشته باشید چطور-پارسیان دکور

آنها را می ‌توانید کنار اتاق خواب، سالن مطالعه، نزدیک درب ورودی و همچنین در حمام و سرویس بهداشتی نصب کنید. استفاده از آینه در دکوراسیون داخلی منزل، درخشندگی و نور و روشنایی را افزایش می دهد؛ چرا که آینه ها باعث انعکاس نور در داخل محیط می شوند. برای تبدیل فضای داخلی دکوراسیون منزل خود به سبک مدرن می توانید از یک تک رنگ جذاب، به خصوص برای پوشش دیوارها، سقف و سایر وسایل استفاده کنید. معمولا افرادی که به دنبال محیطی پر از آرامش هستند علاقه زیادی به طراحی داخلی مدرن دارند و معمولاً با استفاده از یک تک رنگ، فضای مدرن در خانه حاکم می‌شود که در بردارنده یک زندگی راحت و پر از آرامش می باشد.

  • انتخاب رنگ نقش مهمی بازی می‌کند و شما قطعاً باید از رنگ طلایی در تمام نقاط برجسته استفاده کنید.
  • نصب قفسه ها روی دیوار، بهترین ابزار برای اجرای ایده های دکوراسیون منزل هستند.
  • وسایلی که به آن ها نیازی ندارید نباید جایی در فضای منزل شما اشغال کنند.
  • استایلاسکاندیناویایی به رنگ مایه‌های شنی بستگی زیادی دارند و هر چه چوبتان سفیدتر باشد بهتر است.

اتاق خواب های کوچک، فضای زیادی را ندارند که شما بتوانید تخت های بزرگ یا میز و صندلی های لاکچری را داخل آن بگذارید. با یک تخت راحتی کوچک و یک مبلمان راحتی، به سادگی می توانید این قسمت را زیباتر کنید. به طور مثال می توانید از مدل تخت هایی استفاده کنید که دارای کشو هستند و به این ترتیب نیاز به خرید یک کشوی اضافی در کنار تخت را از بین می برند. از طرف دیگر به جای اینکه شما قفسه های مختلفی نظیر یک کتابخانه خریداری کنید می توانید از شلف یا قفسه های شناور که روی دیوار نصب می شوند بهره ببرید. برنامه ریزی برای اجرای زیباترین دکوراسیون داخلی پذیرایی، نیاز به اطلاعات بیشتری در مورد جزئیات این مکان دارد.

سبک دکوراسیون داخلی کلاسیک

این یعنی همه‌ی ما به سبک‌های طراحی داخلی مدرنی کهبا عناصر مختلفی ترکیب‌شده‌اند تا یک اتاق منحصربه‌فرد به وجود آورند، عشق می‌ورزیم. کرم و قهوه‌ای کلاسیک‌ترین انتخاب‌ در اصول طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل هستند. بهتر است در پذیرایی کوچک از دکور یا ویترین‌ های عریض پرهیز کرده و به تزئین فضا با آباژور یا دکورهای دیواری، بسنده کنید. در صورتی که همچنان مجله خبری دکوراسیون علاقه‌ مند به استفاده از دکور و کمد ویترین ‌دار هستید، به سراغ انواع دیواری آن ‌ها رفته و کمترین فضا را از سطح زمین اشغال کنید. دقت داشته باشید که باریک کردن مسیر، در طول زمان، استفاده از سالن پذیرایی را با مشکلاتی روبرو خواهد کرد. به ویژه زمانی که از میهمانان خود در این بخش از خانه پذیرایی می ‌کنید، تنگی مسیر رفت و آمد، چندان جالب نخواهد بود.

سبک شیکر در دکوراسیون منزل

شما ممکن است تمایل داشته باشید کل را خانه را بارنگ موردعلاقه‌تان طراحی کنید، اما پس از اجرا، نتیجه شمارا راضی نخواهد کرد. می‌توان در آشپزخانه نیز قسمتی از دیوار را با اشکال هندسی طراحی کنید. استفاده زیاد از اشکال هندسی فضای خانه را شلوغ و پرهرج و مرج می‌کند. کارخانه شرکت رامسین با تولید لوازم خانگی چوبی با کیفیت میتواند راهگشای این مشکل باشد.

آنچه اهمیت دارد این است که در ابتدای راه طراحی دکوراسیون داخلی، بهتر است بودجه اولیه خود را تنظیم کنید و بر اساس آن، از قسمت ‌های مهم تر خانه شروع کنید. فرض کنید مبلمان صورتی‌رنگی را که در فروشگاه بسیار زیبا به نظر می‌رسد خریده‌اید و به منزل منتقل کرده‌اید. این ایده که به دلیل خالی بودن فضای خانه طراحی دکوراسیون منزل را با مبلمان شروع کنید فقط منجر به انتخاب‌های اشتباه بعدی می‌شود. اگر جایی از فضای شما تورفتگی ناگهانی یا حتی برآمدگی دارد یا به‌صورت مربع یا مستطیل کامل نیستند و کل آن­ها از حالت عادی خارج است. کافی است با در نظر گرفتن تمام این موارد لوازم موردنیاز خود را انتخاب و خریداری کنید.