دکوراسیون منزل به سبک انگلیسی آشپزخانه به سبک انگلیسی خدمت از ما-پارسیان دکور

به دلیل عایق حرارتی که دارد باعث می‌شود وسایل سرمایشی کم‌تر روشن شوند و در نتیجه هزینه برق نیز کم‌تر خواهد شد. می‌توانید از وسایلی مانند کتاب‌ها، گلدان‌ها و … به عنوان پارتیشن استفاده نمایید. فاصله مناسب بین مبلمان با یکدیگر و مبلمان با پنجره‌ها را رعایت کنید تا به راحتی از بین مبل‌ها رفت و آمد کنید و با باز کردن پنجره‌ها به مشکل نخورید. برای افزایش ارتفاع کف تا سقف از وسایل بزرگ و پرده‌های بلند استفاده کنید. همیشه قبل از انتخاب نمونه‌ها (از کفپوش گرفته تا پرده) را بررسی کنید. این تعادل زمانی به وجود می‌آید که یک وسیله کانون باشد و عناصر دیگر در اطراف آن چیده شوند.

  • اگر فضای کوچکی دارید بهتر است از مبل استیل استفاده کنید و اگر فضای بزرگ تری دارید مبلمان کلاسیک بزرگ انتخاب بهتری است.
  • یعنی در واقع مبلمان سنتی در کنار عناصر مدرن به کار برده می‌شوند.
  • دکوراسیون منزل مدرن دارای ترکیب رنگ ایده آل، نورپردازی مناسب، فضای کاربردی و … است.
  • در طراحی دکوراسیون داخلی ،‌علاوه بر جزئیات مبلمان ها،‌ نور، رنگ،‌ سلیقه و روحیه ی ساکنین و نیازهای آنان بایستی به دقت بررسی شود و بهترین گزینه ی ممکن ارائه شود.
  • فضای مورد‌نظر را شلوغ نکنید، وسایلی که خیلی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند و با محیط شما هم‌خوانی ندارند را دور بریزید.

در زمینه دکور داخلی منزل ایده پردازی بر اساس سبک زندگی‌ مرحله مهمی است. شما می توانید ایده ی ذهنی خودتان را با سایر طرح های از پیش انجام شده مقایسه کنید و در نهایت با اعمال تغییراتی به نتیجه دلخواه برسید. در قدیم سقف‌ها بدون توجه به رنگ دیوارها با رنگ سفید نقاشی می‌شدند. به هر حال در چند سال گذشته دیوار پنجم با استقبال گسترده از این نوع طراحی، اهمیت ویژه‌ای را به دست آورد. فرم همان ظاهر اتاق است و شامل شکل و ظاهر خود اتاق به همراه اشیاء داخل آن مانند مبلمان، آثار هنری و وسایل تزئینی است.

بهترین طراحی استیل برای منزل

عناصر دریایی مثل صدف، سکان کشتی، لنگر یا هرچیزی که به نحوی به دریا و ساحل مربوط باشه در فضاهای ساحلی به عنوان تزئین به کار میره. آرامش یک خانه به سبک مزرعه‌ای رو به نظرم هیچ سبکی نمی‌تونه فراهم کنه. چیزی که همیشه در فیلم و سریال‌های اروپایی قدیمی دیده میشه، خیلی به سبک مزرعه‌ای نزدیکه. البته تشابهات سبک مزرعه‌ای با سبک روستیک زیاده؛ عناصر چوبی و طبیعی، رنگ‌های گرم، پارچه‌های ارگانیک مثل الیاف طبیعی، حصیر، کنف و … و وسایل دست‌ساز و نور طبیعی ویژگی‌های سبک مزرعه‌ای هستن.

انواع سبک‌های طراحی داخلی

همونطور که گفتیم در گذشته به دلیل محدودیت متریال بیشتر آشپزخانه‌ها قهوه‌ای و کمی تیره بودن اما امروزه تنوع رنگی کامل هست و خب شاید رنگ‌های روشن انتخاب خیلی‌ها باشه. اگر شما هم جزو اون دسته از افرادی هستین که آشپزخانه‌های تک رنگ و ترجیحا سفید رو می‌پسندین، بهتره برای روح بخشیدن به فضا کمی هم در اون رنگ یا طرح وارد کنید. این کار مجله خبری دکوراسیون رو میشه با کاشی‌های بین کابینتی، یک قالیچه کوچک طرح دار، چند گلدون یا چند وسیله رنگی انجام داد. به چه معنی؟ یعنی شما باید اسباب آسایش و راحتی رو در کنار عناصر زیباشناختی توامان داشته باشین. در همین راستا سلام ساختمان تمام تلاشش رو می‌کنه تا شما با 0 تا 100 هر سبک به خوبی آشنا بشید و قوانین اون‌ها رو در فضاهای اصلی بشناسید.

شکل هندسی و ارتباط فضایی در دکوراسیون پذیرایی و نشیمن

شما با سپردن پروژه خود به گروه بازسازی آسان می توانید در کمترین زمان مناسب با هزینه ی مقرون به صرفه پروژه خود را تحویل بگیرید. بله صفر تا صد طراحی ویلا جناب مومنی با شرکت معماری هیرادانا بوده. جهت اطلاع از قیمت ها به تلگرام پیام بدید که ضمن مشاوره رایگان طبق متراژ منزلتون پیش فاکتور طراحی دکوراسیون منزلتون ارسال بشه خدمتتون.